the_last_nick_left Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det er denne den prøver å se ut som.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det er denne den prøver å se ut som.. Sikkert ingen prisforskjell heller Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 la merke til de ikke klarer å stave AUTOMATIC, men skriver AUTCMATIC. aah faen Hvilket merke er den klokka? Paradoksalt nok "winner" :!: Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det at det står "Autcmatic" kan ha med å gjera at bokstaven O ikkje skrivast på same måte i alle land. T.d. Russland. Men uret såg likevel ut som søppel. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Automatic = Автоматические på russisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Men når det oversettes til vårt alfabet blir det fortsatt ofte annerledes. Aner ikke hvorfor, for det ser jo ut som om de har noe som ligner veldig på vår "o" Endret 15. mars 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Автоматические oversatt til engelsk/norsk blir automatic/automatisk. Det har da ingenting med alfabet å gjøre. Man oversetter ikke bokstav for bokstav, det ville jo blitt helt feil. Автоматические direkte oversatt blir Avtomaticheskie. Endret 15. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
B3nd1k Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, Jeg har lett litt rundt etter Seiko SNM005, men det ser ikke ut til at denne er i salg noen steder lengre. Jeg fant den litt tidligere i denne tråden, så jeg hadde håpet at noen hadde litt bedre kjennskap til den enn jeg har, eller kan anbefale meg noen som ligner eller er i samme stil som denne. Jeg er ute etter en klokke som koster en plass mellom 1500 og 2000 NOK. Stikkord er vintage, simpel, enkel urskive uten noe ekstra, eventuelt et datofelt. En dressklokke kan man vel kalle det. Lenke til kommentar
AutoPilot Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Som flyger vil jeg har en presis klokke. Jeg har sett på Breitling, men det er ikke lett å bestemme seg for en passende modell. Quartz er mer presis og trenger mindre vedlikehold enn mekaniske klokker, er det da kun forfengelighet å gå for en mekanisk Breitling? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Følger bloggen til Common Han lå ut disse klokkene for par dager siden, and I'm in love!. Men prisen er litt stiv for mitt budsjett:/ Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Du er flygar seier du? Då skal du naturlegvis gå for Rolex GMT-Master II! Dette uret osar av stil, og ikkje minst av luftfartshistorie. Og ang. det med forfengelighet: skal du ha noko frå Breitling eller ein annan sveitsisk high end-produsent, skal det vera automatisk. Quartz får du i casio-ur på ebay for under 20$. For å quote ein kompis av meg; "quartz i ein omega? Det er jo ein KATASTROFE!!" Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i Nixon Player billigst mulig? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 ebay, sikkert. Det er godt mulig den du får er "fake", men siden kvaliteten uansett vil være identisk med originalen er det jo ikke så farlig. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det kuleste som kom ut av årets Baselmesse: Tudor Heritage Chrono:http://www.youtube.com/watch?v=aBtOUrMK-Fk Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Årets Basel var jamnt over skuffande. Spesielt Rolex og Omega. Dei nye sub'ane ser no meir ut som fashion watches Men det er vel det markedet vil ha såeh... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 ebay, sikkert. Det er godt mulig den du får er "fake", men siden kvaliteten uansett vil være identisk med originalen er det jo ikke så farlig. Hehe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Synes nå ikke den Tudoren var så nyskapende eller fantastisk etter å ha sett den filmen i hvert fall. Men det minner meg på at jeg hadde tenkt å sjekke hva Girard Perregaux kom med på Basel. Ikke at jeg kan ta meg råd til å kjøpe noe av det, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå