Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker å gå for denne, hva tror folket?

Hvordan er det å evt. kjøpe fra Urmaker Rønning?

Den var jo veldig praktisk, men personlig synes jeg ikke den var så veldig fin.

Hvis dere ser en liten side lenger bak i denne tråden vil dere se at jeg var på jakt etter en robust klokke til jeg skal inn i militæret i januar. Nærmere bestemt kirkenes, så trenger en klokka som er til å stole på.

Looks får jeg prioritere på en annen klokke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Etter posten brukte en uke på å finne pakken min (som hadde vært på postkontoret hele tiden), så er nå en ny klokke på plass på armen:

*Bilder*

Wenger Swiss Aerograph

Veldig pen klokke :) Vil denne bli for stor for en spinkel guttearm tror du?

Lenke til kommentar
Da bestilte jeg meg Casio G-SHOCK GW9200-1 til 1050kr inkludert frakt. Så får vi håpe den går forbi tollerne:) Har ennå ikke skjedd at ei klokkebestilling har blitt stoppet hos dem for meg.

Gratulere men kjøpet da :yes:

Mye tar han i frakt internasjonalt? Han har ganske mange fine klokker. Har egentlig lyst på en Casio.. Er denne ok pris i forhold til hva man får syns dere? Vil vel komme på rundt 500 (hvis $10 frakt) og inkl. moms/postgebyr. Ikke greid å finne noe pris på den her hjemme, mulig den ikke blir solgt

Lenke til kommentar
Da bestilte jeg meg Casio G-SHOCK GW9200-1 til 1050kr inkludert frakt. Så får vi håpe den går forbi tollerne:) Har ennå ikke skjedd at ei klokkebestilling har blitt stoppet hos dem for meg.

Gratulere men kjøpet da :yes:

Mye tar han i frakt internasjonalt? Han har ganske mange fine klokker. Har egentlig lyst på en Casio.. Er denne ok pris i forhold til hva man får syns dere? Vil vel komme på rundt 500 (hvis $10 frakt) og inkl. moms/postgebyr. Ikke greid å finne noe pris på den her hjemme, mulig den ikke blir solgt

15.95USD i frakt. Ang klokken vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

hmm, noen ganger aner man at det kan dreie seg om kvalitets klokke (pris tatt i betraktning) selv om det er Kina/Hong-Kong? Eller er det bare meg?

Daich Quartz

(skal ikke kjøpe den, er vel mer dameur size kanskje (dia.34mm)

Noen andre som får samme feelingen?

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar
Etter posten brukte en uke på å finne pakken min (som hadde vært på postkontoret hele tiden), så er nå en ny klokke på plass på armen:

*Bilder*

Wenger Swiss Aerograph

Veldig pen klokke :) Vil denne bli for stor for en spinkel guttearm tror du?

Tja, kommer an på hvor spinkel armen er. :p Det er litt størrlse på uret, men jeg tror det skal gå helt greit for de fleste.

Lenke til kommentar
Tja, kommer an på hvor spinkel armen er. :p Det er litt størrlse på uret, men jeg tror det skal gå helt greit for de fleste.

Ser ut som denne er hakket mindre i omkrets og omfang enn Fossilen du viste frem her tidligere i år?

Lenke til kommentar

Ser ut som denne er hakket mindre i omkrets og omfang enn Fossilen du viste frem her tidligere i år?

Jepp, den er noen mm mindre:

post-26550-1248817138_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...