sk1rty Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 sk1rty, da er vi to. Bestilte en selv for et par dager siden.Mye betalte du for din og hvor kjøpte du den? Vant en ebay auksjon i morges New in box. Betalte $263.50 med frakt. Så blir det sikkert litt toll og MVA i tillegg. Fin pris vil jeg påstå! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Steike, det må jeg si. Jeg kjøpte min av en tysker på ebay, tror jeg betalte 2000kr ink alt. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Steike, det må jeg si. Jeg kjøpte min av en tysker på ebay, tror jeg betalte 2000kr ink alt. Har du fått den? I såfall, er du fornøyd? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Regner med at jeg får den i løpet av de kommende dagene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mmmm, lekker. Selv om det var litt "mye" dill. Men klarte ikke la være. :/ Må ha en lenke, tror jeg, synes ikke lær gjør seg så godt til hverdagsbruk. (Dessuten lir det mer maskin-følelse med metall-lenke, og det passer bra til slike små maskiner.) Men en annen ting: Jeg driver og fikser gamle klokker jeg har liggende. Det gikk bra med g-shocken, men "fikset" en "vanlig" casio digitalklokke og. Gikk i utgangspunktet greit det, bortsett fra at jeg mistet en "sperre" på en knapp. Det er snakk om en slags skive som ikke er hel, og presses ned på metallpinnene i knappene inne i huset, slik at knappene ikke kan dette ut. Hvor i all verden kan må få tak i noe sånt, og hva heter det på engelsk? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som har fått med seg den nye kolleksjonen til Ralph Lauren Watches? Utrolig lekre spør du meg, urene er produsert av Jaeger-LeCoultre for RL. Noen formeninger? www.ralphlaurenwatches.com (bør sees i full screen-mode) Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som har fått med seg den nye kolleksjonen til Ralph Lauren Watches? Utrolig lekre spør du meg, urene er produsert av Jaeger-LeCoultre for RL. Noen formeninger? Likte dei ikkje. Er eigentleg i mot heile klesmerke-turned-klokkemerke greia. Ville mykje heller ha hatt ein Jaeger! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 De World Time modellene kunne jeg kanskje gått med, men de var altfor små! 28cm .. :/ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 De World Time modellene kunne jeg kanskje gått med, men de var altfor små! 28cm .. :/ Jeg vet ikke med deg, men jeg har ikke plass til klokker med en bredde på én fot på armen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg skyler på klokka! =) 26mm.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Likte dei ikkje. Er eigentleg i mot heile klesmerke-turned-klokkemerke greia. Ville mykje heller ha hatt ein Jaeger! Veldig enig med den. Enten et skikkelig klokkemerke, eller billigskit. Polospillere kan man nøye seg med å ha på skjorten. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kom over en fin klokke jeg bestilte igår, flame i vei! Reima er brun istedenfor svart, og det som er gullfarget på bildet er sølvfarget Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Likte dei ikkje. Er eigentleg i mot heile klesmerke-turned-klokkemerke greia. Ville mykje heller ha hatt ein Jaeger! Veldig enig med den. Enten et skikkelig klokkemerke, eller billigskit. Polospillere kan man nøye seg med å ha på skjorten. @NgZ: Når jeg skrev at uret var produsert av Jaeger trodde du at RL selv hadde produsert den? Det er RL som står for designet. Endret 20. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 @NgZ: Når jeg skrev at uret var produsert av Jaeger trodde du at RL selv hadde produsert den? Det er RL som står for designet.Jepp, de står med andre ord ikke for klokka. Så hvorfor ha klokker i sortimentet i det hele tatt da? Jeg foretrekker et produkt, ikke halvfabrikerte "se på merket noen har klistret på min klokke, nå er det en Armani/RL/whatever"-klokker Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Kom over en fin klokke jeg bestilte igår, flame i vei!http://www.magnussonsur.se/images/watch/33...sebicchrono.jpg Reima er brun istedenfor svart, og det som er gullfarget på bildet er sølvfarget Den der var digg. Hva måtte du ut med? Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 21. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Kom over en fin klokke jeg bestilte igår, flame i vei!http://www.magnussonsur.se/images/watch/33...sebicchrono.jpg Reima er brun istedenfor svart, og det som er gullfarget på bildet er sølvfarget Den der var digg. Hva måtte du ut med? 2300 Svenske/1960 Norske+toll og mva kjøpte på www.klockor.nu Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 21. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Usikker på hvor relevant dette er til tråden, men: Jeg har sett en del bilder av militære som har klokken motsatt vei, altså på undersiden av armen (slik). Hvorfor det, egentlig? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hm. Refleksjoner av glasset kanskje? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Eller kanskje fordi det krever mye mindre bevegelse å sjekke klokken på den måten? Tenker da når man holder et gevær og i lignende situasjoner. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er lettere å lese av klokken på den måten. Du slipper også at du tar borti skiven når du bøyer håndleddet. Det er lettere å lese av klokken på den måten. Du slipper også at du tar borti skiven når du bøyer håndleddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå