cavumo Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 http://www.tidssonen.no/webshop/ Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Lekkert nypis! Synd den ikke er helt riktig størrelse... Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Skulle nok vært 22mm ja. Juice snakket om at det kanskje skulle komme inn, så får røske med meg en hvis det skjer! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hehe, tøff. Hvor bestilte du den fra? Kan noen anbefale en litt slitesterk klokke og en rem som er lang nok til å festes over hansker/jakke for slalåmbruk? Mange dykkerur har en ekstra hengsle inni remen, slik at du enkelt kan forlenge den og ha den utenpå våtdrakt (eller en jakke). Jeg har det på den ene klokken min (PRC-200), tror det er ganske vanlig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Om flagg-reimen: "Tidssonen har sikret seg enerett på dette designet, og produksjonen er i første omgang limitert." Enerett, ja. Hahahahahaha. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Beklager dårlig bilde. Fikk min NorgesNATO i dag jeg og den er awsome! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Syns den ser tacky ut jeg. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Patriotisme er ikke tacky Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Generelt er patriotisme tacky, så jeg sier meg enig med Nypis: Den remmen passer perfekt på 17.mai! Endret 2. februar 2011 av the_last_nick_left 2 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er ikke glad nok i submariner til å klare å bruke så mye penger på den rett og slett. Denne her kunne dog kanskje vært litt interessant. http://cgi.ebay.com/...=item2a0d9a2e62 Det er jo en klassiker, men har du prøvd modellen på hånden? Den er litt mindre enn moten tilsier i dag, men det er jo en smakssak. Jeg har ikke noe mot å handle på nettet, men en klokke i denne prisklassen er tross alt noe du kjøper for følelsens skyld, og da er det viktig at den føles riktig. Når det er sagt burde det være mulig å selge en modell som denne videre uten det store tapet om det skulle vise seg at den ikke gir god-følelsen. Nei, jeg har ikke prøvd den på hånden enda. Men det ser jeg på som et must å gjør før jeg eventuelt bestemmer meg får å kjøpe en. Er det noen steder i oslo som selger gamle/brukte rolex? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Prøv Esaias Solberg i Kirkeristen, de har noen inne. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 NATO i posten i dag! Den var jo flott, men ikke noe jeg kommer til å gå med til daglig (8. mai, 17.mai og bursdag derimot ). Njaaa.. Det ble litt heftig, som du selv sier. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tacky med Norske flaget? blasfemi si noe sånt.. Stilig Nato reim Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Blasfemi? ehhjavel... Forøvrig enig i at den ikke var så fin, men kunne godt brukt den sjæl på 17. mai osv Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hvor mye står det at den kostet? 69 pund? Det kan da umulig stemme. EDIT: Se siste avsnitt. Endret 3. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har du hørt om inflasjon? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvor mye står det at den kostet? 69 pund? Det kan da umulig stemme. EDIT: Se siste avsnitt. Joda, det kan nok stemme. Prof Piccard holdt på midt på femtitallet, og denne annonsen stammer nok fra slutten av femti- eller begynnelsen av sekstitallet. Hvis du bruker denne kalkulatoren, finner du at 69 pund i 1960 er rundt 1200 pund i dag, og det kan jeg godt tenke meg var prisen på en Rolex Submariner den gang. Det er rimeligere enn du får en Rolex i dag, men det er ingen hemmelighet at prisene på Rolexur har steget mer enn konsumprisindeksen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvor mye står det at den kostet? 69 pund? Det kan da umulig stemme. EDIT: Se siste avsnitt. Joda, det kan nok stemme. Prof Piccard holdt på midt på femtitallet, og denne annonsen stammer nok fra slutten av femti- eller begynnelsen av sekstitallet. Hvis du bruker denne kalkulatoren, finner du at 69 pund i 1960 er rundt 1200 pund i dag, og det kan jeg godt tenke meg var prisen på en Rolex Submariner den gang. Det er rimeligere enn du får en Rolex i dag, men det er ingen hemmelighet at prisene på Rolexur har steget mer enn konsumprisindeksen. Aha. Takk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 men det er ingen hemmelighet at prisene på Rolexur har steget mer enn konsumprisindeksen. *Host,kremt* show-offs og jappetid, *host,kremt* Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvor kan jeg kjøpe Seiko SKX009/007? Noen som har erfaring med noe sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå