Prizefighter Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Flott, da er det mulig jeg går for en sånn. Evt denne http://www.urverket.no/omega-jewellery-dia...ial-p-9571.html right. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har nesten ikke ord for hvor tacky den klokken er! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Omega or not, den klokka var frykteleg (joke or not)! Kan ikkje alle som er på utkikk etter eit highend-ur av eitt eller anna slag berre omfavne t.d. submariners, gmt-masters eller noko frå IWC eller Longines? Mange av urverka frå desse kan brukast både til å kle seg opp og kle seg ned. Enkel og tidlaus design er ein sikker vinnar, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Da gikk jeg for: Kjøpte på amazon.com for 250 dollar, booket med jetcarrier Gleder meg. Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kom over klokke kolleksjon som var litt interessant. Vet ikke helt hva jeg syntes om, spesielt med skruene og bildene. Depeche Mode x Hublot Big Bang Collection Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Omega or not, den klokka var frykteleg (joke or not)! Kan ikkje alle som er på utkikk etter eit highend-ur av eitt eller anna slag berre omfavne t.d. submariners, gmt-masters eller noko frå IWC eller Longines? Mange av urverka frå desse kan brukast både til å kle seg opp og kle seg ned. Enkel og tidlaus design er ein sikker vinnar, så enkelt er det. Hva submariner angår; designet er så ihjelkopiert av invicta, orient m.fl at hele klokken bare ser tacky ut. Milgauss derimot, liker jeg. Kan ikke helt forklare hvorfor. (Limitedutgave med grønn krystall. Den vanlige bruker vanlig klar krystall) Endret 16. februar 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kom over klokke kolleksjon som var litt interessant. Vet ikke helt hva jeg syntes om, spesielt med skruene og bildene. Depeche Mode x Hublot Big Bang Collection Det der er noe av det elendigste jeg har sett av design. En klokke som ser ut som en militærgrønn Lada påtrykt mikroskopiske gjengivelser av albumcover som stort sett kræsjer fullstendig med resten av klokka. Hvem i all verden vil ha noe sånt på armen? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hva synes folk om denne klokken fra Nixon? Nixon Ceramic. Lurer på om prisen i norge er på 16.000,- Nixon har også en Player Ceramic. Finnes i både svart og hvit. Forelsket meg helt i de to klokkene! Desverre er de nok litt for stive i pris for en fattig vernepliktig. Endret 18. februar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Likte ingen av de, hadde aldri betalt mer en 499,- for en slik klokke - og det måtte har vært i gave til noen som liker slikt. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Altså, har ein 16k til overs for ei klokke så er ein tilbakeståande om ein går for Nixon!! Då sparar ein heller litt til og kjøper eit "skikkeleg" urverk. Fekk forresten prøve ein kompis sin IWC Portuguese i dag. Damn det var flotte saker. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) 16000,- for en Nixon klokke!? Da betaler du vel strengt tatt kun for Nixon merket og "ceramic" look. Annet enn at de er helt hvit så er de jo prikk like de billige versonene av Nixon? Er visst et ETA verk i klokken, men kan fremdeles ikke helt skjønne prisen. Har du noen preferanser på hva du er ute etter? Classy? Tøff? Macho? "Player"? Bös? Enklere for oss å gi deg noen alternativer hvis det er noe spesielt du ønsker. Er forøvrig et hav av andre klokker jeg ville kjøpt i steden for den der, men men smak og behag vel Bare noen kjappe eksempler: Tøff/macho En av få Breitlinger jeg liker. Bös? Classy Endret 18. februar 2010 av flogieboogie Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg er interessert i å høre på hva du betegner som "Player"? Bös? ? Gi bildeeksempler! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg er interessert i å høre på hva du betegner som "Player"? Bös? ? Gi bildeeksempler! Slang med noen eksempler over. Endret 18. februar 2010 av flogieboogie Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gidder vel ikke slenge inn en liten beskrivelse om hvilke klokker som er hva? Hvilken er player klokken? hehe. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Gidder vel ikke slenge inn en liten beskrivelse om hvilke klokker som er hva? Hvilken er player klokken? hehe. Slang vel kanskje ikke opp noe eksempel på player klokke. Hva jeg ville definere som bös blir noe som Bell&Ross. Steinhart Triton og et par andre marine/pilot- klokker går vel under gruppa macho/tøff. Player for min del blir vel noe a lá Breitling som har mye shiny elementer på seg. En klokke som er VELDIG synlig, litt for å flashe prisen som den har kostet. Breitlingen over er forøvrig en av få som jeg virkelig liker. Kanskje litt vagt beskrevet Endret 18. februar 2010 av flogieboogie Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) 16000,- for en Nixon klokke!? Da betaler du vel strengt tatt kun for Nixon merket og "ceramic" look. Annet enn at de er helt hvit så er de jo prikk like de billige versonene av Nixon? Bortsett fra ordet "automatic" på skiven.. Så sånn sett er det en "ordentlig" klokke, det er vel et ETA-verk i den, tenker jeg, men det betyr ikke at jeg synes det er verdt det.. Endret 18. februar 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det ETA-verk som er målet, kan man kjøpe en Cristopher Ward. Er det utseendet som er mået, kan man kjøpe en tilsvarende fra ebay for $8.50, og klistre på et Nixon-merke. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) 16000,- for en Nixon klokke!? Da betaler du vel strengt tatt kun for Nixon merket og "ceramic" look. Annet enn at de er helt hvit så er de jo prikk like de billige versonene av Nixon? Bortsett fra ordet "automatic" på skiven.. Så sånn sett er det en "ordentlig" klokke, det er vel et ETA-verk i den, tenker jeg, men det betyr ikke at jeg synes det er verdt det.. hehe, da var det jeg som ikke sjekket grundig nok opp. corrected Endret 18. februar 2010 av flogieboogie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå