Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

name='everlong' date='24/12-2009 : 23:15' post='14901943']

Tenkte å kjøpe meg ei fin dressklokke og fant denne:

IMG_6402.jpg

Det er en Seiko SNM005, men finner den ikke tilsalgs på ebay(liker helst å kjøpe den herfra).

Noen som vet om noen lignende klokker til en max 100$ eller et trygt sted hvor jeg kan kjøpe Seiko'n?

Er det noen som klarer å grave frem noe informasjon om den klokka der? Det er noe av det nydeligste jeg har sett! Jeg leter og leter men finner ikke noe pris, butikker/ forhandlere osv. Er jeg bare dårlig å leite? Help me :)

Øy, ikke stjel klokkekjøpet mitt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har lyst på ny klokke, problemet er bare at jeg har et litt stramt budsjett. Vil/kan ikke bruke noe særlig mer enn 1500-2000 kr på ny klokke. Får man en god klokke til denne prisen? Isåfall, kan dere komme med noen anbefalinger?

Er 18 år, om alder skulle ha noe å si :). Har ikke noe å si om det er reim eller lenke.

Lenke til kommentar
name='everlong' date='24/12-2009 : 23:15' post='14901943']

Tenkte å kjøpe meg ei fin dressklokke og fant denne:

IMG_6402.jpg

Det er en Seiko SNM005, men finner den ikke tilsalgs på ebay(liker helst å kjøpe den herfra).

Noen som vet om noen lignende klokker til en max 100$ eller et trygt sted hvor jeg kan kjøpe Seiko'n?

Er det noen som klarer å grave frem noe informasjon om den klokka der? Det er noe av det nydeligste jeg har sett! Jeg leter og leter men finner ikke noe pris, butikker/ forhandlere osv. Er jeg bare dårlig å leite? Help me :)

Øy, ikke stjel klokkekjøpet mitt :)

Haha, den der bør nytes av flere! *sikle* ^^

Lenke til kommentar
Hei!

Har lyst på ny klokke, problemet er bare at jeg har et litt stramt budsjett. Vil/kan ikke bruke noe særlig mer enn 1500-2000 kr på ny klokke. Får man en god klokke til denne prisen? Isåfall, kan dere komme med noen anbefalinger?

Er 18 år, om alder skulle ha noe å si :). Har ikke noe å si om det er reim eller lenke.

bump

Lenke til kommentar

Jeg kan iallefall anbefale Citizen klokker med ecodrive. Evighetsmaskiner som tar strøm fra lys rundtomkring. Ellers har Seiko en del kule klokker, feks flightmaster.

http://cgi.ebay.com/Citizen-Promaster-Sky-...d#ht_2246wt_907

http://cgi.ebay.com/Citizen-Promaster-EcoD...f#ht_1628wt_681

Har en sånn selv, uten titanium. Du kan kanskje få dem brukt til under 2000.

http://cgi.ebay.com/SEIKO-SND253-SND253P1-...5#ht_4778wt_907

Har en sånn også, en del mindre en ecodrivene jeg har, men veldig flott til prisen :-)

Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettop en GMT master II med keramisk bezel. Fantastisk klokke som skal brukes hver dag. Sto mellom den og Tag Heuer Carerra (Mener jeg den heter..?)

Får du ikke tre carreraer på en av de GMT masterne? Innbiller meg at det bare er gullversjonen som har keramisk beselring.

Lenke til kommentar

Har en Rolex Submariner som har fått en svak ripe i seg, du må se ganske nøye for å legge merke til den, men den er der. Noe som er ganske kjipt. Noen tips til hvordan jeg kan få den vekk ?

Edit; Om det ikke er noe å gjøre, så sender jeg den bare inn til urmakeren der jeg kjøpte klokken, så fikser de det.

Endret av FarAway
Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke husker helt feil, bruker Ari Audemars Piguet Royal Oak i gull. Bjerke selger den til fryktelig mye penger (ca 150 000...), men se etter hommager fra Parnis på ebay eller Alpha på Alphawatches.com

Ari har da den i stål på hvit skive?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...