Nesnitram Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er det billigere å kjøpe en Wenger AeroGraph Vintage klokke fra klockor.nu enn fra ebay.com hvis vi regner med toll, moms og frakt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er nok ikke toll på klokker? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er nok ikke toll på klokker? Ikke? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ikke toll, men moms(25%) og tollgebyr. Er det mange klokker som stiger i verdi? Hadde vært moro å investert i klokke Er veldig lysten på Omega Speedmaster Pro. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Omtrent hvor mye vil denne klokken fra Ebay koste alt i alt, med frakt, moms og toll? Litt over 1500. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Ikke toll, men moms(25%) og tollgebyr. Er det mange klokker som stiger i verdi? Hadde vært moro å investert i klokke Er veldig lysten på Omega Speedmaster Pro. Ok. Tror du det er rimeligere å kjøpe den fra klokcor.nu, enn den fra ebay.com? Endret 27. juli 2009 av Johan. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Ikke toll, men moms(25%) og tollgebyr. Er det mange klokker som stiger i verdi? Hadde vært moro å investert i klokke Er veldig lysten på Omega Speedmaster Pro. Patek Philippe skal være de eneste som stiger i verdi. håper du har mye penger fordi klokkene starter ca. på 100,000kr. her har du en fin liste, med noe å velge i http://tr.im/ugfQ legg merke til at alle klokkene på listen er fra Patek Philippe Endret 27. juli 2009 av vofferud Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Noen som kan svare på hvorfor Casio G-shock Giez (GS1100-1A) er 100$ dyrere enn de andre (på G-shock siden)? Sjekker man på ebay, så koster den det samme. GS1100-1A GS1100-2A Ut i fra informasjonen på G-shock siden, så har 1A litt bedre batteri enn 2A? Endret 27. juli 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ikke toll, men moms(25%) og tollgebyr. Er det mange klokker som stiger i verdi? Hadde vært moro å investert i klokke Er veldig lysten på Omega Speedmaster Pro. Toll og tollgebyr er vell det samme? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nei. "Tollgebyr" er noe feks posten tar for å behandle betaling for mos osv. Merk at dette beløpet kommer kun om varen som sendes må momses inn. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hva gjør dere som har kjøpt klokke fra Ebay med garanti når den blir ødelagt/defekt? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Tenker å gå for denne, hva tror folket? Hvordan er det å evt. kjøpe fra Urmaker Rønning? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hva gjør dere som har kjøpt klokke fra Ebay med garanti når den blir ødelagt/defekt? Gir fan og kjøper ny! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Enten det eller kontakter selskapet som produserer klokken og ser an hva som blir gjort og evt min kostnad. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Tenker å gå for denne, hva tror folket? Hvordan er det å evt. kjøpe fra Urmaker Rønning? Jeg synes det er mye penger for ei digital klokke, men det er jo bare personlig smak og således ikke til noe hjelp (liker Analog + Digital combo bedre) Men er klart det er tryggere(og enklere) å kjøpe hos norsk forhandler enn Ebay, hvis det oppstår reklamasjon eller garanti issues. (finnes dog seriøse aktører på Ebay også da) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Tenker å gå for denne, hva tror folket? Hvordan er det å evt. kjøpe fra Urmaker Rønning? Den var jo veldig praktisk, men personlig synes jeg ikke den var så veldig fin. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hoi hoi! Er på utkikk etter pulsklokke, men klarer ikke å finne en som ikke ser helt krise ut. Noen som kan anbefale en pulsklokke som også ser ok ut? Finnes det G-shock modeller med pulsmåling? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hoi hoi! Er på utkikk etter pulsklokke, men klarer ikke å finne en som ikke ser helt krise ut. Noen som kan anbefale en pulsklokke som også ser ok ut? Finnes det G-shock modeller med pulsmåling? Pulsklokke ser i mine øyne tragisk ut uansett. Poenget er at det ser dust ut å gå med pulsklokke når en ikke trener, så det viktigste med slike er at de er praktiske, med gode funksjoner og har en grei størrelse slik at de ikke er i veien. Jeg anbefaler Polar RS800CX om du vil ha noe av det beste på markedet. Den går ofte an å finne i en tilbudspakke med speed- og cadence-måler, om du bruker den til sykling er jo det bra greier. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Da bestilte jeg meg Casio G-SHOCK GW9200-1 til 1050kr inkludert frakt. Så får vi håpe den går forbi tollerne:) Har ennå ikke skjedd at ei klokkebestilling har blitt stoppet hos dem for meg. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Da bestilte jeg meg Casio G-SHOCK GW9200-1 til 1050kr inkludert frakt. Så får vi håpe den går forbi tollerne:) Har ennå ikke skjedd at ei klokkebestilling har blitt stoppet hos dem for meg. Si ifra når du vet hva den totale prisen ble ;-) Endret 28. juli 2009 av Johan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå