Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvorfor rekker du tunge til meg egentlig Captn?. Hehe (<-?) Mente bare at du skal ganske god økonomi for og ha råd til en klokke for en halv million Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Ok nå skjønner jeg. Men den rimeligste varianten på 50k er ikke fullstendig hinsides. Om det er verdt investeringen kommer an på hvem som kjøper. Dersom man hadde vært fullstendig trollbundet av Titanic og dens historie så kunne klokken vært en artig investering. Endret 16. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 heisann. vurderer å skaffe meg ny klokke til ca 2000kr +-. jeg er 15år så vil ikke ha noe gubbe klokke vil heller ikke ha sånn typisk nike digital klokke om dere skjønner en litt fresh en. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 @Markelure, sikkert noen her som kan komme med forslag, men blir enklere hvis du spesifiserer ønskene litt tydligere enn bare pris. f.eks. * Mekanisk urverk (automatic/opptrekk) eller Quartz urverk (batteri)? * Lær-rem eller metall-lenke? * Foretrukket farge på urskive? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 vil ha metall lenke. er vell batteri jeg vil ha er dem andre slik du trekker opp morgen og kveld osv? faren min har sånn generator i sin slik at den ikke har batteri. hadde vært greit, men ikke noe must. vil ikke ha radio styrt da jeg har dårlige erfaringer med det. har ikke tenkt på noen spessiel farge på urskiva, men vil ha en klokke som ser litt fresh ut liksom Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 noen som vet om en nettbutikk som selger levis klokker? fant en ganske fet det med rem eller lenke så er det ikke sånn veldig viktig når jeg tenker meg om kan gjerne være digital klokke, men ikke slik sportsklokke Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva med en fra Nixon? Ser ut til å passe stilen din ganske bra, ut fra jakken du postet i en annen tråd. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hva med en fra Nixon? Ser ut til å passe stilen din ganske bra, ut fra jakken du postet i en annen tråd. takk for tipset så ut til å være noen fete der de fleste så ut til å koste ca 2k og edit: var visst en del av dem som kostet mer og selger feks session disse klokkene? mener å ha sett litt klokker der? Edit 2: så at session hadde dem syns denne var kul http://eu.nixonnow.com/watches/mens/the-me...m-A072_000.html ikke noe gubbeklokke og ikke barneklokke og den kosta bare 1500kr Endret 19. november 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 den kostar garantert mindre enn 1500 på ebay, om du finn den der. Eg har ei nixon-klokke eg betalte ca.400 kr for på ebay, mens samme klokke kostar ca.1200-1400 spenn på session. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 den kostar garantert mindre enn 1500 på ebay, om du finn den der. Eg har ei nixon-klokke eg betalte ca.400 kr for på ebay, mens samme klokke kostar ca.1200-1400 spenn på session. den nixon klokka jeg likte best koster 1500kr inkl frakt fra norsk nettbutikk og får den får ca 1000kr når jeg leita på ebay nettopp. da betaler jeg heller 500kr ekstra for å være sikker ang garanti reklamasjon osv Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Den ser jo ut som hvilken som helst kinesisk 10 kroners digital klokke Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Den ser jo ut som hvilken som helst kinesisk 10 kroners digital klokke link? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva med en fra Nixon? Ser ut til å passe stilen din ganske bra, ut fra jakken du postet i en annen tråd. takk for tipset så ut til å være noen fete der de fleste så ut til å koste ca 2k og edit: var visst en del av dem som kostet mer og selger feks session disse klokkene? mener å ha sett litt klokker der? Edit 2: så at session hadde dem syns denne var kul http://eu.nixonnow.com/watches/mens/the-me...m-A072_000.html ikke noe gubbeklokke og ikke barneklokke og den kosta bare 1500kr Jeg tror det står noe i reglene om overdreven bruk av smileys. Du sitter ikke å chatter opp smårips på MSN nå. Jeg ville valgt noe annet enn Nixon. Det ser ut som du kun betaler for merke og ikke kvalitet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg ville valgt noe annet enn Nixon. Det ser ut som du kun betaler for merke og ikke kvalitet. Jeg ville valgt noe annet enn Nixon fordi klokkene derfra er stygge. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Gjør oppmerksom på at jeg anbefalte Nixon utelukkende fordi jeg trodde han kom til å like dem. Selv ville jeg ha valgt noe annet, sannsynligvis noe fra Tissot etc. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Den ser jo ut som hvilken som helst kinesisk 10 kroners digital klokke link? Jøye meg, har du aldri sett billige digitale klokker før eller? Et rimelig godt eksempel. Men det står Casio istedenfor Nixon, det er vel überstress for deg regner jeg med Endret 19. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva med en fra Nixon? Ser ut til å passe stilen din ganske bra, ut fra jakken du postet i en annen tråd. takk for tipset så ut til å være noen fete der de fleste så ut til å koste ca 2k og edit: var visst en del av dem som kostet mer og selger feks session disse klokkene? mener å ha sett litt klokker der? Edit 2: så at session hadde dem syns denne var kul http://eu.nixonnow.com/watches/mens/the-me...m-A072_000.html ikke noe gubbeklokke og ikke barneklokke og den kosta bare 1500kr Jeg tror det står noe i reglene om overdreven bruk av smileys. Du sitter ikke å chatter opp smårips på MSN nå. Jeg ville valgt noe annet enn Nixon. Det ser ut som du kun betaler for merke og ikke kvalitet. har aldri hørt om merke jeg Gjør oppmerksom på at jeg anbefalte Nixon utelukkende fordi jeg trodde han kom til å like dem. Selv ville jeg ha valgt noe annet, sannsynligvis noe fra Tissot etc. jævla rævslikker men så nettopp at vi hadde fått et reklameblad med klokker i fant noen jævlig fete police klokker der til ok pris er det bra kvalitet på dem? Den ser jo ut som hvilken som helst kinesisk 10 kroners digital klokke link? Jøye meg, har du aldri sett billige digitale klokker før eller? ] Et rimelig godt eksempel. Men det står Casio istedenfor Nixon, det er vel überstress for deg regner jeg med den der ligna jo ikke litt engang på den jeg posta over her var det som var poenget. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ville holdt meg unna Police, hørt det er dårlig kvalitet, og klokkene er noe av det mest harry som finnes... Jeg mente for øvrig klokkene var stygge hele tiden, men det mener jeg også om klesstilen din (Dersom du i tillegg til jakken kler deg i snowboardklær til vanlig) Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fossil, Police, Diesel etc = harry. Nixon kan diskuterast. Dei fleste klokkene deira er glorete og råharry, men mitt eksemplar er ganske nøytralt meiner no eg (The Cannon - med blå urskive). Personleg ville eg ha styrt unna alt som heiter digitalt, og heller gått for analogt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvordan definerer dere Tissot da? er det også harry? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå