mesha Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 @mesha, pris da? Vet om noen $15-20 eBay klokker i den sjangeren som overrasket meg positivt. 50 dollar;) ca 300 med frakt Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 sorry, da kan jeg ikke bidra. Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ^^ Synes jeg ble alt for små. Men lenken på den nr. 2, er noe sånt jeg kunne tenkt meg, med en kombinasjon av ståll og gullbelegg. Evt med quartzverk. Priser er hhv $80.99, $95.99 og $99.99 - nesten gratis, og alle er 44 mm. Invicta lager gode klokker i den prisklassen. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) De der var faktisk ganske stilig. Virket litt kjent men... Invicta har jeg ikke vært noe særlig borti tidligere, er det noe å satse på? Var mange stilige, litt Rolex-kopi, da, men bryr meg egentlig ikke så mye om slikt. I tillegg med automatisk urverk, så det er jo flott. EDIT: er det forresten vanskelig å fjerne ledd på lenken? Skal rundt et ikke så alt for tykt håndledd, her. Endret 8. desember 2009 av RainbowLady Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg er fornøyd med min Invicta, dog en helt annen modell. Amerikanskeid, opprinnelig sveitsisk, produsent. Lager klokker med god kvalitetsfølelse, spesielt prisen tatt i betraktning. Japansk automatverk i de to jeg fant frem, så ikke prestisjetunge greier, men bruker du klokke daglig holder de fint tiden. For 500 penger pluss MVA er det et fordømt godt kjøp. Modellen låner relativt ubeskjedent fra Submariner, men det får være. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 http://www.amazon.com/CROTON-STEEL-AUTOMAT...8946&sr=8-6 Lurer på å bestille denne, men er litt usikker. Står at den passer for wrist size 6,5" til 8,5". Målte meg rundt håndleddet, til ca. 16 cm, eller 6". Hvor vanskelig tror dere det vil bli å evt. fjerne et ekstra ledd eller to? Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 En urmaker gjør det billig for deg, ellers kan du kjøpe en link pin remover. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Litt fristet til å by på denne saken Citizen Diver Seven Star Hvordan tror dere evnt. overhaling ville hjulpet på klokken? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Lurer på å bestille denne, men er litt usikker. Står at den passer for wrist size 6,5" til 8,5". Målte meg rundt håndleddet, til ca. 16 cm, eller 6". Hvor vanskelig tror dere det vil bli å evt. fjerne et ekstra ledd eller to?Når den passer 6,5"-8,5", betyr det at den passer 8,5" når den kommer, og at du kan ta av ledd til den passer 6,5". mao. hjelper ikke en link pin remover e.l. deg til å få av flere ledd. Det kan hende det er mulig å plukke noen av ledene fra hverandere, og på den måten fjerne et par til, og håpe å få dem sammen igjen, men jeg ville ikke satset på det. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hei, fant ut at dette måtte være den beste plassen for å spør..... Tenkte å kjøpe klokke til min samboer i julegave, men veldig usikker på hva, og de norske klokke butikkene jeg har funnet på nettet har heller lite bilder og info. Hun liker klokker som er litt robuste, kan være litt bling-bling men ikke for mye og gjerne skinnrem. Budsjettet mitt er på 2-2500 kroner. Håper på noen gode forslag og tips Endret 9. desember 2009 av tomniel Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vurderer å kjøpe meg denne lille rakkeren. Hva mener folket? Masterpiece Horizontal Chronograph Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Liker dårlig når motehus lager klokker, men den var blant de bedre. Jeg synes dog den er for dyr, da det finnes bøttevis av klokker jeg heller ville hatt til den prisen. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen grunn til at du "liker det dårlig", eller er det bare noe du har bestemt deg for? Jeg kan svært lite om klokker selv, så hvis dette er en klokke med dårlig kvalitet, eller at det er andre grunner utenom prisen for at jeg ikke burde kjøpe den vil jeg gjerne høre de. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Gikk til anskaffelse av en Glycine Incursore Half-Hunter for en drøy måned siden, hos Urmaker O. Soleim i Oslo - den eneste som fører Glycine her til lands. Limited edition, nr 750 av 999 på verdensbasis. Her er et par (tre, rettere sagt) bilder: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Klokkemerker bygger opp sitt image blant annet på kvalitet, og selger på det. (Kles)Merkeklokker selger på merket, ikke kvaliteten. Om Ralph Lauren satt merket sitt på en lada, blir den ikke nødvendigvis like god som en porsche, bare fordi Ralph Lauren kan lage piquet-skjorter av god kvalitet. Stort sett setter de vel bort produksjonen til noen som holder grei nom standarder, men du får gjennomgående mindre enn det du betaler for, i forhold til klokkemerker i tilsvarende prisklasser. Dessuten er det IMO en smule tacky og show-off. leifred Endret 9. desember 2009 av NgZ Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen grunn til at du "liker det dårlig", eller er det bare noe du har bestemt deg for? Jeg kan svært lite om klokker selv, så hvis dette er en klokke med dårlig kvalitet, eller at det er andre grunner utenom prisen for at jeg ikke burde kjøpe den vil jeg gjerne høre de. Uryddig formulert av meg, men NgZ oppsummerte det perfekt. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vurderer å kjøpe meg denne lille rakkeren. Hva mener folket? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Masterpiece Horizontal Chronograph Hvis du liker den så kjøp den. Er jo det som teller. Jeg likte den dempede fargen på skiva og at urkassen er 34mm size. Dog ville jeg nok aldri brukt 4000 på et klokkemerke jeg aldri har hørt om. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg har veldig lyst til å handle meg en Breitling Navitimer Montbrilliant. Har gått uten klokke ganske lenge nå. Føler meg naken. :/ Hvordan er det å handle klokker i utlander (ikke over nett, men hos urmakere) når det kommer til garanti? Endret 9. desember 2009 av Scooby snacks Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Okey, men da ble jeg litt klokere på det hele. Saken er jo den at hvis jeg ender opp med å kjøpe den klokken vil den mest sannsynelig koste meg ca 2000,- er det fortsatt like ille da? Og har dere noen forslag på andre klokker som er i ca samme bane som den jeg viste frem, men som er et bedre kjøp? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Saken er jo den at hvis jeg ender opp med å kjøpe den klokken vil den mest sannsynelig koste meg ca 2000,- er det fortsatt like ille da? Nei da er det bare halvparten så ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå