cbfn Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Overraskende nok fra Tissot. ... Etter min mening var det en meget pen klokke! Etter hva jeg kan se har den en veiledende pris på rundt 4000,-, har dere noen tips om andre, litt klassiske klokker rundt samme prissjiktet? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ahh, skjønner. Ja det har vel mye med hva man er oppvokst med, og vant med. Samt det faktum at alle "skikkelige" (les: eksklusive) klokker er mekaniske. Du finner ikke dyre klokker med quartz. I tillegg er mekaniske urverk skikkelig pene, det har noe å si det også. Dette er f.eks baksida av klokka mi Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Ahh, skjønner. Ja det har vel mye med hva man er oppvokst med, og vant med. Samt det faktum at alle "skikkelige" (les: eksklusive) klokker er mekaniske. Du finner ikke dyre klokker med quartz. I tillegg er mekaniske urverk skikkelig pene, det har noe å si det også. Dette er f.eks baksida av klokka mi http://dl.dropbox.com/u/368358/lenket/urverk.jpg Flott klokke! Har en forkjærlighet for Jaeger <3 Endret 23. oktober 2010 av ttt Bilete fjerna frå sitat.-ttt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jaeger har myye pent ja! Selv håper jeg å få grasket til meg en Atmos mormor har stående Lenke til kommentar
JLord Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Jeg synes vell kanskje ikke at 14000kr er billig for en quartz. Finnes jo Omega Seamaster med quartz og disse ligger vell nå på rundt 13000 eller noe. Men helt generellt er jeg selvfølgelig enig i at det er sånn. Lidenskap er gjerne noe man må betale litt ekstra for. Endret 20. oktober 2010 av JLord Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg synes vell kanskje ikke at 14000kr er billig for en quartz. På ingen måte, men det er jo ikke "dyrt" for en klokke heller (det er jo det - men skalaen går så uendelig mye lenger ) Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som vet hvilken klokke dette er? Bare undrer.. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som vet hvilken klokke dette er? Bare undrer.. Tipper Omega PO. Det der er vel Jeremy Clarkson fra Top Gear, han er en kjent klokkeentusiast. Han går ofte med en sort PO 45.5mm, se her. Han har en forkjærlighet for Omega og sa en gang "The only thing worse than a fake Rolex is a real one." Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Takk for svar. Typisk frekt sitat fra Jeremy det der. Selv har jeg sykt lyst på en Hublot, men det er mye penger, tillegg til at det kanskje er vanskelig å få service på disse i Norge. Big Bang all black er drømmeklokka hvertfall. Det går økonomisk om jeg selger bilen, tar bussen til skolen uansett. Onkel en hobbybusiness ved å kjøpe/selge klokker, så tror ikke jeg taper så mye på det. Usikker på om jeg skal ta valget, hva mener dere om Hublot? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har ikke sansen for Hublot, men til info har Bjerke begynt å selge det, så det bør gå greit å få service på det, hvertfall. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Takk for svar. Typisk frekt sitat fra Jeremy det der. Selv har jeg sykt lyst på en Hublot, men det er mye penger, tillegg til at det kanskje er vanskelig å få service på disse i Norge. Big Bang all black er drømmeklokka hvertfall. Det går økonomisk om jeg selger bilen, tar bussen til skolen uansett. Onkel en hobbybusiness ved å kjøpe/selge klokker, så tror ikke jeg taper så mye på det. Usikker på om jeg skal ta valget, hva mener dere om Hublot? Ikke førstevalget av klokker. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg synes Hublot Big Bang All Black var fin, men det passer absolutt ikke til alle antrekk kan jeg tenke meg. Du bør ikke selge bilen for å kjøpe den, for jeg tror den vil matche en bil. Endret 22. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 K, da fortsetter jeg å spare istede. Takk for svar. Men Hublot skal jeg ha! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er det ikke en slik Maradona hadde på hvert håndledd under VM? Ligner veldig i hvert fall. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er det ikke en slik Maradona hadde på hvert håndledd under VM? Ligner veldig i hvert fall. En klokke på hvert håndledd altså. Maradona er litt av en type. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Han hadde en som viste lokal tid i Sør-Afrika (hvor VM ble avholdt) og en some viste tiden i hjemlandet Argentina. Men ja, han er en merkelig skrue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Finnes da virkelig klokker for flere tidssoner.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå var det vel noe han gjorde fordi han kunne, og ikke fordi han ikke var klar over at det eksisterte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vurderer en klokke av Christopher Ward, noen med erfaringer? Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ikke personlig, men skal gi svært mye for pengene. Mener bestemt noen her har kjøpt, de deler sikkert sine erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå