Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Den er min, bare prøv deg! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha jeg står over jeg. Veldig fin klokke til prisen, men jeg trenger den ikke. Skal ha litt viljestyrke i kveld. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Dere kan bare passe dere Jeg var inne på auksjonen med en gang jeg fikk vite modellnavnet... Damn, og dere må ødelegge (og ja, jeg trenger den faktisk, har bare en ultratynn Swatch som jeg bruker ) Endret 1. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Estimated delivery November 17, 2010 - December 3, 2010 Jeg må virkelig slutte å loke rundt i denne tråden. Hva/hvor? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dere kan bare passe dere Jeg var inne på auksjonen med en gang jeg fikk vite modellnavnet... Damn, og dere må ødelegge Lå jo ikke noe bud inne? Tenkte ikke på eBay, jeg søkte litt rundt på Amazon. Men regner med at jeg kjøper den, med mindre en nisse byr $500. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Nei, jeg venter somregel til nærmere auksjonslutt før jeg legger inn bud. Du har DENNE da, men det var vel samme pris som Amazon, men gratis frakt. Endret 1. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Seiko - amazon. Seiko 5 blir MoVs nye Sebago Arlington. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vel, det er jo en fin klokke til fin pris. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Nei, jeg venter somregel til nærmere auksjonslutt før jeg legger inn bud. Du har DENNE da, men det var vel samme pris som Amazon, men gratis frakt. I tillegg til gratis frakt blir varen merket som gave/brukt også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Seiko - amazon. Seiko 5 blir MoVs nye Sebago Arlington. Det ville i så fall vært utrolig unødvendig, siden det finnes MASSE klokker i den prisklassen med tilnærmet samme kvalitet som Seiko 5. Edit: I tillegg finnes det jo mange forskjellige versjoner av Seiko 5, så at alle kjøper den samme ville bare vært dumt. Henrik: Jeg har god erfaring med singularstraps.se Endret 1. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det ville i så fall vært utrolig unødvendig, siden det finnes MASSE klokker i den prisklassen med tilnærmet samme kvalitet som Seiko 5. Nevn i fleng? Er nok utseende som jeg likte, ikke bare helt standard i stål med hvit skive. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Oisann. Hva endte sluttbudet på? Jeg kjøpte til en kjøp-nå-pris. Var dessverre ikke auksjon med startbud 1 cent når jeg ville ha den modellen. Var vel noe under 70 USD inkludert frakt jeg betalte. Tror nok det er mulig å havne noe under 70 USD totalt med frakt (25USD i frakt). Endret 1. november 2010 av Ruben1987 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Gleder meg til jeg får min Seiko! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha bestilte du også Kav? Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Her er en annen modell jeg har. SNK793. Den er også veldig fin synes jeg. Finnes forøvrig i svart og hvit også. Svart skinnrem på den blå, mørkebrun på den svarte og noe lysere brun på den hvite blir fint. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Gleder meg til jeg får min Seiko! Tollbetjenten kommer til å ta den selv Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha bestilte du også Kav? Har bestillt denne jeg: http://www.chronograph.com/store/mli_viewItem.asp?idproduct=469 Gleder meg til jeg får min Seiko! Tollbetjenten kommer til å ta den selv Da lukter det Glasgow kiss og seks fot under torva Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Liker den. Dykkerklokker er fine. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det ville i så fall vært utrolig unødvendig, siden det finnes MASSE klokker i den prisklassen med tilnærmet samme kvalitet som Seiko 5. Nevn i fleng? Er nok utseende som jeg likte, ikke bare helt standard i stål med hvit skive. Seiko, Citizen, Victorinox, Orient, Zodiac, Vostok, Invicta osvosv. Google "cheap beater watch" eller noe lignende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå