Hotel Papa Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hmm, ja da er det vel bare jeg som har misforstått litt. Det endte uansett opp på det samme som den ville kostet fra usa + mva. Eneste som er litt merkelig, er at det er så få tester av den. Finner nesten ingen videoer på youtube, vet ikke helt om man skal tolke det som positivt eller negativt, men jeg leste på et forum at Suunto hadde valgt å ikke gi den så mye oppmerksomhet, da den var ment for politi/militært personel. Uansett så gleder jeg meg til å få en klokke nå, blir gal av å bruke mobilen om morningen når alt skal gå fort. Lenke til kommentar
JohnnyThunder Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gikk til innkjøp av denne idag; Kan ikke si annet at jeg er meeeeget fornøyd! Gikk for 45 mm.. Vurderte skive med røde tall også, men fant ut at denne var mest tidløs og elegant.. Legger også til at jeg ikke kjøpte den via urverket.no. Lånte kun bildet derfra. Stemmer i denne, det er en knall klokke. Kjøpte selv en PO i sommer, men med chrono. Regner med å bli mye sterkere i venstre armen i løpet av vinteren, er en skikkelig tungvekter, men føles absolutt riktig. Har i etterkant satt på lenke, greit med muligheter for variasjon. Klokka blir helt klart tøffere med lenke. Dette er ikke mitt bildet, måtte låne fra web. Neste blir gummirem som på denne( ikke min ) Røff rem som passer bra når det er badesesong. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Min nyeste klokke; Trengte en liten klokke som var billig, og valget falt på denne. Litt halvtacky, men jeg liker den! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja, syns den er ganske harry. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Spør du meg er digitalklokker på bracelet (spess i gull) ganske tacky. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er jeg helt enig i. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gammel, småharry, øldrikkende, svinesundhandlende, frp-stemmende selvstendig næringsdrivende som tror han er litt stiligere enn han er, var det første som slo meg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Haha, såpass ja. Har to kamerater som har lignende, de er egentlig ganske kule, men hver sin smak! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Enig med de andre, Henrik. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Trengte en liten klokke som var billig, og valget falt på denne. Litt halvtacky, men jeg liker den! Artig retro klokke. Vært på nippet til å kjøpe den sjøl(eBay) for å ha en "kuriositet" liggende, men ikke blitt noe av foreløpig. Kjøpte selv en PO i sommer, men med chrono. Har i etterkant satt på lenke, greit med muligheter for variasjon. *snip* Neste blir gummirem som på denne( ikke min ) Hva med en Bund strap Vurdert det? Pleier å ta seg godt ut, men er vel ikke alle som liker den typen reim da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Trengte en liten klokke som var billig, og valget falt på denne. Litt halvtacky, men jeg liker den! Artig retro klokke. Vært på nippet til å kjøpe den sjøl(eBay) for å ha en "kuriositet" liggende, men ikke blitt noe av foreløpig. Jeg betalte vel $30 med frakt, kjøpte fra ez*ez. Sendte raskt, veldig enkelt og greit, så han kan anbefales dersom du skal kjøpe en. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Har du en link til han ebay fyr'n? Fant det sjøl Så forøvrig en annen model (DB-360G-9A) som jeg muligens vurderer i stedet; Casio Gold og her for $24.99 Casio Gold Er det romslig lenke-lengde på din model/klokke? Endret 16. september 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 http://myworld.ebay.com/ez*ez Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Må bare få økonimien på stell, så skal det handles litt klokker! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva med en Bund strap Vurdert det? Pleier å ta seg godt ut, men er vel ikke alle som liker den typen reim da. Kremt, ein valdtek ikkje ein Omega med BUND!!! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Gikk til innkjøp av denne idag;http://www.urverket.no/images/medium/op/om...0.50.00_MED.jpg Kan ikke si annet at jeg er meeeeget fornøyd! Gikk for 45 mm.. Vurderte skive med røde tall også, men fant ut at denne var mest tidløs og elegant.. Legger også til at jeg ikke kjøpte den via urverket.no. Lånte kun bildet derfra. Stemmer i denne, det er en knall klokke. Kjøpte selv en PO i sommer, men med chrono. Regner med å bli mye sterkere i venstre armen i løpet av vinteren, er en skikkelig tungvekter, men føles absolutt riktig.http://i855.photobucket.com/albums/ab119/gunasp/493.jpg Har i etterkant satt på lenke, greit med muligheter for variasjon. Klokka blir helt klart tøffere med lenke. http://i16.photobucket.com/albums/b14/pure...ON/DSCN2578.jpg Dette er ikke mitt bildet, måtte låne fra web. Neste blir gummirem som på denne( ikke min ) http://i855.photobucket.com/albums/ab119/gunasp/29015091.gif Røff rem som passer bra når det er badesesong. Desidert penest på første bildet! Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 17. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva med en Bund strap Vurdert det? Pleier å ta seg godt ut, men er vel ikke alle som liker den typen reim da. Kremt, ein valdtek ikkje ein Omega med BUND!!! hehe Skal nevne at jeg har sett penere Bund's enn de som tilbys på eBay, i andre nettbutikker. Lenke til kommentar
antex Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 fikk en Tissot T-Touch Expert i titan med titanreim noen som har den? sliter med og få justert reima :S "pinnene" sitter fas får ikke dyttet dem ut må jeg tilbake til urmakern? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kanskje lurt det ja. Betre å gjera det enn å skrape opp klokka si sjølv. Lenke til kommentar
antex Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 får ta meg en tur innom i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå