mesha Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Endelig funnet en hverdagslig klokke jeg er fornøyd med:) Selve klokkeslettet og dato vises ved å trykke på en knapp (rød led) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Høhø!.. Du bør være fornøyd dersom du ikke får bare pepper for den der altså! Lenke til kommentar
binge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Da er det ingen vei tilbake, klokken er bestilt Regner med å få en midt i trynet når virkeligheten skal vurderes opp i mot inntrykket skapt gjennom et fåtalls bilder Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer! Som sportsklokke synes jeg den er veldig fin og ettersom NATO anbefaler den må det jo nesten være ei kvalitetsklokke. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Casio illuminator , vil påstå at dette er mitt beste klokkekjøp til omlag 20$ Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Om det er rettet mot meg.. skal jeg skrive det samme engang til ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Sikkert god pris (etter hva Google fortalte meg), men hvorfor ville du ha den i utgangspunktet? Just fill me in here. Endret 6. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fordi for meg er denne type klokke en klassiker som er tidløs og utrolig vakker Og billig, kul, passer til de fleste antrekk , også viser den hva klokken er. (og blått bakgrunnslys) Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Casio lager kjempebra klokker, jeg har flere stykker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 De lager sikkert gode klokker, men trener ikke nok til at jeg gidder å legge penger i ei sportsklokke. Når jeg ser designet på Casioen får jeg dog en hau av barndomsminner. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Barndommen ja, husker ikke hva den klokka jeg hadde het, men den tålte alt! Husker jeg datt av sykler og alt mulig og smalt den i bakken, men funk som en "klokke" etterpå Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Ja! , dere har skjønt det , hadde en svart av samme type når jeg var barn (i gummmi) det er jo litt av sjarmen ! TheWankership: du var vell ikke en lykkelig eier av G-SHOCK ? Endret 6. januar 2011 av mandodiao Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fordi for meg er denne type klokke en klassiker som er tidløs og utrolig vakker Og billig, kul, passer til de fleste antrekk , også viser den hva klokken er. (og blått bakgrunnslys) Det er helt klart en klassiker, men vakker? Det er vel ikke helt det jeg ville kalt den hvertfall Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg er 45 år å har enda klokke med gummireim Lenke til kommentar
feggy Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Langt i fra min smak, men til 20$ er den kanskje ikke så gale. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har gummireim fordi jeg er allergisk mot stålreim Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Da er det jo fordi det er nødvendig. Tror de fleste oppegående folk ville valgt gummireim fremfor stålreim og de var allergisk mot sistnevnte. Men synes fortsatt ikke det er pent! Du har jo både skinnreim og stoffreim som ser mye bedre ut. Endret 6. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har ikke klokke for at den skal se så jævlig fin ut, jeg har klokke for å kunne se på tiden. Dessuten bruker jeg klokka på jobb og jeg jobber på sjøen, så jeg er avhengig av en klokke som tåler mye og har en reim som ikke blir fort skitten eller slitt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Kan man ikke kombinere funksjonalitet og utseende? En nato rem hvis det passer til klokken f.eks. Endret 6. januar 2011 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå