henbruas Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Hva i all verden gjør jeg om jeg har knekt den lille stangen som "armbåndet" festes i? Det som jeg tror kalles en "lug" på engelsk. Endret 26. august 2009 av Henrik B Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tar en tur til nærmeste urmaker. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 "lugs" er festeanordninga for såkalla "springbars". Men du kan sei til urmakaren at du treng nye stolpar, så skjønar han nok umiddelbart kva du siktar til! Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei. Har lett etter en klokke jeg liker veldig lenge nå. Akkurat nå ligger DENNE øverst på ønskelisten. Men er ikke 100% fornøyd. Fins det lignende klokker eller andre forslag? pris 0-15 000 kr helst. Jo billigere jo bedre ofc. Thank<3 Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 På den du linket til over, så må du huske at mva. ikke er inkludert i prisen. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg likte ikke den fra Longines. Husk også at du bør være litt kritisk til Urverket.no, har visst vært en del klager. Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 I dont blame you. For å være helt ærlig så har liksom ingen av klokkene som har blitt postet her falt i smak. Sier mer om meg. Har sykt lyst på en klokke men finner ingen. Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Noen som har noen formeninger om Breitling Avenger Seawolf ? Fått god pris på en i titan(?) og gummirem. Endret 1. september 2009 av biudhveh Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen som har noen formeninger om Breitling Avenger Seawolf ? Fått god pris på en i titan(?) og gummirem. Seawolfen er kjempetøff. Var på nippet til å kjøpe en for ikke så lenge siden. Hvilken pris har du fått og hvor gammel er den? Gul, blå eller sort urskive? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Har bestilt meg en ny klokke: http://www.sizzlinwatches.com/proddetail.p...=sizz_pilot_006 Ticino Big Pilot 47 mm $180 Ikke ille pris for denne. Da har jeg to klokker på vei. En Pam homage. Steril, uten noen logo og denne Endret 1. september 2009 av James King Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har bestilt meg en ny klokke: http://www.sizzlinwatches.com/proddetail.p...=sizz_pilot_006 Big Pilot 47 mm $180 Ikke ille pris for denne. Da har jeg to klokker på vei. En Pam homage. Steril, uten noen logo og denne Nice! Ticino har eg faktisk vurdert sjølv, men eg sparar heller pengane til ein Steinhart nav-b uhr 44mm. Siklar også veldig på Steinhart Ocean-1 GMT akkurat no... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har bestilt meg en ny klokke: http://www.sizzlinwatches.com/proddetail.p...=sizz_pilot_006 Ticino Big Pilot 47 mm B-uhr klokker er fine klassikere. Jeg har en Stowa i samme stil som jeg liker veldig godt. Men 47mm er ganske digert da... Min er på 40mm som jeg synes er stort nok. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har bestilt meg en ny klokke: http://www.sizzlinwatches.com/proddetail.p...=sizz_pilot_006 Ticino Big Pilot 47 mm B-uhr klokker er fine klassikere. Jeg har en Stowa i samme stil som jeg liker veldig godt. Men 47mm er ganske digert da... Min er på 40mm som jeg synes er stort nok. Jeg er en stor mann på 1,91. Må ha stor klokke Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Utrolig pen klokke! Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 liker den mye bedre i tål jeg da. har jo blitt mye dyrer enn den var for en del år tilbake. da var den jo upopulær å dem stoppet å prdusere den mener jeg. men nå er den jo populær pga det. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ganske tøff den der! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Den var utrolig stilig, men jeg tror jeg hadde likt den bedre med en annen farge på urskiven. Lenke til kommentar
zTab Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gikk til innkjøp av denne idag; Kan ikke si annet at jeg er meeeeget fornøyd! Gikk for 45 mm.. Vurderte skive med røde tall også, men fant ut at denne var mest tidløs og elegant.. Legger også til at jeg ikke kjøpte den via urverket.no. Lånte kun bildet derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå