Markelure Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 får denne her til jul er mye finere i virkeligheten Lenke til kommentar
xaco Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Wow, man finner det meste på dette forumet. Uansett, jeg har en Jacques Lemans. Bare min har en mer normal stålfarge og har noen røde detaljer på selve uret. Egentlig veldig fornøyd med klokka fikk den for et par år siden i gave av min far. selv om jeg ikke interesserer meg for formel 1 så er det likevel en helt grei klokke. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Godt innarbeidet merke hos mange norske urmakere Teller med den dagen man skulle trenge service p.g.a. uhell etc. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) får denne her til jul er mye finere i virkeligheten Jeg har denne klokka Fin klokke til en rimelig pris. Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 10. desember 2009 av ttt Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) får denne her til jul er mye finere i virkeligheten Jeg har denne klokka Fin klokke til en rimelig pris. hehe. betalte du 2500kr får den? Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 10. desember 2009 av ttt Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tips til klokke til kvinne på 17? La oss si maks 2-3000 kroner. Helst lærrem. Hun liker litt bling også, så det er ikke å forakte så lenge det ikke blir for mye. Takk Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 får denne her til jul er mye finere i virkeligheten Jeg har denne klokka Fin klokke til en rimelig pris. hehe. betalte du 2500kr får den? Bilete fjerna frå sitat.-ttt Nei, betalte 1000 kr med frakt gjennom ebay Ny klokke. Hva betaler du? Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg sikler på ett Binært armbåndsur, noen som hra noen anbefalninger? Har lyst på kvalitet, og looks, dvs ikke noe DEALEXTREMEgreier;) Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Amazon har mange design. Og til den prisen er det sikkert ålreite quartzverk. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har veldig lyst til å handle meg en Breitling Navitimer Montbrilliant. Har gått uten klokke ganske lenge nå. Føler meg naken. :/ Hvordan er det å handle klokker i utlander (ikke over nett, men hos urmakere) når det kommer til garanti? mm, GOD smak! En av få breitlingklokker jeg faktisk finner vakre. Står forøvrig på "ønskelisten". Riktignok Breitling Navitimer. Ang garanti vil jeg tro at det varierer mellom 2-3 års world guarantee, men jeg kan ta feil her. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) får denne her til jul er mye finere i virkeligheten Jeg har denne klokka Fin klokke til en rimelig pris. hehe. betalte du 2500kr får den? Bilete fjerna frå sitat.-ttt Nei, betalte 1000 kr med frakt gjennom ebay Ny klokke. Hva betaler du? det var billig. ca 2000kr, ikke jeg som betaler da så forresten på en nettbutikk at veil pris var 3300kr Endret 10. desember 2009 av Markelure Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Stowa ute med info-app til iPhone. Smakfullt! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Kanskje ikke så mange med ekspertise på feltet her, men skal sannsynligvis til Dubai i februar en tur og hører rykter om at man kan spare grovt med penger på å kjøpe klokke fra en av de autoriserte forhandlerne der nede, i hovedsak IWC, Chopard, Breitling og Rolex (Omega har tydeligvis en prispolitikk der klokkene skal koste ca det samme overalt). Noen som kan bekrefte/avkrefte, evt. komme med noen tall? Endret 11. desember 2009 av Lilac1 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Sikkert billig i Dubai nå, landet er vel omtrent konk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Lite aktivitet på Mote- og velværeforumet i dag. Tenkte jeg skulle dele drømmeklokken: Med matt "ramme". Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Digg, hadde ikke sagt nei til å få en sånn Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 snip* Enig! Har denne som min favoritt dressklokke for tiden. Utrolig pen! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Meget pent! Ei nesten feilfri klokke. Skulle gjerne sett den med vanleg sekundvisar, og ikkje subdial men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå