Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker å gå for denne, hva tror folket?

 

Hvordan er det å evt. kjøpe fra Urmaker Rønning?

 

Den var jo veldig praktisk, men personlig synes jeg ikke den var så veldig fin.

Hvis dere ser en liten side lenger bak i denne tråden vil dere se at jeg var på jakt etter en robust klokke til jeg skal inn i militæret i januar. Nærmere bestemt kirkenes, så trenger en klokka som er til å stole på.

 

Looks får jeg prioritere på en annen klokke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Etter posten brukte en uke på å finne pakken min (som hadde vært på postkontoret hele tiden), så er nå en ny klokke på plass på armen:

 

*Bilder*

Wenger Swiss Aerograph

Veldig pen klokke :) Vil denne bli for stor for en spinkel guttearm tror du?

Lenke til kommentar
Da bestilte jeg meg Casio G-SHOCK GW9200-1 til 1050kr inkludert frakt. Så får vi håpe den går forbi tollerne:) Har ennå ikke skjedd at ei klokkebestilling har blitt stoppet hos dem for meg.

Gratulere men kjøpet da :yes:

 

Mye tar han i frakt internasjonalt? Han har ganske mange fine klokker. Har egentlig lyst på en Casio.. Er denne ok pris i forhold til hva man får syns dere? Vil vel komme på rundt 500 (hvis $10 frakt) og inkl. moms/postgebyr. Ikke greid å finne noe pris på den her hjemme, mulig den ikke blir solgt

Lenke til kommentar
Da bestilte jeg meg Casio G-SHOCK GW9200-1 til 1050kr inkludert frakt. Så får vi håpe den går forbi tollerne:) Har ennå ikke skjedd at ei klokkebestilling har blitt stoppet hos dem for meg.

Gratulere men kjøpet da :yes:

 

Mye tar han i frakt internasjonalt? Han har ganske mange fine klokker. Har egentlig lyst på en Casio.. Er denne ok pris i forhold til hva man får syns dere? Vil vel komme på rundt 500 (hvis $10 frakt) og inkl. moms/postgebyr. Ikke greid å finne noe pris på den her hjemme, mulig den ikke blir solgt

15.95USD i frakt. Ang klokken vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Etter posten brukte en uke på å finne pakken min (som hadde vært på postkontoret hele tiden), så er nå en ny klokke på plass på armen:

 

*Bilder*

Wenger Swiss Aerograph

Veldig pen klokke :) Vil denne bli for stor for en spinkel guttearm tror du?

 

Tja, kommer an på hvor spinkel armen er. :p Det er litt størrlse på uret, men jeg tror det skal gå helt greit for de fleste.

Lenke til kommentar
Tja, kommer an på hvor spinkel armen er. :p Det er litt størrlse på uret, men jeg tror det skal gå helt greit for de fleste.

Ser ut som denne er hakket mindre i omkrets og omfang enn Fossilen du viste frem her tidligere i år?

 

Jepp, den er noen mm mindre:

 

post-26550-1248817138_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...