Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seiko 5 Sports med Pepsi bezel eller uten?

 

Vil nok bli en nato-strap på den, da det er det mest praktiske til bruken.

 

Jeg ville helt klart valgt den svarte. Med Zulu-rem og ikke Nato (personlig preferanse).

 

SNZF-serien finnes forresten i mange morsomme farger:

 

649645090202112120snzf1.jpg

snzf11j1a.jpg

snzf13j1a.jpg

snzf15k1a.jpg

snzf19j1a.jpg

snzf21j1a.jpg

snzf21j1b.jpg

snzf22k1a.jpg

snzf22k1b.jpg

 

I tillegg 4 midsize-modeller (38mm mot 42mm hos fullsize):

 

snzf29j11.jpg

snzf23j12.jpg

snzf25j1a.jpg

snzf27k1a.jpg

Lenke til kommentar

Idiotisk spm helt sikkert, men har aldri sett nato-straps i virkligheten - så spør bare her for sikkerhetsskyld. Når man ser denne gif'en:

http://divestraps.com/media/AA/AB/divestraps/images/1291341/huge/goldfinger.gif

 

Så er den helt clean.

 

Mens på denne:

 

http://www.divestraps.com/media/AA/AB/divestraps/images/297680/main/BOND1.jpg

 

Er den ikke det. Kan man velge om festet er der eller under armen slik som jeg antar er gjort med Bond sin klokke?

Lenke til kommentar

Multi: Nei, ingen tilfeldighet at de lignet. De fant ut at bonds nato var sort/rød/olive først når HD-versjonen av filmen kom. Før det trodde man den var sort/grå. Det er hvertfall det jeg har lest et eller annet sted.

 

 

Anus: Du kan ikke velge nei, du må enten kjøpe med det "festet", eller uten. Du kan kjøpe med feste og kutte det av om du er i tvil om hva du liker best.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Multi: Nei, ingen tilfeldighet at de lignet. De fant ut at bonds nato var sort/rød/olive først når HD-versjonen av filmen kom. Før det trodde man den var sort/grå. Det er hvertfall det jeg har lest et eller annet sted.

 

 

Anus: Du kan ikke velge nei, du må enten kjøpe med det "festet", eller uten. Du kan kjøpe med feste og kutte det av om du er i tvil om hva du liker best.

 

Eller du kan bare kjøpe en 3-ringers Zulu-rem:

 

zulu.jpg

Lenke til kommentar

Multi: Nei, ingen tilfeldighet at de lignet. De fant ut at bonds nato var sort/rød/olive først når HD-versjonen av filmen kom. Før det trodde man den var sort/grå. Det er hvertfall det jeg har lest et eller annet sted.

 

 

Anus: Du kan ikke velge nei, du må enten kjøpe med det "festet", eller uten. Du kan kjøpe med feste og kutte det av om du er i tvil om hva du liker best.

 

Eller du kan bare kjøpe en 3-ringers Zulu-rem:

 

Jeez, les hva jeg skriver da. "du må enten kjøpe med det "festet", eller uten."

 

Uten festet som er på nato = 3-rings zulu.

 

Jeg sier bare at hvis han ikke vet hva han vil ha (med eller uten feste) er det en mulighet å kjøpe MED, og heller kutte det av hvis han ikke liker det. Da slipper han å kjøpe en ny rem om han ikke blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Multi: Nei, ingen tilfeldighet at de lignet. De fant ut at bonds nato var sort/rød/olive først når HD-versjonen av filmen kom. Før det trodde man den var sort/grå. Det er hvertfall det jeg har lest et eller annet sted.

 

 

Anus: Du kan ikke velge nei, du må enten kjøpe med det "festet", eller uten. Du kan kjøpe med feste og kutte det av om du er i tvil om hva du liker best.

 

Eller du kan bare kjøpe en 3-ringers Zulu-rem:

 

Jeez, les hva jeg skriver da. "du må enten kjøpe med det "festet", eller uten."

 

Uten festet som er på nato = 3-rings zulu.

 

Jeg sier bare at hvis han ikke vet hva han vil ha (med eller uten feste) er det en mulighet å kjøpe MED, og heller kutte det av hvis han ikke liker det. Da slipper han å kjøpe en ny rem om han ikke blir fornøyd.

 

Du tar feil. 3 rings zulu er absolutt ikke det samme som en nato uten feste.

 

Zulu-remmer har tykkere stoff, har tykkere ringer/spenner og mer runde spenner enn nato har.

 

Det er heller ikke nødvendig å være så skråsikker når du ikke vet hva du snakker om.

Lenke til kommentar

Den er ikke sendt med et spedisjons firma men vanlig post. Jeg hentet den ut på postkontoret.

 

Fra Posten.no

 

Det innebærer at:

- Posten avgiftsberegner sendingen (iht tolloven) og videresender den til ditt utleveringspostkontor

- Posten sender deg hentemelding med oppgitt beløp som du skal betale ved utleveringen

- Du henter sendingen på utleveringspostkontoret ditt

- I det du betaler avgifter og pris for forenklet tollbehandling ved utleveringen har du tollklarert varen og kan ta den i bruk

- Posten ordner med innbetaling av avgifter til Tollvesenet

- Ditt personnummer blir ikke oppgitt til Tollvesenet ved forenklet tollbehandling.

 

 

Altså, hadde det vært noe å betale skal det betales ved henting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...