endtrax Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Skjønner hva du mener ja men kan kjøpe den billig, så får se om jeg slår til. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvilken pris havner den på ? Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det var jo ikke verst, kjør på! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Max Bill Chronoscope by Junghans Fantastisk enkel! Denne er SÅ på min to-buy-list. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Pris? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Max Bill Chronoscope by Junghans Fantastisk enkel! http://www.memmel-online.de/artikel/junghans/2008-09-05_084502.jpg Denne er SÅ på min to-buy-list. Ser ut som en CGI tegning av en klokke. Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 27. september 2010 av ttt Lenke til kommentar
LasH Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få tak i en av disse til ca samme pris? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Noen som har tips til side hvor man kan kjøpe brukte klokker hvor man vet at den er 100% ekte? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Her, her og her. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Var innom den lokale antik-handleren i dag. Ente opp med et Omega ur fra ca. 1960. Crap bilde. Men, men..... bilde Sitter å ser på Citizen klokker på amazon. For eksempel noe alla dette.Noen som vet hvordan uret på de klokkene er? Hvor lang levetid kan jeg regne? Endret 23. september 2010 av MM2 Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mye forskjellig her... Vil råde folket til å holde seg milevis unna designer-klokker som D&G, Nixon, o.l. Disse har som regel dårlige urverk. Er det et budsjettspørsmål se etter Tissot og Certina, begge disse lages på samme fabrikk og gir mye klokke for pengene. Selv har jeg en beskjeden samling på: 1 Tissot 1 Certina 1 Raymond Weil 1 IWC Portugese Ser på Rolex Submariner som neste innkjøp. Ville igrunnen holdt meg unna Breitling også, da dette merket har noe nyrikt og vulgært over seg. Lenke til kommentar
andybloggerson Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Veldig uenig i kommentaren din om Breitling, chrisoh. Nyrike som er usikre og gjerne vil vise seg frem , går for et produkt som er lett å se at er dyrt. Derfor velger de nok heller Rolex fremfor Breitling, for å være sikker på at folk vet at de har noe dyrt rundt håndleddet. Har ikke tall på hvor mange "harry" folk jeg har sett med digre Rolexer på seg. Og det er nettopp derfor jeg kjøpte meg Breitling og ikke Rolex. Hver sin smak. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har Tag Heuer-klokke. SVÆRT fornøyd med den! Vanntett til 300.. Lurer på når jeg får bruk for det. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Selv har jeg en beskjeden samling på: 1 Tissot 1 Certina 1 Raymond Weil 1 IWC Portugese Hvilken Portugese har du? Jeg ser svært gjerne en wrist shot av den! Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Å kalle Rolex digre når de sammenlignes med Breitling synes jeg blir litt far fetched... Men jeg er forsåvidt enig i at mange av Rolex-modellene, spesielt de med gult gull lyser nyrik russer lang vei! Men, for all del Breitling er et greit valg som entry-level klokke. Ville mye heller kjøpt en Breitling enn f.eks. Omega eller Tag Heuer i samme prisklasse. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Selv har jeg en beskjeden samling på: 1 Tissot 1 Certina 1 Raymond Weil 1 IWC Portugese Hvilken Portugese har du? Jeg ser svært gjerne en wrist shot av den! jeg har Chronograph med blå skinnrem, visere og tall. Sitter på jobb, så får ikke tatt bilde av meg selv med den. men slik ser den altså ut: Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Det er en av de lekreste klokkene produsert, etter min mening. Vanvittig flott! Et drømmeobjekt for min del nå i studietiden, men på et eller annet tidspunkt i livet skal jeg ta meg råd til en IWC Portugese. Endret 24. september 2010 av miCro Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Selv om gull-Rolex med diamanter og stæsj definitivt er kongen av nyrik russer-klokkene, er jeg helt enig i at "vulgær" er en god beskrivelse av mange Breitling-modeller. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vel, finner du en Rolex som overgår denne i bling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå