Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Lurer på om jeg skal satse på en sånn her da; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49168 Så er det bare å få kjøpt klokken. Ble plutselig flere interessert på eBay, så lurer på om jeg skal ta det fra Amazon. Eller så kan du bestille denne, som faktisk er laget for å ta av remmer. Så kan du bestille med en natorem eller to samtidig. Takk for tips! Regner med at jeg bestiller rem fra Singular, så da er det nok greit å ta med den samtidig. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Solgte den pga skulle ha en annen klokke, fikk EWA'en i en byttehandel, beholdte den pga det var en LE utgave for Valentino Rossi samt den var rå på håndledet fikk mye positiv tilbakemeldinger på Bjerke sin JLC event med Aston Martin der var det så mye snacks at jeg nesten gikk på en klokke smell til Er klokke selger ikke samler så må prøve holde meg unna det å beholde for mange,hehe. Ok, liker å eie ting jeg. Så ville ikke solgt en klokke når jeg først har kjøpt den Når klokker begynner nærme seg 100000 pr klokke må man prioritere, om man da ikke er stein rik og kan ha så mange man vil.. I min verden er eksklusive klokker et luksusprodukt en unner seg fordi man har råd til å bruke slike summer, uten å måtte bytte, kjøpe og selge for å holde klokkesamlingen "levende". Ser det er utrolig mange som kjøper og selger klokker i en rasende fart, noe jeg sammenligner med leasing av ting man egentlig ikke har råd til. Eneste forskjellen er kapitalbindingen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Da fikk jeg meg ny klokke gitt! Vinnerbudet mitt endte på $46, så det er ikke dårlig pris det. Nå må jeg bare få bestilt en NATO-rem og verktøy, så er jeg klar. Ser at det er 19 mm lugs på denne modellen - er det da lurt å gå opp til 20 mm NATO eller ned til 18 mm? Med 20 mm kan jeg bruke det på en annen klokke også, men det er jeg noe skeptisk til at jeg vil gjøre. Burde lest litt nøyere gjennom, da går jeg nok for 20 mm NATO-rem. Vil bare få bekreftet spørsmålet mitt under, for hvis det er feil må jeg bestille med verktøy fra Singular også. Kjøpte forresten en slik også, regner med at jeg kan bruke den til å bytte rem? http://cgi.ebay.com/Watch-Band-Spring-Bar-Link-Pin-Remover-Watchmaker-Tool-/180570862812?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a0adcb4dc Hvis ikke var det ikke verre enn 11 kroner i vasken, og det skal jeg da tåle. Endret 2. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Grattis Hva slags farge skal natoremmene ha? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da fikk jeg meg ny klokke gitt! Vinnerbudet mitt endte på $46, så det er ikke dårlig pris det. Nå må jeg bare få bestilt en NATO-rem og verktøy, så er jeg klar. Ser at det er 19 mm lugs på denne modellen - er det da lurt å gå opp til 20 mm NATO eller ned til 18 mm? Med 20 mm kan jeg bruke det på en annen klokke også, men det er jeg noe skeptisk til at jeg vil gjøre. Burde lest litt nøyere gjennom, da går jeg nok for 20 mm NATO-rem. Vil bare få bekreftet spørsmålet mitt under, for hvis det er feil må jeg bestille med verktøy fra Singular også. Kjøpte forresten en slik også, regner med at jeg kan bruke den til å bytte rem? http://cgi.ebay.com/Watch-Band-Spring-Bar-Link-Pin-Remover-Watchmaker-Tool-/180570862812?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a0adcb4dc Hvis ikke var det ikke verre enn 11 kroner i vasken, og det skal jeg da tåle. Kjøp 18mm Nato. Når James Bond bruker for smal natorem er det kult nok for alle andre også! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg gikk for 20mm, men det var av den flettede typen, ikke standard nato. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da blir det 18 mm! Har ikke helt bestemt meg for fargene enda, men lurer på om jeg skal ha en i grønn og en sort med doble, grå striper. Fant noen på eBay som så veldig greie ut, og jeg får to av de inkludert frakt for cirka samme som én fra Singular. http://cgi.ebay.com/James-Bond-NATO-G10-Watch-Strap-Band-10-Colors-/260618991778?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item82631606bd Så er det verktøyet jeg har kjøpt - er det riktig? Det ligner på bildene, så satser egentlig på det, men greit å få det bekreftet. Hvis det ikke er riktig så bestiller jeg nok rem og verktøy fra Singular, og får nøye meg med en rem denne gangen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Den ser da virkelig nestem klin lik ut som den på Singular, så den burde vel funke fint... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja, får håpe det! Tar sjansen, og så bestiller jeg NATO-rem på 18 mm. Får litt å gå på, men som fkm sier - James Bond gjør det jo. Regner med det blir olive-khaki og black-grey, med mindre noen har noen kjempegode tips? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Henrik C: Spring bar removeren funker nice. Det er forbruksvare, så vis du har tenkt å skifte ofte bør du kjøpe et par til. Til neste gang kan du spare et par dollar på å kjøpe nato rem fra gnomonwatches.com EDIT: Det er forresten superenkelt å skifte rem selv. Endret 2. november 2010 av MM2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kommer nok ikke til å skifte mye, men hvis den blir ødelagt fort kjøper jeg inn et par til om gangen. Takk for tipset om siden, ser ut til å ende på $33 for 2 stk med frakt, og det er ikke galt. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har selv en 20mm lærrem på min klokke, som egentlig skal ha 19mm. Det fungerer brillefint det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nå blir jeg fryktelig usikker. Litt lettere å tvinge skinn inn, det vil jo naturlig strekkes og komprimeres, vanskeligere med nylon. Tror jeg tar sjansenpå 18 mm fra gnomonwatches.com. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Eg anbefalar gnomonwatches på det sterkaste. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kjempeflott! Da er det bare den kjedelige prosessen med å vente, nå kommer klokke, verktøy og NATO-rem fra tre forskjellige folk. Satser på at de kommer cirka samtidig. Endte på disse to til hyggelige $33 med frakt, så slipper alt av toll og mva på de. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ser bra ut Henrik C. Nato strapsa detter nok ned i posten om 7-9 dager (mine erfaringer fra 3 bestillinger). Ganske raskt til å være fra Singapore. Sleng opp et par bilder når du har alt på plass. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva synes dere om Tag Heuer Grand Carrera-serien? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Og hva med Aquaracer fra samme merke..? Endret 3. november 2010 av feggy Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Seiko 5 Sports med Pepsi bezel eller uten? Vil nok bli en nato-strap på den, da det er det mest praktiske til bruken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fin klokke! Lyst å ta noen bilder hvor du får med litt mer av skiven? Takk for det! Selvfølgelig kan jeg ta noen bilder, dessverre var ikke lyskilden jeg hadde tilgjengelig nå verdens beste, men håper det duger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå