Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva jeg vil fram til, at dere er så vanskelige når det kommer til klokker og klær. Jeg bryr meg ikke om klokken min, så lenge den viser rett tid. Det finnes jo mange tøffe klokker, men jeg er fornøyd med de jeg har. Kult, hva gjør du her egentlig da? 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg er dessuten ikke pen nok eller har pen nok klesstil til å ha fin klokke. Er du virkelig mer enn 12 år? Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ja jeg er født den 29.09.1965 Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bra greier! On topic: nyanskaffelse i går: Mikke Mus-klokke! Les mer om klokka her eller her. Tøft? Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Den der var tøff, Mikke er tøff har de med Donald? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bra greier! On topic: nyanskaffelse i går: Mikke Mus-klokke! Les mer om klokka her eller her. Tøft? Inspirert av hovedpersonen i DaVinci-koden kanskje? Mener å huske han også bare gikk med mikke mus klokke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jo. Nei, det er den ikke. Mikke mus-klokker har eksistert veldig mye lenger enn siden Da Vinci-koden kom på film... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kan hende han mente at xaco er inspirert av filmen. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hublot Senna, sikla på denne en god stund en av få hublot klokker jeg liker. Endret 7. januar 2011 av Dani46 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Kan hende han mente at xaco er inspirert av filmen. Jeg husker det fra boken. Nei, det er den ikke. Mikke mus-klokker har eksistert veldig mye lenger enn siden Da Vinci-koden kom på film... Ja, jeg vet at mikke mus klokker har eksistert før Dan Brown skrev DaVinci-koden(mest sannsynlig lenger enn Dan Brown har levd), men var første assosiasjonen som kom inn i huet mitt. Kan hende fordi det blir nevnt flere ganger i boka at Robert Langdon har en Mikke Mus klokke. Når jeg tenker meg litt om var min første klokke en barneklokke med mikke mus, hvor armene hans er visere. Synd jeg ikke tok vare på den. Det jeg uansett mente var å spørre om orjanr ble inspirert av det før han kjøpte klokken, jeg gadd aldri å åpne linken hans(noe jeg selvfølgelig burde ha gjort). Endret 7. januar 2011 av xaco Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hublot Senna, sikla på denne en god stund en av få hublot klokker jeg liker. *bilde* For meg ser det ut som et ekstrautstyr til ei rifle. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Veldig fet, med andre ord. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Sikkert "fett" i skauen, men der stopper det for min del. Hadde ikke stussa om jeg hadde sett en soldat bruke den klokken. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Klokker med høydemåler,dybdemåler,stoppeklokke osv det er det som er tøft Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Klokker med høydemåler,dybdemåler,stoppeklokke osv det er det som er tøft Den klokken jeg har hatt med høydemåler var så unøyaktig at jeg har holdt meg unna siden den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Klokker med høydemåler,dybdemåler,stoppeklokke osv det er det som er tøft Hvor ofte bruker du de funksjonene? Vær helt ærlig nå. Jeg bruker mine klokker 75% som smykke og 25% til å lese av tiden. Stoppeklokkefunksjonen på min (Certina DS Podium) har jeg aldri brukt. Endret 7. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Klokker med høydemåler,dybdemåler,stoppeklokke osv det er det som er tøft Den klokken jeg har hatt med høydemåler var så unøyaktig at jeg har holdt meg unna siden den. Det er slik på de fleste/alle høydemålere på klokker. De bruker luft-trykket til å måle høyden, noe som også vaierer ut fra været... Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvor ofte jeg bruker det? jeg trenger vel ikke å bruke det selv om det jeg syns det er tøft. Jeg bruker mine klokker til å se på tiden, derfor har jeg flere Casio som tåler en støyt. Klokker med høydemåler,dybdemåler,stoppeklokke osv det er det som er tøft Den klokken jeg har hatt med høydemåler var så unøyaktig at jeg har holdt meg unna siden den. Det er slik på de fleste/alle høydemålere på klokker. De bruker luft-trykket til å måle høyden, noe som også vaierer ut fra været... Det bruker de i fly også derfor må de justere altimetret etter hvordan lufta er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå