Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Man kan selvfølgelig putte på hva man ønsker av reimer og lenker, men reima på bildet er den man bruker om man er litt nostalgisk som jeg er. Det er jo en klokke med et visst historisk sus, og da vil man gjerne ha en reim som ligner på det piloter brukte under krigen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må for all del meine kva du vil om reima, men då har du ikkje særleg oversikt over kva type ur det er snakk om her. Som mythos påpeiker har jo desse pilotklokkene eit visst historisk sus, og i mine auge skal ein ikkje tukle med slikt. Har faktisk sett bilete av folk som har satt mesh eller natos på b-uhr, og det ser ikkje bra ut!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget med å anbefale klokker som ser ut som plastikkleker fra Kina. Jeg har seriøst aldri sett en pen Nixonklokke.

Matsemann: Spar opp litt mer og kjøp deg noe fra Cristopher Ward. Pene og gode klokker til meget gode priser. Kvaliteten er blitt sagt at er omtrent som Rolex, og prisen er en tiendedel.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Virker som mange folk på denne delen av forumet har en ekstremt fremmedfrykt for stiler som er forskjellige fra deres egen, eller én bestemt type stil.

Alt som tilhører en annen type stil enn deres egen er hatbart og stygt, og det ser ikke ut. Greit, jeg kan være enig i en del, men på langt nær alt.

Jeg for min del; digger nixon klokker!

På en andre siden: jeg synes også mange av klokkene som blir tatt opp i denne tråden også er fine, selv om de er helt forskjellige fra hverandre.

Lenke til kommentar

Nixon er mer mote enn klokke etter mitt syn. Men jeg ser at dette er et moteforum, og klokkesmaken på forumet bærer preg av det...

Den Swatch'en ser jo ganske grei ut, men personlig liker jeg ikke så rotete urskiver. Jeg har en klokke med sånn stoppeklokkefunksjon som jeg aldri bruker.

Lenke til kommentar
Jeg for min del; digger nixon klokker!

Selv om jeg digget utseendet, ville jeg aldri kjøpt en Nixon-klokke. Akkurat som jeg aldri kjøpt en bil med en motor laget av papp og gummistrikk , med seter av stålull og uten ratt eller girkasse kun fordi den så kul ut.

Av samme gunn ville jeg aldri kjøpt en Armani eller annen klesmerke-klokke uten å sjekke nøye hva som sitter inni, fordi jeg ikke vil betale overpris for et skitbillig urverk fra kina med pen logo. - Skiten i skitbillig beskriver ikke bare prisen på innmaten.

Lenke til kommentar

Matsemann:

Hvis du liker den, så kjøp den. Det er du som skal ha den, så jeg skjønner ikke hvorfor du lurer på hva andre mener om den.

Når jeg kjøper en klokke, kjøper jeg den jeg liker. Hva andre mener bryr meg midt i ryggen.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Lol, lær dere litt om klokker. Nixon er overpriset søppel, uansett hvordan klokkene de lager ser ut.

Kjære Asker-gutt, spar deg for den holdningen din og istedet utdyp hvorfor Nixon-klokker er søppel er du snill. De har et utrolig bra design, de skiller seg ut på en bra måte i forhold til Christian Ward-klokkene. De er langt ifra overpriset søppel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...