xaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, sett litt på G-Shock, men syntes navnet, i allefall når det er klistret på forsiden av klokken, virker litt "barnslig" på en måte. Ikke fult så stilfult. Da kan man vel heller spørre hva du skal med klokken? hvis du trenger en klokke som tåler (nesten)alt og bare skal vise tiden da er G-Shock gull verdt, skal du ha en dressklokke så finnes det penere klokker. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, sett litt på G-Shock, men syntes navnet, i allefall når det er klistret på forsiden av klokken, virker litt "barnslig" på en måte. Ikke fult så stilfult. Ja, G-shock er forsåvidt ikke stilfullt, det er sant. Svaret mitt var mer "ja det er et godt merke, med god kvalitet". Vil du ha mer stil kan du få mye mer av det for nesten 3000 kr enn den Edifice-klokka. Se da heller på Certina eller Seiko om du vil ha en litt kraftig stålklokke. De føres "overalt" og er god kvalitet samt stort sett ålreit utseende. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Heihei! Jeg er ute etter en enkel klokke til omtrent 2000 kroner. Jeg vil ha en urskive som er så lite rotete som mulig, helst brun, men navy/svart går også fint. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte, men jeg legger ved et par bilder av utgangspunktet mitt, det hadde vært fint om dere kunne tipset om noen andre klokker i samme stilen, eller eventuelt kommet med tilbakemelding på disse. Har denne her selv: Skagen Kjøpte den for ca. 90 amerikanske dollar på Jamaica. Passer perfekt til dressen min. Det er ei billig klokke, som gjør det mest nødvendige. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Endelig funnet meg klokke, men de hadde ingen inne i Norge, så jeg må bestille fra utlandet. Hvilken av disse to sidene burde jeg velge? .dk siden det virker mer seriøst? Har dere noen andre sider som selger Festina å anbefale? Takk. http://www.ure-smykker.dk/shop/festina-tour-chronograf-16381-6-896.html http://guldsmedien.com/product.asp?product=2171 Endret 7. desember 2010 av Haxy Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tips til klokker til bruk til hverdags? Da snakker jeg om både skole og jobb. Jobbingen er på et lager, så skal ikke være noen dressklokke. Toppen 2000 kr. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Vamos: Orient Mako Se her og her Ellers er jo også mye av Seiko bra. Du kan spare mye på å se på bla finn. Orient Mako søk Seiko søk Endret 7. desember 2010 av Sir.Jacobs Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei, sier du det. Hvem liker ikke en Omega i 18kt gull? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg liker de bedre i stål, skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vamos: Orient Mako Se her og her Ellers er jo også mye av Seiko bra. Du kan spare mye på å se på bla finn. Orient Mako søk Seiko søk Orient Mako så bra ut. Får man tak i denne fysisk i butikk her i Norge? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vamos: Nei, dessverre. Det selges veldig lite av Orient & Seiko sine rimelige ur i Norge. Den på finn så jo ikke så alt for gale ut. Du får sikkert prutet den ned et par hundrelapper. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 De har mye Seiko på www.chronograph.com Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vanskelig å kombinere klokke fra internett og julegave. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sikkert fordi vi er en uke ut i desember, og frakt akkurat nå tar lengre tid enn det burde Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vis han finner noe i Norge tar det jo ikke lange tiden. Alt som blir sendt før den 16. skal komme frem før 24. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Likte godt den Orient Mako-klokka, men når man må gå for utenlandske butikker er det ikke lett for de som skal kjøpe gavene. Særlig når giveren er en smule i mot netthandel. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Åja... Trodde det var du som skulle ha klokka. Du får ikke mye for 2k i Norge. Vertfall ikke nytt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Joda, er jeg som skal ha klokken. Dårlig formulert. De/den jeg ønsker meg klokka hos er ikke så glad i netthandel. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Apropo Omegaen. For meg er det stor forskjell på gull og rosegull. Rosegull er mye mer klasse synes jeg, og Omega er flinke til å bruke det. Vanlig gull forbinder jeg mer med mafia/bling-bling/rapper/wannabe rik osv. Men uansett.. stål til hverdags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå