even_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som vet hva jeg kan bruke til å polere stålenken til omegan min for å fjerne riper skånsomt? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det koster ikke mye å polere det hos en urmaker, men du kan lage en blanding av grønnsåpe og litt salmiakk + lunka vann for å vaske lenken og få "shine" tilbake... bruk en myk børste.. feks. en godt brukt tannbørste ....eventuellt la den lige litt i ett kar. Keep in mind at du bø kanskje ta av lenken for at du ikke skal miste fks. merkinger og farger på klokke kassen og tørke ut pakniner o.l Endret 20. oktober 2007 av Cri Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dere burde ta en titt hos http://www.tokyoflash.com/en/ de har heftig mange stilige klokker der. Noen går på grensen til litt nerdete, men det er bare gøy. Lurte på om jeg ikke skulle bestille en selv en dag! Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lurer litt på å kjøpe ny klokke. Har lyst på en slik med bred skinnreim hvor selve uret på en måte ligger oppå. Vil ha med bred svart skinnreim Noen kule forslag? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 edge: ja litt bak i tråden har jeg ett forslag Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) edge: ja litt bak i tråden har jeg ett forslag Bred svart rem. Gjerne firkantig analogt ur? EDIT- Den var kul. Noen som vet hvor/om de selges i Norge? Endret 21. oktober 2007 av edge Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vet ikke og det er vanskelig å si siden noen urmakere her og der importerer merker selv. Swatchgroup norge er vel de som står for mesteparten av armbåndsur til butikker i norge. Accent var det ikek som hadde mange sånne firkantet BRED rem?? Hopp side 8 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 optura A/S står for det meste av import i norge Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 det kan være riktig, har ikke no tall på hvem som selger mest ur.. men optura er jo store de også Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jepp, jeg skal ikke si noe sikkert:P Lenke til kommentar
RYNE Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Der har blitt en del klokkesnakk i det siste her! Jeg har levert inn 4 ulike mekaniske klokker ti l"tilsyn" ulike steder, og mens en digital Casio til 99 kr er referanseklokken, pluss mobilen selvsagt, så er det jo spennende å lese om alle de dyre mekaniske klokker som fortsatt finnes: Drømmeklokken min i så måte er, blant en del andre; Glashütte Original Senator, i enkleste utførelse, mekanisk automatisk, tysk og dyr. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 edge: ja litt bak i tråden har jeg ett forslag Bred svart rem. Gjerne firkantig analogt ur? EDIT- Den var kul. Noen som vet hvor/om de selges i Norge? Spør i en gitarbutikk som selger fender. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hvordan er zeno-watch bazel klokkene? han som tok over butikken til faren min har begynt å selge de klokkene. de ser jo dritkule ut! Lenke til kommentar
Flylow Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Enig i at de er kule. Mange av modellene har vel også baklokk i glass og det er jo heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 De er helt greie de Synes de ser ganske kule ut + at det er ganske så god kvalitet har jeg hørt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kan noen anbefale en billig klokke der viseren beveger seg hele tiden? (Glemte hva det heter) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kan noen anbefale en billig klokke der viseren beveger seg hele tiden?(Glemte hva det heter) Automatisk? Til noe helt annet. Jeg har forelska meg litt i en Jaques Lemans klokke. Helt enkel, og heller ikke dyr. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 nå syns jeg tissot snart burde få ut fingern .. klokka mi har vært på reperasjon i over 2 uker nå ! for dårlig for et slikt merke og klokka kosta tross alt 4.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 sendes vel til sveits? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Til noe helt annet. Jeg har forelska meg litt i en Jaques Lemans klokke. Helt enkel, og heller ikke dyr.http://www.deal.no/bilder/produkt/Jacques%...20Liverpool.jpg Ikke verst, den. Jeg driver selv og flørter med tanken på en Panerai. Panerai Luminor Daylight Chrono. Endret 28. oktober 2007 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå