Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Det beste er vel å gå til en urmaker, og se litt der.

 

Du kan også ta en titt på Nixon, de har en del kule klokker til en billig penge.

9545802[/snapback]

Har allerede en INEX klokke og en CASIO, men ønsker meg noe litt mer stilig og oppsiktsvekkende :p

Har snart bursdag, så håper på litt penger .. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åh, nå skjønner jeg hvilken du mener marvol...

 

denne.. ?

 

tissot-t-touch-watch.jpg

 

den klokka tror jeg koster ca 5200 kr.

 

 

men på mange butikker har de Certina klokker.. ganske stilige og ikke så dyre heller.. koster ca 2500 for en ganske fresh klokke .

9547426[/snapback]

Den ja :yes:

Ok, får kikke litt rundt en dag ..

Lenke til kommentar
Holder en knapp på Omega.. Rolex ser rett og lett kjedlige ut, men det er igjen smak og behag + alder som spiller inn. Rolex blir mer en gammel-manns klokke for meg, mens Omega gir meg en mer sportslig og aktiv profil.

9579960[/snapback]

 

Er enig med deg der ja! har selv en Omega Seamaster coaxial.. Men teknisk sett har jeg en følelse av at Omega er en liten % forran Rolex.. ikke vet jeg, er jo ingen urmaker, bare en entusiast :)

Lenke til kommentar

Føler Rolex er et spessielt marked, det finnes så mange andre finere klokker en det som er like dyre og vel så bra urmaker kunst. Rolex har markedsført seg større bl.a på verdensbasis og jeg vil tro at folk kjøper en rolex i mangel på kunnskap og fordi det er blitt en standard high-class klokke i likhet med andre merker.

 

Jeg linka litt lengere tilbake i tråden om feks. Lange & Shone... utrolig fine klokker, så om jeg førs skulle bruke penger tilsvarende rolex pris, ville jeg nok valgt en Lange.. men de er ikke kjente som ROlex og sikkert en smalere krets som vet hva en Lange er... så om jeg sitter på Pro-shop på golf banen, ville jeg nok ikek fått noe oppmerksomhet selv om jeg alikevel hadde en mye finere klokke en han ved siden som sitter med rolex... heheh

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Har den på jobben? Jobber som urmaker/forhandler? I tilfelle, hvor i landet holder dere til?

9584596[/snapback]

 

Jobber som selger, og tar batteribytt, tørk, rens og slikt, men mekkinga er det en annen som gjør som kan litt mer en meg :p

 

Holder til på Buskerud Storsenter (ca 1 mil vest for Drammen).

 

 

De har den nok andre steder også, hvis ikke de har de inne kan de sikkert bestille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...