Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mmmm, lekker. Selv om det var litt "mye" dill. Men klarte ikke la være. :/

Må ha en lenke, tror jeg, synes ikke lær gjør seg så godt til hverdagsbruk. (Dessuten lir det mer maskin-følelse med metall-lenke, og det passer bra til slike små maskiner.)

Men en annen ting: Jeg driver og fikser gamle klokker jeg har liggende. Det gikk bra med g-shocken, men "fikset" en "vanlig" casio digitalklokke og. Gikk i utgangspunktet greit det, bortsett fra at jeg mistet en "sperre" på en knapp. Det er snakk om en slags skive som ikke er hel, og presses ned på metallpinnene i knappene inne i huset, slik at knappene ikke kan dette ut. Hvor i all verden kan må få tak i noe sånt, og hva heter det på engelsk?

Lenke til kommentar
Noen som har fått med seg den nye kolleksjonen til Ralph Lauren Watches? Utrolig lekre spør du meg, urene er produsert av Jaeger-LeCoultre for RL.

Noen formeninger?

Likte dei ikkje. Er eigentleg i mot heile klesmerke-turned-klokkemerke greia. Ville mykje heller ha hatt ein Jaeger! ;)

Lenke til kommentar
Likte dei ikkje. Er eigentleg i mot heile klesmerke-turned-klokkemerke greia. Ville mykje heller ha hatt ein Jaeger! ;)
Veldig enig med den. Enten et skikkelig klokkemerke, eller billigskit. Polospillere kan man nøye seg med å ha på skjorten.

@NgZ: Når jeg skrev at uret var produsert av Jaeger trodde du at RL selv hadde produsert den? Det er RL som står for designet.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar
@NgZ: Når jeg skrev at uret var produsert av Jaeger trodde du at RL selv hadde produsert den? Det er RL som står for designet.
Jepp, de står med andre ord ikke for klokka. Så hvorfor ha klokker i sortimentet i det hele tatt da? Jeg foretrekker et produkt, ikke halvfabrikerte "se på merket noen har klistret på min klokke, nå er det en Armani/RL/whatever"-klokker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...