HOHOHOHO222 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg å finne en liste over de peneste(dyreste) klokkene som finnes? Veldig fint om det står litt om de forskjellige klokkene og.. Det pleide å ligge en slik liste på tidligere www.men.style.com (nå www.gq.com) Men den klarer jeg ikke finne Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Liten riking du? Link Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 http://stylecrave.com/2009-05-29/luxury-wa...ensive-watches/ Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tusen takk Bass Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 50% på alle Tissot!? Den i midten var veldig fin. Bestillte inn en Tissot selv igår. Velocit-t synes den er veldig fin. Ja, det var 50%, men det var på et begrenset utvalg. Da jeg kom til butikken var det meste borte så der røk den sjangsen. Men velger heller å spare opp til et par andre klokker. Frister med Da den ikke er så ille i pris på Ebay. Ellers synes jeg denne er meget pen. Blir vel kanskje et kjøp når lommeboken har gresset og gjort seg fet Lenke til kommentar
WASD Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 http://stylecrave.com/2009-05-29/luxury-wa...ensive-watches/ Var noe litt smakløst til å koste så mye der ja. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Frister med Da den ikke er så ille i pris på Ebay. Den jeg likte best av disse tre. Dog ikke imponert over reima, tough. Litt rart valg på ei såpass dyr klokke? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg likte den midterste best, flogieboogie. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvilken type klokke ville passe til meg? Jeg har veldig tynne hånledd, så er redd det meste kan se litt dumt ut.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Frister med Da den ikke er så ille i pris på Ebay. Den jeg likte best av disse tre. Dog ikke imponert over reima, tough. Litt rart valg på ei såpass dyr klokke? Ja, synes de kunne spandert på en skinnreim. En slik en hadde passet bra tror jeg Tenker jeg skal slå til på den øverste hvis jeg er heldig og finner en rimelig en på Ebay. Noen ligger til rundt 2000-3000 kronasjer, hvilket er ganske grei pris. Den midterste koster 8000 ny så det blir nok en stund til jeg tar meg råd til en slik klokke. Men definitivt en dressklokke jeg kunne tenke meg! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) En slik en hadde passet bra tror jeg Huff nei Hadde jeg beholdt original-remmen hvis jeg "måtte velge" Egentlig var ikke original reima så gal den, bare litt uvant hvis man ikke har sett de før kanskje. Har kikket litt rundtomkring i mellomtiden og begynner allerede å like den. Blir ikke lett å evt. erstatte den med noen annet tror jeg. Endret 22. oktober 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Den Oris klokka ser ikke ut som den passer til standardreimer. Det alene ville gjort meg skeptisk. Og den hullete "rallyreima" passer uansett dårlig synes jeg. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Den Oris klokka ser ikke ut som den passer til standardreimer. Det alene ville gjort meg skeptisk. Og den hullete "rallyreima" passer uansett dårlig synes jeg. nei, vet... Tenkte mest rally reim ettersom det er "Oris Formula one", men ser jo at den ville sett litt malplassert ut ja. Har ikke funnet noen andre reimer heller, men har allerede klokke med lenkereim og lærreim så da trenger jeg vel en med gummi vel? Endret 22. oktober 2009 av flogieboogie Lenke til kommentar
Defo Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne i Norge? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Litt fristet til å by på denne, men vet ikke helt hvilken jeg liker best av den og Lenke til kommentar
Holden Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har brukt en sort kalveskinnsrem på min Rolex GMT-Master IIc de siste dagene. Litt uvanlig kombinasjon, men morsomt med litt forandring Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Litt liten skive i forhold til rammen rundt, men ellers en veldig fin klokke! =) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Litt fristet til å by på denne Ikke godt å si hva sluttsummen blir på den brukt-auksjonen, men du er kanskje ikke så lang unna ei helt ny klokke. I og med du allerede har den blå Tissot chronographen og du har nevnt dress-ur, ville jeg "snudd 180 grader" og valgt en mer moderne/classy Oris som f.eks. den eller denne (eBay Tyskland) Just my two cent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kjøpte for en stund siden en Wenger 72091 på ebay : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=370244561702 Da den kom fram i posten så hadde den stoppet. Jeg prøvde å starte den ved å skru på hjulet på siden. Da fungerte den en liten stund (halvtime elns) før den stoppet. Trodde dette skulle være et quartz-ur jeg? På baksiden står det Wenger 72094, men den er identisk utseendemessig med den i auksjonen. Har jeg kjøpt en fake? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Litt fristet til å by på denne Ikke godt å si hva sluttsummen blir på den brukt-auksjonen, men du er kanskje ikke så lang unna ei helt ny klokke. I og med du allerede har den blå Tissot chronographen og du har nevnt dress-ur, ville jeg "snudd 180 grader" og valgt en mer moderne/classy Oris som f.eks. den eller denne (eBay Tyskland) Just my two cent Ja, hadde jeg bare rukket å legge inn et bud på den klokken så Måtte jobbe og da dagen var ferdig var budrunden over. Surt da prisen ble overraskende beskjeden. Syntes i hvertfall jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå