Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Den siste likte jeg! ;D How big and how much? ;D

Fant de her: http://www.manbushijie.com/index.asp

Registrer deg på siden, så blir de en del billigere.

Mange av de er ca 44mm, så blir kanskje litt stort. :hmm:

De er vel forresten kopier av Panerai-klokkene som er en god del dyrere.

Kavinsky: Aha, ikke rart det var billig.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
På den siden må du uansett bestille minimum fem klokker, ettersom de opererer som grossist.

Er det ikke bare for å få wholesale-prisen du må kjøpe 5-10 stk?

Nei, Kavinsky har nok rett.

8)Can I order a pair of item sample?

Yes,you are welcome to order a piece before placing bulk order,the price is Retail.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
We are professional Wholesale man in China,we have many years international business and shipment experiences.

We offer abundant watch styles and brand,and guarantee deliver the products to your address safely.

You can buy from us and sale on your country!

Som du kan se virker det som det er engros only. Kjøp fra oss og selg i ditt land.

Slik tolket nå jeg det.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Så at noen klokker som lignet min siste anskaffelse ble diskutert, så her kommer noen bilder!

Dette er en mekanisk Parnis, lagd som en slags Panerai-hommage, med det jeg synes er plenty eget uttrykk. Stor og tøff, med masse "wrist presence".

63094-p9280528.jpeg

1548a-p9280529.jpeg

bd22d-p9280537.jpeg

7e746-p9280538.jpeg

bdc23-p9280545.jpeg

6c264-p9280549.jpeg

e0496-p9280552.jpeg

Endret av orjanr
Lenke til kommentar

Den så sweet, likte klokka sk1rty. Apropos militær så har jeg gått til innkjøp av Casio G 2900 for bruk i førstegangstjenesten. En G-SHOCK klokke som skal tåle en del støyt i følge butikken jeg kjøpte fra.

Klokka virker robust. Klokka er deilig å røre på egentlig, den har sånn gummi finish på klokka. Klokka skal være vanntett, den virket etter dusjen ihvertfall :p

Bilder av klokka finner du her. :)

Lenke til kommentar

Mythos,

Jeg liker uret, men ikke reima. Hvis du har klokka, kan du ta et 'fit-pic' med god oppløsning så jeg kan se skikkelig?

Fuck me

Actual delivery times:

At the moment our earliest delivery time for all watches with our regular ETA 2824-2 movement will be in the middle of June.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Noen av dere som har et tips til en enkel klokke? Helst innenfor 2000-3000,-

Den skal heller ikke være over normal størrelse. Noe som dette, og en brun reim hadde vært å foretrekke.

Her finner du en kjempeklokke. Seikos SARB033 eller SARB035 har kongeverket 6R15, og kommer på lenke. Det er bare en fordel, for en brun skinnrem får du hos en hvilken som helst urmaker eller på nett. Så kan du bytte litt frem og tilbake. Kjøper du en slik har du en kanonklokke i maaaange år.

Du finner den sikkert på masse andre nettbutikker også, eller kanskje på ebay. Google er din venn.

Endret av orjanr
Lenke til kommentar
Mythos,

Jeg liker uret, men ikke reima. Hvis du har klokka, kan du ta et 'fit-pic' med god oppløsning så jeg kan se skikkelig?

Fuck me

Actual delivery times:

At the moment our earliest delivery time for all watches with our regular ETA 2824-2 movement will be in the middle of June.

Jeg har ikke dette uret selv, men du finner masse bilder på Stowatråden på watchuseek.com. Der finner du også oppdaterte leveringstider, som er januar/februar 2010 for Antea Creme.

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=144115

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...