Fredrik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Tusen takk for utfyllende svar! Skal ta en titt på ebay og slikt. Den du lenket til så bra ut Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Den ser bedre ut uten bracelet aka med brun lærrem Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hva er den peneste Seiko 5 med skinnreim på eBay? Tror ikke du finner Seiko 5 med original skinnrem. Kjøp en med lenke og sett på skinnrem selv. Her er et par bilder jeg fant på nettet av SNK789 som jeg synes passer bra med brun skinnrem: SNK789 finnes også med blå (SNK793) og svart urskive (SNK795). Edit: Fant et par bilder til av både den hvite og den svarte versjonen med svart skinnrem: Endret 4. oktober 2009 av jobra1 Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvit med sort skinnreim var knalltøft Prisen for den på eBay(vet, nå er jeg bare lat)? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvit med sort skinnreim var knalltøft Prisen for den på eBay(vet, nå er jeg bare lat)? Det koster rundt 400 kroner med frakt for de fleste standard Seiko 5 på eBay. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Den ser bedre ut uten bracelet aka med brun lærrem Kanskje for nokon ja. Men det er likevel veldig ok å kjøpe Tissot PRC 200 MED bracelet for deretter å gå på aftermarket for lærreim. Der er det mykje meir å hente på straps enn på bracelets for å seie det slik. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, selvfølgelig. Men den ser alikevel bedre ut med rem. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har forøvrig ingen planer om å kjøpe en Seiko 5, men var nyskjærrig på "fenomenet" Fikk litt smålyst på en Seiko 5 nå jeg. Bare synd de har det datovinduet med på alle (?) modellene. For rundt 400 kroner kan man også få en vakker Casio Chronograph Casio Beside BEM-302L-7A Casio Beside BEM-304BL-7A Casio Edifice EF-512D-4A Casio Beside BEM-501L-7A Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ganske flotte et par av disse Seiko 5-klokkene.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Seiko 5 er noe av det beste man kan få om man ønsker en rimelig klokke med automatisk urverk. De kommer i såpass mange varianter at de fleste bør kunne finne en de liker på Ebay. Et annet artig sted å kjøpe billige klokker med mekaniske urverk er http://www.alpha-watch.com/ som selger kinaklokker som ofte ligner på mer kjente klokkemerker uten å kunne kalles fake siden det står Alpha på dem. Jeg kjøpte en klokke derfra som var mistenkelig lik en Rolex for noen hundrelapper. Riktignok røyk lenka etter noen måneder, men med ny reim går selve klokka går like godt som ekte sveitserur jeg har betalt flere tusen for. Jeg har både dyre klokker og et par jallaklokker, og synes begge deler har livets rett så lenge de viser nogenlunde rett tid. Jeg har også en Quartz klokke fra Seiko, men det synes jeg ikke er ekte klokke. Klokker skal ha mekanisk urverk. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ble bittelitt forelsket i den ene Seikoen over her jeg også, får ta en tur på ebay etterhvert Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kunne ikke dy meg; "Swiss Automatic" for 124 kroner inkl. frakt Merket er Jaragar = Jaeger-LeCoultre(?) eller noen som drar kjensel på designet? > ebay Jaragar Googlet en annen "Jaragar" jeg forsåvidt hellre kunne tenkt meg, men finns ikke tilgjenglig på eBay nå. (skal sende en forespørsel til lucky123shop å høre om han får den inn etterhvert); > Jaragar Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kunne ikke dy meg; "Swiss Automatic" for 124 kroner inkl. frakt Merket er Jaragar = Jaeger-LeCoultre(?) eller noen som drar kjensel på designet? > ebay Jaragar Googlet en annen "Jaragar" jeg forsåvidt hellre kunne tenkt meg, men finns ikke tilgjenglig på eBay nå. (skal sende en forespørsel til lucky123shop å høre om han får den inn etterhvert); > Jaragar Tipper det eneste som er "Swiss" på den der er overskriften på ebay-annonsen...... Det er antagelig et kinesisk urverk i den. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kunne ikke dy meg; "Swiss Automatic" for 124 kroner inkl. frakt Merket er Jaragar = Jaeger-LeCoultre(?) eller noen som drar kjensel på designet? > ebay Jaragar Googlet en annen "Jaragar" jeg forsåvidt hellre kunne tenkt meg, men finns ikke tilgjenglig på eBay nå. (skal sende en forespørsel til lucky123shop å høre om han får den inn etterhvert); > Jaragar Haha, så bare ut som en utrolig billig skeleton klokke... Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha, så bare ut som en utrolig billig skeleton klokke... Vel, ikke bare ser det ut som, jeg vil påstå at det ER en utrolig billig skeleton-klokke. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dessverre forholdsvis stygg også. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vel, skeleton ser jo heilt fucked ut uavhengig om det er billeg kina-greier eller Jaeger LeCoultre! Mitt syn altså.. Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spent på om noen klarer å poste bilde av en eneste pen skeleton, kan ikke komme på å ha sett en. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Spent på om noen klarer å poste bilde av en eneste pen skeleton, kan ikke komme på å ha sett en. Det kommer vel an på smaken. Jeg synes skeleton klokker ser relativt teite ut. Jeg synes det er fint med glass på baklokket så man kan beundre urverket, men urskiven bør være tett IMHO. Jeg liker heller ikke rotete urskiver med masse små visere. En klokke skal ha tre visere, og kanskje dato i tillegg. Derfor ser min klokke slik ut: Endret 7. oktober 2009 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå