Kaplan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Noen anbefalte steder å handle natostraps på? Prøv Chronoworld, de er billig og bra, og sender fort. Corvus Watch har den originale James Bond-natoen. Sistnevnte synes jeg ser sykt bra ut, sjekk denne tråden og dette bildet på Tidssonen! Endret 6. november 2009 av orjanr Lenke til kommentar
ferstad89 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fikk besøk av mine besteforeldrene. Fikk klokka av de til gave. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Fikk besøk av mine besteforeldrene. Fikk klokka av de til gave. Hva synes dere? Haha... Rike besteforeldre? Jeh kjøpte forøvrig denne til min bedre halvdel.. Endret 6. november 2009 av Teac Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det spørs bare om du fikk den originale til $2,3 millioner, eller en fake til noen hundrelapper. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Yeah right, teac. Da kjøpte jeg forøvrig denne til hunden min: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16601041 Hva ligger det uret på ferstad? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Fikk besøk av mine besteforeldrene. Fikk klokka av de til gave. Hva synes dere? Det tror jeg rett og slett ikke noe på. Vacheron Constantin Tour de I'lle er en av verdens mest kompliserte mekaniske klokker, og ble laget for å feire VCs 250-års-jubileum. Utsalgsprisen var vel over $1mill, og i dag går de for i alle fall det dobbelte, de ekstremt sjeldne gangene det er en til salgs. edit: Ser ut til at den totale produksjonen av disse klokkene er på hele 7stk, og det er faktisk en til salgs, her - $2.5mill!! Endret 6. november 2009 av orjanr Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Yeah right, teac. Da kjøpte jeg forøvrig denne til hunden min: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16601041 Hva ligger det uret på ferstad? Klokken til ferstad ligger på rundt 8,5 millioner norske kroner.. 141millioner teac, du er snill mot kjæresten din Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fikk besøk av mine besteforeldrene. Fikk klokka av de til gave. Hva synes dere? Eller ikke... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Klokken til ferstad ligger på rundt 8,5 millioner norske kroner.. For den summen antar jeg at Free shipping og watch-box er inkludert i prisen?! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Bestillte en Tissot klokke hos min lokale urmaker for over to uker siden. Ringte ut idag og hørte hvor den hadde blitt av, men fikk til svar at det ikke var kommt inn blant den siste leveransen. Kjipt :S Mor min skal til Island til uka, så tenkte derfor om det kanskje var smart å kjøpe klokker der. Noen som tilfeldigvis har erfaringer med det? Kanskje en smule billigere. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Fikk besøk av mine besteforeldrene. Fikk klokka av de til gave. Hva synes dere? http://i27.tinypic.com/o7lx80.jpg Hadde du vært Charles kunne jeg kaaaanskje trodd på det. Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 7. november 2009 av ttt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det er jo ikke prisen som er problemet, det er tilgjengeligheten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dette kan jo egentlig ordnes. ferstad, Bilde av klokka di med en lapp med nicket ditt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fikk besøk av mine besteforeldrene. Fikk klokka av de til gave. Hva synes dere? http://i27.tinypic.com/o7lx80.jpg Hadde du vært Charles kunne jeg kaaaanskje trodd på det. Bilete fjerna frå sitat.-ttt Tror nesten ikke at jeg hadde klart å fått tak i den der, en gang... Jeg kjenner mange med inflytelsesrike venner, og det er som å miste en nål på en tur gjennom Kina, for så å finne den igjen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Han bare lyver, det er egentlig jeg som fikk den av besteforeldrene våre. Her er bevis: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Han bare lyver, det er egentlig jeg som fikk den av besteforeldrene våre.Her er bevis: Haha, flink med redigeringsprogrammer du! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, innrømmer at jeg fikset litt på bildet, sånn at alt ble skarpt, men du trenger ikke mer enn et halvt øye for å se at det er min klokke med en ekte lapp. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ingen som tviler på deg, Henrik Er det slik at jeg kan inspisere neste gang jeg er i Arendal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå