Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk klokka mi i dag, men greier ikke stille den :p

 

Her er noen bilder av den:

 

*snipp*

 

Når jeg drar ut knappen på siden, så får jeg bare endret datoen.

 

Klokken er av merket Fuyate.

 

Noen som vet? :)

 

 

Nice klokke! Jeg digger skeleton klokker, men hvor mye kostet den? og er den nøyaktig osv?

 

Enig, den er kjempestilig :D. Fikk den for 350 kr av en på qxl. Kronografen og sekundviseren går parallelt med hverandre. Sekundene er også delt inn 5 deler, så det ser nesten ut som at sekundviseren flyr rundt klokka :)

Lenke til kommentar

Har blitt så sinnsykt forelsket i Breitling Navitimer World den siste tiden, og nå er det sånn at jeg nesten ikke klarer å la være å kjøpe en. For et ur! Vil helst ha en med helt hvit bakgrunn.

 

omega_1973.jpg

 

Fin klokke ja, men forutsetter at du er tjukkas eller boler om det ikke skal se helt borti natta ut.

Lenke til kommentar

post-116057-1284163393,7023_thumb.jpg

 

Want?

Liker klokkene enkle, uten masse dilldall, streker og funksjoner du uansett aldri bruker. Jeg må derfor innrømme at jeg ikke liker mye av det som dukker opp i tråden her. Er spesielt mye fra 50-70-tallet som jeg har funnet som jeg mener ser bra ut :p

Seiko lager fortsatt slike klokker. Er mye snasent fra den tiden du nevner bla. fra Certina, som man får nærmest gratis.
Lenke til kommentar

Har blitt så sinnsykt forelsket i Breitling Navitimer World den siste tiden, og nå er det sånn at jeg nesten ikke klarer å la være å kjøpe en. For et ur! Vil helst ha en med helt hvit bakgrunn.

 

http://ewatchbay.com/images/omega_1973.jpg

 

Navitimer er ikke dumt, men syns kanskje de enklere chronograph-modellene er finere. Mener at prisene i annenhåndsmarkedet også holder seg bedre for den enklere versjonen.

 

Men er man forelsket så er man forelsket! ;)

Endret av Holden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...