SirJames Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Noen som har vært borti disse homageklokkene som ligner Panerai? F.eks: Marina Militare osv http://www.manbushijie.com/ Ca $60 for en MM hvis man registrerer seg. Ifølge folkene på forumet hos www.watchuseek.com er kvaliteten god til den prisen. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Eg var farleg nære å bestille ein homage + ein sterile sub frå den sida. Eg har framleis til gode å lese noko negativt om manbushijie.com Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 noen som har peil på Rolex? vær så snill å pm meg Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Eg var farleg nære å bestille ein homage + ein sterile sub frå den sida. Eg har framleis til gode å lese noko negativt om manbushijie.com Har bestilt en Marina Militare nå fra manbushijie.com. Kan gi en liten review her når den kommer. Endret 18. august 2009 av James King Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 noen som har peil på Rolex? vær så snill å pm meg Tror du har bedre sjangs på å hele stille konkrete spørsmål i denne tråden. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 noen som har peil på Rolex? vær så snill å pm meg Tror du har bedre sjangs på å hele stille konkrete spørsmål i denne tråden. Eller spørre her. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 noen som har peil på Rolex? vær så snill å pm meg Kanskje du bør prøve Rolexforumet på tidssonen? http://www.tidssonen.no/forum/viewforum.php?f=17 Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Eg var farleg nære å bestille ein homage + ein sterile sub frå den sida. Eg har framleis til gode å lese noko negativt om manbushijie.com Har bestilt en Marina Militare nå fra manbushijie.com. Kan gi en liten review her når den kommer. Ja gjør gjerne det. Synes de klokkene virket ok og kunne godt ha tenkt meg å handle en slik jeg også. Hvilken modell kjøpte du? Hva blir tot pris for en slik klokke inkl mva og frakt? Hva mener man med "homage", er det et merke? Og hva menes med dette : 1)What’s the min wholesale order?Our min wholesale order is 5-10 item. Dette sto på www.manbushijie.com Endret 18. august 2009 av Rambol Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 noen som har peil på Rolex? vær så snill å pm meg Kanskje du bør prøve Rolexforumet på tidssonen? http://www.tidssonen.no/forum/viewforum.php?f=17 hwehe tenktepå det, men er om de jeg skal spørre om skjønner du så... blir dumt å spørre dem om dem hvis du skjønte det Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva mener man med "homage", er det et merke? Det betyr noe sånt som hyllest. I praksis er det en kopi som ikke er så lik originalen at det kan kalles piratkopi. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det betyr noe sånt som hyllest. I praksis er det en kopi som ikke er så lik originalen at det kan kalles piratkopi.Jeg har egentlig veldig sansen for dem, ihvertfall så lenge kvaliteten er god. Og jeg innbiller meg at kvaliteten gjerne er bedre der enn på pirat-produkter - de selger jo på merket. Hvis noen vet om en side som har litt utvalg i skeleton-klokker (gjerne ikke hel-skleton, men litt urskive og) så må de gjerne rope ut. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Det betyr noe sånt som hyllest. I praksis er det en kopi som ikke er så lik originalen at det kan kalles piratkopi.Jeg har egentlig veldig sansen for dem, ihvertfall så lenge kvaliteten er god. Og jeg innbiller meg at kvaliteten gjerne er bedre der enn på pirat-produkter - de selger jo på merket. Hvis noen vet om en side som har litt utvalg i skeleton-klokker (gjerne ikke hel-skleton, men litt urskive og) så må de gjerne rope ut. http://www.alpha-watch.com/ har endel skeleton klokker og også endel Rolex og Omega homage klokker om du tenker billig kinaklokke. Jeg har en Alpha til $50 som går ganske bra, men låsen på lenka røyk etter noen måneder. Men i forhold til den lave prisen er det vanskelig å si seg misfornøyd. Bare det å produsere en klokke med relativt nøyaktig automatisk urverk til den prisen er ganske imponerende. Jeg har alt fra en billig kinaklokke til Stowa og Zeno, men holder meg unna overprisede merkevarer. Da får man til en viss grad hva man betaler for. Spesielt Stowa har jeg sansen for. Der handler man direkte fra produsenten og om man liker det lille utvalget de har av modeller får man en kvalitetsklokke til en god pris. Endret 18. august 2009 av Mythos Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvis noen vet om en side som har litt utvalg i skeleton-klokker (gjerne ikke hel-skleton, men litt urskive og) så må de gjerne rope ut. Vet ikke om en direkte butikk, men har muligens snublet over etterlyst type klokke på Ebay (forøvrig synes jeg å ha sett at noen ebay-klokker faktisk er de samme som selges i dedikerte webshops til langt høyere pris, typ $50 - $70) FLENT automatic (har den på min egen next-to-buy liste også, men man bør jo ikke by over hverandre hvis interesse, fordi disse auksjonene ender ofte på utropsbud og det er nok klokker til alle Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hadde den hatt en hvit urskivekant i stedet for bling-steinene hadde den der vært midt i blinken, takk for tipset. Men man vet jo aldri helt hva slags innmat som egentlig sitter i, da. Skjønt, til den prisen... Takk for tipset ditt og, mythos. Syntes alpha-klokkene ble litt overdrevne og voldsomme da, så de var nok ikke helt i min gate. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 @NgZ, jau var litt bling på den, men alikevel på en nobel måte synes jeg. Men når ikke urskive fargen er den ønskede, så "hjelper" det jo ikke. Ble denne på meg i dag forøvrig. Under litt tvil egentlig (er ikke så glad i tall-visning), men den virker veldig clean & tight så jeg slo til Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 I dag hentet jeg min nye wenger aerograph vintage 72473 klokke fra postkontoret Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 @Johan, det høres spennende ut. Byr du på noen bilder av lekkerbisken etterhvert hvis du får tid? Vi liker sånt Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Eg var farleg nære å bestille ein homage + ein sterile sub frå den sida. Eg har framleis til gode å lese noko negativt om manbushijie.com Har bestilt en Marina Militare nå fra manbushijie.com. Kan gi en liten review her når den kommer. Ja gjør gjerne det. Synes de klokkene virket ok og kunne godt ha tenkt meg å handle en slik jeg også. Hvilken modell kjøpte du? Hva blir tot pris for en slik klokke inkl mva og frakt? Hva mener man med "homage", er det et merke? Og hva menes med dette : 1)What’s the min wholesale order?Our min wholesale order is 5-10 item. Dette sto på www.manbushijie.com Jeg har bestilt, men skulle få betalingsopplegget på mail noen timer senere. Men har ikke fått dette ennå. Kanskje fyren har ferie. Jaja.. kanskje jeg skal prøve å finne en annen leverandør. Kunne tenkt meg en Marina Militare (Pam homage) med bra specs. f.eks safirglass og gjerne ETA 2824 urverk. Noen som vet hvor man kan skaffe det? Har prøvd å google litt.. Endret 20. august 2009 av James King Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kanskje på helenarou.com Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 @Johan, det høres spennende ut. Byr du på noen bilder av lekkerbisken etterhvert hvis du får tid? Vi liker sånt Ja, tar muligens noen bilder litt senere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå