Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dere som sier at nixon police osv, hvilke klokker mener DERE at er veldig fine da?

Kjem heilt an på kva type klokker du spør om. Personleg har eg smaken for såkalla divers, noko det ikkje akkurat vrimlar av i den gjengse klokkeforretning. Det samme gjeld pilotwatches eller meir dressy ur.

Folk som har over gjennomsnittet interesse for klokker går som oftast ikkje innom den lokale urmakaren for å gjera eit kjøp. Men det er ikkje dermed sagt at den lokale urmakaren ikkje har eit sortiment av fine klokker. Tissot, Certina og Seiko har mange fine klokker for ein billeg penge, som samstundes ikkje er harry og/eller glorete. Desse er imidlertid også gjerne "det fyrste kjøpet" ein gjer, eller gåveartiklar for andre etc.

Eg for min del gjorde ein del research på divers i mellomklassen for pris på nettet, før eg bestemte meg for Marathon SAR. Når eg får pengar til det vil eg truleg investere i ein Stowa, Sinn, Glycine eller Archmimede. Det treng ikkje vera ein 3000$~ Rolex eller Omega for at det skal vera ei fin klokke. Det er ikkje poenget.

Lenke til kommentar

Eg har SAR-D! Dette er i hovudsak ein vanleg SAR med feil print på urskiva. Det er altså ikkje noko gale med sjølve klokka, men den har blitt eit slags samleobjekt ettersom kun 120 vart produsert av akkurat denne feil-batchen.

Så til sjølve klokka: Den er litt av ein liten tanks. Robust, solid og heavy. Dessutan har den arbeidshesten ETA 2824-2. Ein bør imidlertid spandere på seg den orginale SAR-lenka, ettersom denne kun er ekstrautstyr. Eg har sett SAR's med andre billege lenker (t.d. hadley roma og watchadoo), og det såg heller mindre bra ut.

Veit ikkje kva du tenker, men eg ville ikkje ha gått for JSAR (Jumbo SAR'en). I hovudsak får du eit billeg quartz-verk (5 dollar i fylgje nokon på watchuseek) i ei dyr ramme. Då ville eg heller ha gått for den litt mindre (41mm) SAR eller GSAR, som begge er automatiske. Tru meg, den er heilt perfekt på handleddet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har en fake Panerai Luminor med gummirem og (ubrukt) stållenke, som jeg aldri bruker. Den har mørk blå skive, men har quartz-verk av ukjent opprinnelse, uten dato. Den er stor, 44-48 mm avhengig av hvoran man måler (kassen er puteformet). Er det noe marked for slikt? Hva er den verdt?

Lenke til kommentar
Jeg har en fake Panerai Luminor med gummirem og (ubrukt) stållenke, som jeg aldri bruker. Den har mørk blå skive, men har quartz-verk av ukjent opprinnelse, uten dato. Den er stor, 44-48 mm avhengig av hvoran man måler (kassen er puteformet). Er det noe marked for slikt? Hva er den verdt?

1. Med fake Panerai kan du dra dit peppern gror.

2. Paneraien kan du slå i biter med hammer.

3. Nei, det er ikke noe marked for fake, fordi folk er opptatt av hva de går med.

Hadde du bodd i Italia, hadde du fått bot på flere titusener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...