Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De må jo tørke i en evighet, gummi er bare å tørke av med en klut så er det bare å ta den på. Dessuten en annen ting med stålreim er at den lugger og kliper. Jeg har hatt lyst på en pen klokke med stålreim, men når jeg er allergisk er ikke det noe vits.

Lenke til kommentar

For dere er vel Casio klokker for bomser

Hvor har du det fra? Det er da selvfølgelig mange klokker som er helt utmerkede, praktiske klokker, og Casio går helt klart i den kategorien, men du må da si deg enig i at det ikke dermed er sagt at de lager pene klokker? Pen og praktisk går ikke alltid hånd i hånd vet du..

Forresten syns jeg gummiremmer kan se bra ut jeg... Har selv en Seiko skx009 som jeg har brukt litt på gummirem, og jeg syns absolutt den passer til det.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk lest ganske mange sider, så jeg tror jeg kan uttale meg om det.

Nå leste jeg gjennom alt fra side 200 og utover, og de klokkene som i det hele tatt kan være i nærheten å vurderes som dyre var en Rolex (som nok de fleste vil si seg enig i er en dyr klokke), en Longines (som mange nok ikke vil vurdere som særlig dyr), og en som vurderte å kjøpe en Tag Heuer Carrera (som heller ikke alle vil vurdere som særlig dyr). Resten av klokkene lå på max 5-6 000. Det kan vel ikke akkurat sies å være spesielt mange dyre klokker på 13 sider, og jeg tviler på at det er noen stor forskjell i resten av tråden.

Lenke til kommentar

Hva jeg vil fram til, at dere er så vanskelige når det kommer til klokker og klær. Jeg bryr meg ikke om klokken min, så lenge den viser rett tid. Det finnes jo mange tøffe klokker, men jeg er fornøyd med de jeg har.

Helt enig, folk har forskjellig smak og interesser, ingen grunn til å stille deg i skuddlinjen og håpe på at noen skal skyte av den grunn.

Du formulerer deg og kommenterer på en slik måte at det virker veldig som om du vil at noen skal skrive noe negativt om klokken din eller deg.

Vet ikke om dette er bevist eller ubevist gjort av deg, men det kommer i hvert fall ikke noe konstruktivt ut av det, verken den ene eller andre veien....

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...