NgZ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Men merk at det er viktig å få med seg "alá fransk"-biten der, ellers høres man ut som en bygdetulling fra toten. (Om man sier Tisså uten en tenkt akutt aksent (´) over å-en.) Lenke til kommentar
Nash Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er jo også hyggelig når man har kjøpt seg en "Långiness" :!: Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 I tilfelle noen flere lurer på uttale.. Rolex uttales riktignok litt kreativt.. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg tok dette til etterretning og kjøpte min klokke over nett. Null problemer, originale papirer, originalgaranti, originalemballasje rett fra fabrikk, 30% billigere enn Bjerke. På en dyr klokke dekker det en del vedlikeholdsbesøk. Hvor plukket du opp den jaegeren din, forresten? Kjøpte hos urverket.no, hentet i tollen (ble jo litt mva). Hahah, de ga deg ikke lov til å hente den på postkontoret? Hvor lang tid tok det, forresten? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg tok dette til etterretning og kjøpte min klokke over nett. Null problemer, originale papirer, originalgaranti, originalemballasje rett fra fabrikk, 30% billigere enn Bjerke. På en dyr klokke dekker det en del vedlikeholdsbesøk. Hvor plukket du opp den jaegeren din, forresten? Kjøpte hos urverket.no, hentet i tollen (ble jo litt mva). Hahah, de ga deg ikke lov til å hente den på postkontoret? Hvor lang tid tok det, forresten? Totalt fra bestilling til levering gikk det vel ca. tre uker. De lagerfører jo ikke klokkene. Kom med kvittering fra en (autorisert) urmaker i Sveits i tillegg til papirene fra JLC og Urverket, så tror jeg har en anelse om hvordan de skaffer klokkene Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er jo også hyggelig når man har kjøpt seg en "Långiness" :!: Litt vanskelig å forklare hvordan man uttaler Logines, men sånn ca. som dette: "Lånshiin" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg sier type: "Lånsjinn" med trykk på slutten. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hadde du kunnet snakke fransk, hadde du ikke lagt trykket på n Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dessverre ingen fransk her i gården! Kun Tysk og Russisk! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tillat meg å sitere meg selv: I tilfelle noen flere lurer på uttale.. Rolex uttales riktignok litt kreativt.. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Totalt fra bestilling til levering gikk det vel ca. tre uker. De lagerfører jo ikke klokkene. Kom med kvittering fra en (autorisert) urmaker i Sveits i tillegg til papirene fra JLC og Urverket, så tror jeg har en anelse om hvordan de skaffer klokkene Er nok veien det går dette her. Snart må urmakerene senke prisene på de dyrere merkene for å være konkurransedyktige, noe som er perfekt fordi det kun skader de store aktørene. Tror nok Bjerke kunne hatt godt av å trimme vekk litt fett fra juleribba for å si det slik. Urverket.no viser priser inklusive moms nå, kan det se ut som. Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Da var klokke kjøpt Tynne håndledd 5 Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 *misunnelig* Gratulerer med flott klokke Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) haha. har ingen interesse av å kjøpe en såkalt tidløs dress aktig klokke som min neste, da jeg allerede har flere slike. Blir vel litt mer farger på den neste. Endret 23. november 2010 av Toska92 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Disse frister. Tja - den første var blant de styggeste jeg har sett, helt til nummer to kom og slo den ned fra pallen Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Definer "fin klokke" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå