AnewZ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Blar du noen sider tilbake så ser du flere bilder av den samme urskiva Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Seiko 5 Sports med Pepsi bezel eller uten? Vil nok bli en nato-strap på den, da det er det mest praktiske til bruken. Jeg ville helt klart valgt den svarte. Med Zulu-rem og ikke Nato (personlig preferanse). SNZF-serien finnes forresten i mange morsomme farger: I tillegg 4 midsize-modeller (38mm mot 42mm hos fullsize): Lenke til kommentar
Fredrico89 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva synes dere om Tag Heuer Grand Carrera-serien? Personlig syns jeg det vanlige Carreraen er mye penere og mer stilren. Har selv Carrera Day Date, og den passer meg veldig bra iallefall. Akkurat passe størrelse, selv om jeg har ganske tynne håndledd Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg ville tatt med sort bezel, på nato som er sort med grå striper. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Idiotisk spm helt sikkert, men har aldri sett nato-straps i virkligheten - så spør bare her for sikkerhetsskyld. Når man ser denne gif'en: http://divestraps.com/media/AA/AB/divestraps/images/1291341/huge/goldfinger.gif Så er den helt clean. Mens på denne: http://www.divestraps.com/media/AA/AB/divestraps/images/297680/main/BOND1.jpg Er den ikke det. Kan man velge om festet er der eller under armen slik som jeg antar er gjort med Bond sin klokke? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nå skal det også sies at .gifen og bildet er to forskjellige stropper da. Som er lik som den Bond har. og Som jeg går utifra at var første forsøk på å lage liknende og bare blitt godtatt som "bond" strop. Eller kanskje det var tilfeldighet at de lignet? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det var helt tilfeldig. Kopierte bare det bildet på siden som var nærest til .gifen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Multi: Nei, ingen tilfeldighet at de lignet. De fant ut at bonds nato var sort/rød/olive først når HD-versjonen av filmen kom. Før det trodde man den var sort/grå. Det er hvertfall det jeg har lest et eller annet sted. Anus: Du kan ikke velge nei, du må enten kjøpe med det "festet", eller uten. Du kan kjøpe med feste og kutte det av om du er i tvil om hva du liker best. Endret 3. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Multi: Nei, ingen tilfeldighet at de lignet. De fant ut at bonds nato var sort/rød/olive først når HD-versjonen av filmen kom. Før det trodde man den var sort/grå. Det er hvertfall det jeg har lest et eller annet sted. Anus: Du kan ikke velge nei, du må enten kjøpe med det "festet", eller uten. Du kan kjøpe med feste og kutte det av om du er i tvil om hva du liker best. Eller du kan bare kjøpe en 3-ringers Zulu-rem: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Multi: Nei, ingen tilfeldighet at de lignet. De fant ut at bonds nato var sort/rød/olive først når HD-versjonen av filmen kom. Før det trodde man den var sort/grå. Det er hvertfall det jeg har lest et eller annet sted. Anus: Du kan ikke velge nei, du må enten kjøpe med det "festet", eller uten. Du kan kjøpe med feste og kutte det av om du er i tvil om hva du liker best. Eller du kan bare kjøpe en 3-ringers Zulu-rem: Jeez, les hva jeg skriver da. "du må enten kjøpe med det "festet", eller uten." Uten festet som er på nato = 3-rings zulu. Jeg sier bare at hvis han ikke vet hva han vil ha (med eller uten feste) er det en mulighet å kjøpe MED, og heller kutte det av hvis han ikke liker det. Da slipper han å kjøpe en ny rem om han ikke blir fornøyd. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Oppklaring om begrepsbruk når det gjelder Natostraps. Den godeste Bond har altså en RAF-style på den øverste gif-en, mens den nederste viser en G10. Mer om James Bond og Natoer i denne tråden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Multi: Nei, ingen tilfeldighet at de lignet. De fant ut at bonds nato var sort/rød/olive først når HD-versjonen av filmen kom. Før det trodde man den var sort/grå. Det er hvertfall det jeg har lest et eller annet sted. Anus: Du kan ikke velge nei, du må enten kjøpe med det "festet", eller uten. Du kan kjøpe med feste og kutte det av om du er i tvil om hva du liker best. Eller du kan bare kjøpe en 3-ringers Zulu-rem: Jeez, les hva jeg skriver da. "du må enten kjøpe med det "festet", eller uten." Uten festet som er på nato = 3-rings zulu. Jeg sier bare at hvis han ikke vet hva han vil ha (med eller uten feste) er det en mulighet å kjøpe MED, og heller kutte det av hvis han ikke liker det. Da slipper han å kjøpe en ny rem om han ikke blir fornøyd. Du tar feil. 3 rings zulu er absolutt ikke det samme som en nato uten feste. Zulu-remmer har tykkere stoff, har tykkere ringer/spenner og mer runde spenner enn nato har. Det er heller ikke nødvendig å være så skråsikker når du ikke vet hva du snakker om. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Da ramlet denne ned i postkassen: Tid Singapore - Oslo: Ni dager Merket som "commercial sample", ingen mva eller tollgebyr Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Liker den, men hvordan fikk du de til å skrive commercial sample på den? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er vel ikke det at det står "commercial sample" som betyr noe, det som betyr noe er vel at verdien som er oppført er mindre enn 200kr? Det pleier bare være å spørre pent, så merker mange det med lavere verdi. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg ba de ikke gjøre noe som helst. Legger ved et bilde av tolldeklarasjonen. Den er merket "commercial sample" og merket til en verdi på US $181 Customs declaration Endret 5. november 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Da kan du regne med at du får en faktura for mva og gebyr i posten.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Den er ikke sendt med et spedisjons firma men vanlig post. Jeg hentet den ut på postkontoret. Fra Posten.no Det innebærer at: - Posten avgiftsberegner sendingen (iht tolloven) og videresender den til ditt utleveringspostkontor - Posten sender deg hentemelding med oppgitt beløp som du skal betale ved utleveringen - Du henter sendingen på utleveringspostkontoret ditt - I det du betaler avgifter og pris for forenklet tollbehandling ved utleveringen har du tollklarert varen og kan ta den i bruk - Posten ordner med innbetaling av avgifter til Tollvesenet - Ditt personnummer blir ikke oppgitt til Tollvesenet ved forenklet tollbehandling. Altså, hadde det vært noe å betale skal det betales ved henting Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Klassikar det der Kavinsky! SKX007/009 gir utruleg mykje for pengane. Sjølv har eg ein modifisert 007 frå yobokies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå