thrice Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gikk til innkjøp av denne idag; Kan ikke si annet at jeg er meeeeget fornøyd! Gikk for 45 mm.. Vurderte skive med røde tall også, men fant ut at denne var mest tidløs og elegant.. Legger også til at jeg ikke kjøpte den via urverket.no. Lånte kun bildet derfra. Hvor mye ga du? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gratulerer med eit MEGET pent urverk! Lenke til kommentar
zTab Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvor mye ga du? Jeg ga 25000 for den.. Det er ca veil. pris, så kunne nok fått den billigere andre steder.. Men jeg måtte bare ta et valg der og da følte jeg Gratulerer med eit MEGET pent urverk! Takk for det! Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kjøpte meg ny klokke for en stund siden. Hva synes folket? Skiva "skinner" mer i virkeligheten. Den ser kanskje litt matt ut på bildet. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har sett lignende klokker selv. Jeg liker dem veldig godt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Skiva "skinner" mer i virkeligheten. Den ser kanskje litt matt ut på bildet.Grattis!. Stilig klokke. Synes Certina generelt lager stilrene og fine klokker uten for mye dill. Ihvertfall de modellene jeg har sett på. Også er de av god kvalitet og tåler både en trøkk og noen år på baken. (De er jo ikke sports-ur, men man er gjerne uheldig en gang imellom.) Har/hadde en Certina jeg er/var veldig glad i selv, men det ser ut til at den har forsvunnet i flytting. Endret 6. september 2009 av NgZ Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg sitter og vurderer ny klokke for tiden. Valget ligger på en Tissot T-Sport PRS200 T17.1.486.55 Noen som har denne? Fornøyd? Prismessig ligger vel denne rundt 3000kr. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen som har vurdert/har lommeur? Dette norskproduserte, mekaniske lommeurene var utrolig flott. Kun 990,- også Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Da endte jeg opp med en slik idag. Ga 3295,- for den. Tissot T-Sport PRS200 T17.1.486.55 Endret 12. september 2009 av cliffme Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Syns den var litt uoversiktlig, men likte braceleten Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 minner ganske om breitling synes jeg. lenka altså Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har fått meg ny klokke. Ticino Big Pilot Automatic 47mm Type B-uhr Er kjempefornøyd med klokka. Den er relativt stor men egentlig overraskende lett og anvendelig. Men så liker jeg store klokker også Så langt så har det automatiske urverket vært presist. Har hatt klokka i tre-fire dager. Reima er for tynn og pinglete etter min mening så jeg har bestilt inn en litt tjukkere Pilot-reim med white stich fra bandfever.com. En klokke på denne størrelsen trenger en kraftig reim. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fet klokke, men tror din arm kunne klart seg med en litt mindre. Gjerne 40-44mm? Er enig i at reima kanskje burde vært større. Men det blir litt vanskelig når festet ikke er breiere? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen som har vurdert/har lommeur? Dette norskproduserte, mekaniske lommeurene var utrolig flott. Er nok ikke norskprodusert, men norsk-designet. Sannsynligvis russisk Molnija, 18 jewels 3602 movement. Går for å være solide arbeidshester. Synes kanskje prisen var litt høy Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Fet klokke, men tror din arm kunne klart seg med en litt mindre. Gjerne 40-44mm? Er enig i at reima kanskje burde vært større. Men det blir litt vanskelig når festet ikke er breiere? Jeg kan legge ut flere bilder senere. Klokka ser faktisk litt stor ut på det bildet. Men den føles ikke det. Er 1,91 høy og atletisk bygget så jeg må ha såpass stor klokke. Originalreima er for tynn. Bredden er ok. Pilotreimene er ikke bredere enn 22 mm. Denne har jeg bestilt: http://cgi.ebay.com/22MM-BROWN-GENUINE-LEA...id=p3286.c0.m14 Er mye tykkere og kraftigere. Endret 13. september 2009 av James King Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvilken av disse to syns dere er tøffest: - http://www.casio.co.uk/products/Watches/CA...VER/At_a_glance - http://www.casio.co.uk/products/Watches/CA...VER/At_a_glance Siste (1500) kan man også få i titan, begge går for ca 225$ på ebay. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 hvis jeg MÅ si en Evenrud ville jeg sagt 1ern. liker ikke slike klokker så er ikke så mye mer å si enn at den så minst klumpete ut Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Ok, men trenger en som er praktisk all the way og som tåler en støyt. Syns det er utrolig vanskelig å bestemme seg. Vel, jeg er desperat etter en ny klokke, så det endte opp med denne: Suunto X-lander Military Endte på 1700DKK (bor i DK), deilige med EU er at man slipper å betale moms og sånn om man kjøper fra andre land i EU. Endret 13. september 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
geil Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du betaler forsåvidt MVA. Forskjellen er at den ikke blir trukket fra i landet du bestiller for så å bli betalt ved innførsel slik det er i Norge. Du betaler den i stedet i landet du bestiller fra. Men samme kan forsåvidt det være, flott klokke. Og utrolig mye penere enn Casioklokkene du linket til over. Ser de har endel pulsklokker, spørs om ikke det blir en Suunto på meg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå