the_last_nick_left Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Sånn generellt, er det "1" som vanligvis er normal "trekke-opp posisjon" på denne typen urverk? Ja, det er det vanligste. Men på den annen side er det vanligste at posisjon to stiller dato, og posisjon tre stiller tid, så hvis posisjon tre stiller begge, er denne tydeligvis ikke som normalt, så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 jau, jeg "hoppet i det" og har trukket-opp så langt jeg turde (Pos 1) så får jeg se etterhvert hvor lenge den sviver. (den sakket vel 1 time på armen i senga i natt, men det var vel å merke utrukket/rett_ut_av_esken Det med Pos 2, ahh, fant nettopp ut at det er hutigstilling av dato, når jeg skrur backward's Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kjøpte akkurat ein Marina Militare på eBay. Har jo ikkje råd til the real deal (Panerai), så ein homage får gjera susen enn så lenge. pic: Hm, noe sånt kunne jeg også ha tenkt meg. Hva kom den på totalt inkl alle avgifter og frakt? Kjøpte du klokka av Drudy105? Har aldri handlet på ebay tidligere...men din kom vel frem den? Undersøkte du muligheten for å få sendt den som gift? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ok, som nevnt i forrige post så er klokka mi nettopp hentet hjem fra justering i Sveits. I tillegg til justeringen fikk den nytt glass og fikset litt på armbåndet. Det er en Fortis Flieger og må si jeg liker den veldig godt. Enkel og grei uten for mye dilldall. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 For å vera heilt ærleg så tykkjer eg Fortis Flieger ser mykje kulare ut på leather strap. Men det er no berre meg. Skulle eg ha hatt bracelet på den så ville eg ha gått for den med kvit urskive. Men ikkje misforstå, eg har den ytterste respekt for Fortis! Har sikla lenge på fliegern sjølv! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nå er denne lille saken arv etter bestefar da så valget var ikke opp til meg, men tror nok hverken lær-armbånd eller hvit urskive hadde vært en forbedring i mine øyne. Liker den sånn (forresten noen som vet hva en sånn en går for? Ingen planer om å selge, men morsomt å vite) Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kommer litt an på modell og slikt, men de ligger på rundt 5.000 til 10.000. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg synes også at B-uhr inspirerte flygerklokker passer best med lærreim, gjerne brun reim med nagler. Jeg synes det blir mer autentisk slik. Men det får være opp til hver enkelt hva de foretrekker på sin klokke. Her er Stowa klokka mi med brun reim og nagler. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 noen som vet om et bra sted å selge en meget pen rolex datejust gull/stål(unntatt Finn)? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Fint kombinert Mythos! Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 noen som vet om et bra sted å selge en meget pen rolex datejust gull/stål(unntatt Finn)? Hva med QXL eller Ebay. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 ebay er uaktuelt, men kanskej qxl ja... liker ikke helt det bud greiene siden jeg kanskje bare får skambud. ingen som vet om noen spesielle sider for klokkesalg? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 www.watchuseek.com Men her er skjer jo nesten alle sal i USD, så eg veit ikkje om ein kjem så godt utav det. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 nei.. vil jo ha mest mulig for den får vel slenge den på Finn og qxl da. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 ebay er uaktuelt, men kanskej qxl ja...liker ikke helt det bud greiene siden jeg kanskje bare får skambud. ingen som vet om noen spesielle sider for klokkesalg? Her bør du vel uansett slenge ut en annonse (husk bilder!). Svært ofte WTB (ønskes kjøpt) på Rolex der. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 ebay er uaktuelt, men kanskej qxl ja...liker ikke helt det bud greiene siden jeg kanskje bare får skambud. ingen som vet om noen spesielle sider for klokkesalg? Her bør du vel uansett slenge ut en annonse (husk bilder!). Svært ofte WTB (ønskes kjøpt) på Rolex der. Hjertelig takk, akkurat det jeg så etter Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ette å ha lest litt ser jeg at det er noen som er mistenklige til eBay. Les dette så skjønner dere at eBay er vedlig trygt. http://www.skateloot.blogspot.com/ Les første artikkelen folkens. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som erfaringer er synspunker på Hamilton-klokkene? Synes de er flotte. Se på denne: Hamilton Khaki, Skikkelig sveitsisk urverk og safirglass. http://cgi.ebay.com/HAMILTON-KHAKI-X-WIND-...id=p3286.c0.m14 Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Less is more. Den hadde litt for mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg liker heller ikke at dato står kl 9, og ikke kl 3 eller 4:30, men det er kanskje en smaksak Ville heller ikke kjøpt chronograph med mindre jeg hadde bruk for det, da det gir en skive med unødvendig/forstyrrende informasjon. Tror de fleste som kjøper chronograph gjør det fordi den ser tøff ut, ikke fordi den skal brukes. Etter å ha vært igjennom en del 10-talls klokker, er jeg tilbake til at enkelt er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå