Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, dårligere utvalg enn jeg hadde trodd ut i fra det han postet på SF.

Edit: Jeg tror muligens jeg kan ha overdrevet litt her :p Jeg tror jeg har blandet sammen et par-tre brukere, for mange av klokkene jeg trodde han hadde mangler fra bildeserien WallStreet la ut :blush: Lol, sånn går det når folk ikke har avatarer. Men en imponerende samling uansett!

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettop en GMT master II med keramisk bezel. Fantastisk klokke som skal brukes hver dag. Sto mellom den og Tag Heuer Carerra (Mener jeg den heter..?)

Ellers så har det vært Citizen Skyhawk og en annen echodrive jeg har brukt før. Skyhawken mottar radiosingnaler fra en antenne i tyskland for å holde perfekt tid, pluss at den har solcelle oppladning (Echodrive), fantastisk klokke til under 5000!

Lenke til kommentar

Den passer iallefall mitt håndledd perfekt. Er faktisk enig i det du sier om suben, den skal være et tool-watch og ikke for glorete. Det sagt, så har jeg ikke fått en eneste kommentar på GMT masteren gjennom de 3-4 ukene jeg har hatt den, og det er egentlig deilig. Den er perfekt til både jeans og dress :-)

Lenke til kommentar

Uansett, gratulerer med din nye Rollie!

Eg har sniffa litt på fattigmanns-alternativet til GMT masteren, nemlig Steinhart GMT Ocean-1. Den er nemlig 42mm, og Steinhart/Debaufre (USA-produserte Steinhart) får gode tilbakemeldingar på blant anna WUS. Men det er jo klart, ein del folk rynkar jo på nasen og meiner at dette er direkte ripoffs, noko eg tildels er samd i.

Eller;

Kanskje spare opp cash til å unne meg ein Longines, Sinn eller Omega neste sommar når eg er ferdig med mastern? Hmm what to do.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettop en GMT master II med keramisk bezel. Fantastisk klokke som skal brukes hver dag. Sto mellom den og Tag Heuer Carerra (Mener jeg den heter..?)

Ellers så har det vært Citizen Skyhawk og en annen echodrive jeg har brukt før. Skyhawken mottar radiosingnaler fra en antenne i tyskland for å holde perfekt tid, pluss at den har solcelle oppladning (Echodrive), fantastisk klokke til under 5000!

Har en GMT-IIc selv. En fantastisk klokke som du kommer til å bli meget glad i :) Passer til både hverdag og fest.

Lenke til kommentar

quote name='everlong' date='24/12-2009 : 23:15' post='14901943']

Tenkte å kjøpe meg ei fin dressklokke og fant denne:

IMG_6402.jpg

Det er en Seiko SNM005, men finner den ikke tilsalgs på ebay(liker helst å kjøpe den herfra).

Noen som vet om noen lignende klokker til en max 100$ eller et trygt sted hvor jeg kan kjøpe Seiko'n?

Er det noen som klarer å grave frem noe informasjon om den klokka der? Det er noe av det nydeligste jeg har sett! Jeg leter og leter men finner ikke noe pris, butikker/ forhandlere osv. Er jeg bare dårlig å leite? Help me :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...