SML Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kall meg gjerne harry for å ønske en gullklokke, men det er ingen annen klokke enn en Audemars Piguet Royal Oak jeg heller ville hatt Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Kall meg gjerne harry for å ønske en gullklokke, men det er ingen annen klokke enn en Audemars Piguet Royal Oak jeg heller ville hatt Tror heller jeg ville hatt en slik: Eller en slik: Endret 2. oktober 2010 av orjanr Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg har en gullklokke faktisk, skal jeg slenge opp bilde? Tror jeg har postet den før. Bulova et eller annet. Helt ok. Ikke top notch selvsagt, men arvet den etter pappa, så har litt affeksjonsverdi. Endret 1. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kall meg gjerne harry for å ønske en gullklokke, men det er ingen annen klokke enn en Audemars Piguet Royal Oak jeg heller ville hatt Den er jo ikke helgærn den da. Rolex-en postet under derimot.. Uff. Kombineres gjerne med tykt gullkjede rundt halsen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Synes Rolexen ble helt feil. Gull Rolex til flere titals tusen, og så den lenga, billig syntetisk skrap. Det hører til på klokker man får i Donald blader Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Rolex Submarine med nato strap <3 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ser ingenting galt i å ha en Rolex på en Nato. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ser ingenting galt i å ha en Rolex på en Nato. Synes Rolex på natostrap er mye fetere enn på lenke. Gir klokken et litt røffere look, samt at det faktisk er en bruksklokke og skal tåle mer enn de fleste klokker. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Er i Hamburg en tur, og røyk på et aldri så lite impulskjøp når jeg plutselig så denne i butikken Endret 2. oktober 2010 av kvasbo 4 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det var da et veldig pent impulskjøp Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det dumt å legge fra seg en automatisk klokke slik at den stopper for så å bruke den igjen etter et par dager. Tar den skade av dette eller? Bør den gå hele tiden? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det dumt å legge fra seg en automatisk klokke slik at den stopper for så å bruke den igjen etter et par dager. Tar den skade av dette eller? Bør den gå hele tiden? Det et absolutt ikke noe problem å legge den fra seg. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det dumt å legge fra seg en automatisk klokke slik at den stopper for så å bruke den igjen etter et par dager. Tar den skade av dette eller? Bør den gå hele tiden? Det et absolutt ikke noe problem å legge den fra seg. Skal klokken trekkes opp hver gang klokken stopper? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du vil vel ha en klokke som viser riktig tid vel? :!: Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du vil vel ha en klokke som viser riktig tid vel? :!: Ja jeg er ny med automatisk klokke. Sefølgelig skal den vise rett tid. Klokken begynner jo å gå igjen når jeg tar den på. Spørsmålet er vel heller bør den trekkes opp selv om den starter av seg selv? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det kan være greit å gi litt starthjelp så den starter med en gang, men har ingenting å si for klokka vedlikeholdsmessig, så lenge den ikke ligger stille i veldig lange perioder (år). Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nja, jeg vil vel ikke si at det skal år til. Autotmatiske klokker har det gjerne best når de tikker og går, for at de ikke skal "sette" seg i en bestemt posisjon - i tillegg stivner oljen, og fordeler seg ikke nødvendigvis like jevnt når du starter den opp igjen. Kan du trekke opp klokken manuelt i tillegg til automatikken, ville jeg gjort det hver kveld, så den holder seg gående. Og svingt den rundt noen runder, drsom du ikke har en watchwinder du kann sette den i. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Enig, år var overdrevet. Men klokka tar altså ikke direkte skade av å stoppe, var det jeg prøvde å få frem. Og om oljen blir dårlig er ikke problemet større enn at en urmaker lett fikser det - manuelle klokker bør jo uansett oljes opp og renses med jevne mellomrom. Endret 3. oktober 2010 av kvasbo Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva syntes dere om Nixon Spencer? http://cgi.ebay.com/NEW-Nixon-Spencer-Watch-All-Brown-Silver-A113-471-Banks-/120623572988?pt=Wristwatches&hash=item1c15b9a7fc#ht_2236wt_1019 Vurderer denne. Liker den pågrunn av den enkle stilen, pluss jeg liker litt store klokker. Ser jeg får den i flere farger også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå