Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye forskjellig her...

 

Vil råde folket til å holde seg milevis unna designer-klokker som D&G, Nixon, o.l. Disse har som regel dårlige urverk.

 

Er det et budsjettspørsmål se etter Tissot og Certina, begge disse lages på samme fabrikk og gir mye klokke for pengene.

 

Selv har jeg en beskjeden samling på:

 

1 Tissot

1 Certina

1 Raymond Weil

1 IWC Portugese

 

Ser på Rolex Submariner som neste innkjøp.

 

Ville igrunnen holdt meg unna Breitling også, da dette merket har noe nyrikt og vulgært over seg.

Lenke til kommentar

Veldig uenig i kommentaren din om Breitling, chrisoh.

 

Nyrike som er usikre og gjerne vil vise seg frem , går for et produkt som er lett å se at er dyrt. Derfor velger de nok heller Rolex fremfor Breitling, for å være sikker på at folk vet at de har noe dyrt rundt håndleddet. Har ikke tall på hvor mange "harry" folk jeg har sett med digre Rolexer på seg.

 

Og det er nettopp derfor jeg kjøpte meg Breitling og ikke Rolex. Hver sin smak.

Lenke til kommentar

Å kalle Rolex digre når de sammenlignes med Breitling synes jeg blir litt far fetched...

 

Men jeg er forsåvidt enig i at mange av Rolex-modellene, spesielt de med gult gull lyser nyrik russer lang vei!

 

Men, for all del Breitling er et greit valg som entry-level klokke. Ville mye heller kjøpt en Breitling enn f.eks. Omega eller Tag Heuer i samme prisklasse.

Lenke til kommentar

Selv har jeg en beskjeden samling på:

 

1 Tissot

1 Certina

1 Raymond Weil

1 IWC Portugese

 

Hvilken Portugese har du? Jeg ser svært gjerne en wrist shot av den!

 

jeg har Chronograph med blå skinnrem, visere og tall. Sitter på jobb, så får ikke tatt bilde av meg selv med den. men slik ser den altså ut:

41cQoa6KBnL._AA280_.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...