cavumo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Enten eBay(billigst, men du får ikke med garantikort) 21jewels.com eller chronograph.com. Jeg har ikke personlig erfaring med de sistnevnte, men har hørt fra andre at de er flinke. Der får du nok med garantikort også. Fra eBay har jeg god erfaring med pokemonyu og premierworld. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Amazon har de også, der får du også med garantikort Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg kjøpte min fra Chronograph.com... Det var med garantikort. Edit: Leif. Endret 3. februar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Cronograph var en rar side :S Men har sett litt på amazon, der ser jeg at noen heter skx009k1, eller noe i den duren, hva er forskjellen på klokkene? Hva er forskjellen egentlig på denne og denne? Endret 3. februar 2011 av Znaky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Chronograph er en veldig fin side. Har handlet og hatt reklamasjon der. Ingen problemer. Anbefales! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Cronograph.com derimot, som fkm linket til, var ikke mye spennende gitt! Heldigvis kan den kjøpes av en meget seriøs domenehai - for 100k! Endret 3. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Cronograph var en rar side :S Hva er forskjellen egentlig på denne og denne? Forskjellen er at den med J på slutten er laget i Japan, og holder en litt høyere pris Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Eller så kan du kjøpe den på eBay, hvorav den som oftest går for rundt $90 USD. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 K-modellene er laget i Malaysia tror jeg. På J-modellene er det mer skrift på urskiven. Under DIVERS 200m står det 21 JEWELS. I tillegg står det MADE IN JAPAN helt nederst (dog med veldig liten skrift). Som sagt ovenfor, så ligger J-modellene litt høyere i pris. Om de er noe særlig bedre vet jeg ikke, men det blir litt mer rot på urskiven. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Cronograph.com derimot, som fkm linket til, var ikke mye spennende gitt! Heldigvis kan den kjøpes av en meget seriøs domenehai - for 100k! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjøpte min første mekaniske klokke i dag. Var kanskje på tide å gjøre en litt mer voksen investering på denne fronten. Hvilken modell er det? http://www.urverket.no/omega-seamaster-diver-chronograph-black-dial-bracelet-p-5153.html Kjøpt hos urmaker før pisstigningen nå 1 februar. Kom på 21' Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har et spørsmål for klokkefolket! Er det mulig å få tak i en OK reim av mørkebrunt skinn (20mm) til under 200kr? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har et spørsmål for klokkefolket! Er det mulig å få tak i en OK reim av mørkebrunt skinn (20mm) til under 200kr? Ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Har kikket en del på eBay, men sliter med å finne noe pent med sølvfarget metalldetaljer. Dessuten ser jeg det er mye PU ute å går. Men får vel ta en titt til! Kjøpte en jeg har kikket på før, nærmere sagt denne. Får se om den leverer til tross for latterlig pris. Endret 3. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en diver, men jeg er usikker på hva jeg skal gå for. Jeg tror jeg liker Orient sine best, men jeg er litt redd for at det skal fremstå som fake Rolex. Men sett bort ifra det, hvilken av disse tre liker dere best/hvilken bør jeg kjøpe? Eller Eller På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Den siste ser ut som en fake Rolex, men den første Orient'en synes jeg så best ut. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det blei en Orient Diver Mako på meg da, ikke type II. Liker egentlig at det er tall på urskiven ganske godt, pluss at denne var bestilt til bursdagen min, uten at jeg visste om det. Her er den, i hvert fall. Liker den ganske godt, må bare få tatt bort et par av leddene, også har jeg ikke verktøy til å fikse det. Finnes det noe slikt på Claes Ohlson eller må jeg gå til gullsmed? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ang. glorete Rolex diskusjonene vi har hatt her inne, jeg kom nettop over dette bildet. Noen som har navn på denne modellen? 2 Lenke til kommentar
JLord Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Tror den bare heter Rolex Precision og er fra rundt rundt 60tallet. Og ble siden Rolex Oyster Precision siden. Men vet ikke sikkert. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Knallfin Rolex For å presisere (for min egen del): jeg har aldri hevdet at det er noe galt med Rolex som klokker, det er Rolex som merke som gjør at jeg ikke har lyst på. En del av klokkene er stygge, en del fine. Akkurat som alle andre merker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå