Blaabærmuffins Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Takk for svar. Jeg gikk for den. Blåfargen på skiva var noe av det jeg likte best med klokka, men kunne sikkert vært fint i brun og. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg så en klokke for en tid tilbake hvor alle verdiene var på noe som så ut som små transport bånd. Tror det var en veldig dyr og sjelden klokke, men ville bare se den videoen av den igjen. Noen her som skjønner hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg så en klokke for en tid tilbake hvor alle verdiene var på noe som så ut som små transport bånd. Tror det var en veldig dyr og sjelden klokke, men ville bare se den videoen av den igjen. Noen her som skjønner hva jeg snakker om? Denne: http://www.youtube.com/watch?v=xQLkIvBTKxI Riktig så gøyal. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Der var den ja, tusen takk. Bare håper noen lager noe lignende til en menneskelig pris! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har fått min første klokke på flere år i dag, en Certina DS Tradition: http://www.certina.com/Collection/Gent-Quartz-Collection/DS-Tradition.aspx Veldig fornøyd med den, men den må justeres så "reima" blir kortere. Er dette noe jeg kan fikse selv? Ellers, er dette en god klokke til en 26-åring som ikke er glad i masse bling på klokka si? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har ikke peiling på om du kan fikse det selv, men tror ikke det er så veldig dyrt å få en urmaker til å fikse det for deg Syntes absolutt det er en grei klokke, gratulerer. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Min klokke; første klokke siden jeg var 7, er 18 nå. Får mye komplimenter og synes den passer til det meste. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Da var ny klokke på plass Gikk for en 16613, klarte å få tak i en ubrukt 2008-modell. Ville heller ha denne enn den nye 116613 som ble lansert i 2008, da den gamle har vanvittig mye penere skive. Endret 17. desember 2010 av Hefla 6 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har fått min første klokke på flere år i dag, en Certina DS Tradition: http://www.certina.com/Collection/Gent-Quartz-Collection/DS-Tradition.aspx Veldig fornøyd med den, men den må justeres så "reima" blir kortere. Er dette noe jeg kan fikse selv? Ellers, er dette en god klokke til en 26-åring som ikke er glad i masse bling på klokka si? Jeg har kjøpt ladyutgaven med urskive i sølv til fruen til Jul. Venter den i posten i dag:) Får håpe hun blir fornøyd, men etter å ha vist henne (sikkert) flere hundre klokker og kun fått et eller to "tja" og kun et definitivt "ja!", bør den være bankers. Fin klokke med safirglass og kvartsverk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Da var ny klokke på plass Gikk for en 16613, klarte å få tak i en ubrukt 2008-modell. Ville heller ha denne enn den nye 116613 som ble lansert i 2008, da den gamle har vanvittig mye penere skive. Merker misunnelsesfaktoren er høy her. Gratulerer med en meget pen klokke, forhåpentligvis får jeg kjøpt meg en slik selv etter jeg er ferdig med utdannelsen min! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Kort og greit, er denne klokken for gutter eller jenter? Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Etter min mening så var gull og blå fargen sammen litt femenin. Var litt rund og for min smak. Men hvem vet. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sossete gutter og gamle rike menn Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sossete gutter og gamle rike menn Såpass? Har ingen planer om å fremstå som noen av delene, men hadde tenkt å bruke den i litt finere anledninger... Eller er det sossete/harry å gå rundt med gullklokke der man vanligvis går med dress? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå får man jo ikke en følelse for størrelse på sånne bilder, er den liten så kan den være for damer, er den litt større kan den godt være for menn. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Haha, nei sier ikke at DU er det, det er bare slik jeg forestiller meg en bruker av den klokken. Dessuten kan jeg si meg enig i det du sier med å bruke den ved finere anledninger Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Ville heller ha gått for en slik en. For den kan brukes både til fine annledninger og til vanlig bruk Endret 22. desember 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ville heller ha gått for en slik en. For den kan brukes både til fine annledninger og til vanlig bruk Litt sent å gå for noe annet nå... impulskjøp FTW usedtobesane: sa ikke at du mente jeg var det heller Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hehe, forstår Kjøpt i butikk? Endret 22. desember 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå