Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Kjøpte for en stund siden en Wenger 72091 på ebay : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=370244561702

 

Da den kom fram i posten så hadde den stoppet. Jeg prøvde å starte den ved å skru på hjulet på siden. Da fungerte den en liten stund (halvtime elns) før den stoppet. Trodde dette skulle være et quartz-ur jeg?

 

På baksiden står det Wenger 72094, men den er identisk utseendemessig med den i auksjonen.

Har jeg kjøpt en fake?

Et lite Google-søk etter hhv "wenger 72094" og "wenger 72091" tyder på at det aldri har blitt produsert noen offisiell 72094-modell, så det kan dessverre se ut som du har blitt lurt. Legg ut noen bilder og info på watchuseek.com-forumet, der er det sikkert noen som kan gi deg et definitivt svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker litt på nato remer.

Kan dem bli for lange hvis man har for tynne håndledd?

Tja, de kan nok bli noe lange, men det er bare å klippe dem til med en saks, og bruke en lighter for å svi enden slik at du unngår flising. Jeg har tilpasset flere Nato-remmer på denne måten, og det blir minst like bra som de var.

Lenke til kommentar

Huff huff! Alt er feil med den klokka der. Den kvite reima, firkanta klokkehus, store numerals, og ikkje minst dei forferdelege "diamantane". Ser ut som ei fake klokke kjøpt på eit marked i Tyrkia.

 

Men det er jo med klokker som med alt anna; personlege preferansar! Om du likar den klokka, er jo det heilt supert! :)

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Huff da...

??????

 

Du kan vel si at jeg ikke er så veldig fan av sånne klokker. For å si det mildt.

men nå er du gutt da. jeg kler ihvertfall slike . sanntidig så slepper jeg å få det metallet rett på hånda

 

AnewZ: neida. bryr meg egentlig 0 hva en fremmend fyr på ett forum mener om klokka mi,så lenge typen min syntes jeg er fin med den. hehe

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
jeg kler ihvertfall slike .

 

Det er din mening. Jeg syns sånne klokker er dritstygge, så naturlig nok syns jeg ikke at noen kler sånne klokker.

greit det, men bedre å ikke skrive noe en å bare skrive huff..

forøverig syntes jeg feite metallklokker på gutter er stygge. mulig det kler folk som har litt kjøtt rundt armene(ser stusselig med med en tynn klokke da)

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
bryr meg egentlig 0 hva en fremmend fyr på ett forum mener om klokka mi,så lenge typen min syntes jeg er fin med den. hehe

 

Hehe, han har jo ikkje akkurat noko val då.. :p

Joda. han pleier å være med å handle og da sier han rett ut hva han liker og ikke liker. Har endt opp i en del kles kast for å si det slik :p

 

(kult nick btw)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...