Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, skjønner. Ja det har vel mye med hva man er oppvokst med, og vant med.

 

Samt det faktum at alle "skikkelige" (les: eksklusive) klokker er mekaniske. Du finner ikke dyre klokker med quartz.

 

I tillegg er mekaniske urverk skikkelig pene, det har noe å si det også. Dette er f.eks baksida av klokka mi :)

 

urverk.jpg

 

Lenke til kommentar
Ahh, skjønner. Ja det har vel mye med hva man er oppvokst med, og vant med.

 

Samt det faktum at alle "skikkelige" (les: eksklusive) klokker er mekaniske. Du finner ikke dyre klokker med quartz.

 

I tillegg er mekaniske urverk skikkelig pene, det har noe å si det også. Dette er f.eks baksida av klokka mi :)

 

http://dl.dropbox.com/u/368358/lenket/urverk.jpg

 

Flott klokke! Har en forkjærlighet for Jaeger <3

Endret av ttt
Bilete fjerna frå sitat.-ttt
Lenke til kommentar

Jeg synes vell kanskje ikke at 14000kr er billig for en quartz.

 

Finnes jo Omega Seamaster med quartz og disse ligger vell nå på rundt 13000 eller noe.

 

Men helt generellt er jeg selvfølgelig enig i at det er sånn.

 

Lidenskap er gjerne noe man må betale litt ekstra for.

Endret av JLord
Lenke til kommentar

Takk for svar. Typisk frekt sitat fra Jeremy det der.

 

Selv har jeg sykt lyst på en Hublot, men det er mye penger, tillegg til at det kanskje er vanskelig å få service på disse i Norge. Big Bang all black er drømmeklokka hvertfall. Det går økonomisk om jeg selger bilen, tar bussen til skolen uansett. Onkel en hobbybusiness ved å kjøpe/selge klokker, så tror ikke jeg taper så mye på det. Usikker på om jeg skal ta valget, hva mener dere om Hublot?

Lenke til kommentar

Takk for svar. Typisk frekt sitat fra Jeremy det der.

 

Selv har jeg sykt lyst på en Hublot, men det er mye penger, tillegg til at det kanskje er vanskelig å få service på disse i Norge. Big Bang all black er drømmeklokka hvertfall. Det går økonomisk om jeg selger bilen, tar bussen til skolen uansett. Onkel en hobbybusiness ved å kjøpe/selge klokker, så tror ikke jeg taper så mye på det. Usikker på om jeg skal ta valget, hva mener dere om Hublot?

 

Ikke førstevalget av klokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...