thrice Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fabelaktig! Fikk ringt posten, så i morgen skal brevet mitt sendes fra Arendal til Stavanger (virker som Singapore Post sender alt rekommendert), så da har jeg vel ny klokke med NATO-rem på lørdagen. Sleng opp et bilde av klokken med nato-rem på! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Will do! Håper på at jeg får hentelappen i dag, så skal jeg få ordnet et crappy mobilbilde i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Likte den jeg Du har svart skinnrem på til vanlig? Har brun skinnrem Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg tok dette til etterretning og kjøpte min klokke over nett. Null problemer, originale papirer, originalgaranti, originalemballasje rett fra fabrikk, 30% billigere enn Bjerke. På en dyr klokke dekker det en del vedlikeholdsbesøk. Hvor plukket du opp den jaegeren din, forresten? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg tok dette til etterretning og kjøpte min klokke over nett. Null problemer, originale papirer, originalgaranti, originalemballasje rett fra fabrikk, 30% billigere enn Bjerke. På en dyr klokke dekker det en del vedlikeholdsbesøk. Hvor plukket du opp den jaegeren din, forresten? Kjøpte hos urverket.no, hentet i tollen (ble jo litt mva). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Seiko 5 automatic (SNXS77) med NATO fra Gnomon Watches. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Fin klokke, Henrik! Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Henrik C: Ta bilde i dagslys uten blits. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Prøv å ta et bedre bilde med en mobil fra 2006 selv. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Bør urskiven være navy om jeg skal bruke brun skinnreim? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Bør urskiven være navy om jeg skal bruke brun skinnreim? Den eneste fargen jeg ville unngått på urskiven om du skal bruke brun rem er sort, men også den kombinasjonen kan se bra ut med de rette fargenyansene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Enig med fkm. Har sett kombinasjoner med svart/navy hvor det er pent. Ellers så har jeg en kremhvit farge'ish på den klokka jeg har med brun skinnrem. Lenke til kommentar
Fyr1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hoi! Jeg har en klokke med lærreim som har begynt å lukte litt svette. Bor i litt varme strøk! Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å fjerne/redusere lukten? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Kjøp en ny rem. Vis du bor i varmere strøk er jo skinnmarkedet gedigent. Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Har endelig bestemt meg for å kjøpe en skikkelig klokke. Jeg har lenge siklet etter klokkene i Longines Master Collection. Fikk et tilbud på Urmaker Ø. Thomassen på strømmen storsenter idag på denne. Jeg fikk et tilbud på 9000 kr, den kostet egentlig 10.200,- Mener dere at dette er en god pris? Så, har et par spørsmål. Hva synes dere om den? Som første klokke, og mest sannsynlig eneste automatiske klokken jeg kommmer til å ha de neste årene? Finner den ikke på nettsiden til Longines, hva kommer det av. Utgått modell? Skulle gjerne ha strukket meg litt lenger prismessig og kjøpt en annen i Master Collection, men det får jeg desverre ikke gjort. Vil takke på forhånd for eventuelle svar EDIT: Fikk også høre at det fulgte med to reimer. En brun og en sort, begge i krokodille skinn. Edit 2: rettet en liten, men betydelig stor feil. Endret 20. november 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg synes den er veldig fin, men jeg ville sendt en mail til Longines og hørt om det er et autorisert utsalgssted. Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Jeg synes den er veldig fin, men jeg ville sendt en mail til Longines og hørt om det er et autorisert utsalgssted. TSjekket på nettstedet deres, Thune sto som autorisert forhandler i Oslo blant annet. Thune på Strømmen storsenter derimot sto det ingeting om. Synes det var litt merkelig, skal sende mail og spørre. EDIT: Jeg tok fullstendig feil. Det var ikke Thune, men Urmaker Ø. Thomassen som jeg fikk tilbudet på. Den står listet som autorisert forhandler. Endret 20. november 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nå vet ikke jeg hva prisen er andre steder, men det er en utrolig fin klokke hvertfall Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hvordan er Skagen-klokkene med tanke på kvalitet osv? Og en ting til, hvordan uttaler man Tissot? "Tissott" eller "Tisså", alà fransk? Endret 22. november 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå