Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan anbefale en klokkeboks til ca 5 klokker? Vil ikke ha noe fancy noe, men kvalitet og minimalistisk er en sikker vinner!

Noe sånt du tenkte på?

 

5 WATCH BLACK COMPACT GLASS TOP WATCH DISPLAY

 

Forresten farlig å sitte nattestid på Ebay, slo til på en slik lekkerbisken;

 

goer1.jpg

Mens Auto Mechanical Leather Watch Tachymetre

 

Går for under hundrelappen, i likhet med mange andre klokker fra selgeren. Noen som har vært borte i disse eller har synspunkter? :D Har i utgangspunktet ikke all verden forhåpninger til klokka for å si det sånn, men designet/urskive var da ganske knall.

 

Noe for enhver smak både analog og digital for de som er på jakt etter super billig-klokke

lucky.castle

Lenke til kommentar

Joda, min er lett. Det er jo bare å lese bortover! :) Men denne og denne krever en del mer tilvending.

 

Min har 4 kolonner med tallene 0-9, så er det bare å elge bortover, så har du klokka! :D

 

En ting jeg synes var ganske morsom var ikonene, $ - viser tiden (fordi vi skal tjene mer neste år enn i år!) Martini glass - da er klokka passert midnatt (da skal vi drikke!)

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en klokkeboks til ca 5 klokker? Vil ikke ha noe fancy noe, men kvalitet og minimalistisk er en sikker vinner!

Noe sånt du tenkte på?

 

5 WATCH BLACK COMPACT GLASS TOP WATCH DISPLAY

Flott, takker! Eneste minuset er at portoen er dobbelt så dyr som selve boksen :)

 

 

Forresten farlig å sitte nattestid på Ebay, slo til på en slik lekkerbisken;

 

goer1.jpg

Mens Auto Mechanical Leather Watch Tachymetre

 

Går for under hundrelappen, i likhet med mange andre klokker fra selgeren. Noen som har vært borte i disse eller har synspunkter? :D Har i utgangspunktet ikke all verden forhåpninger til klokka for å si det sånn, men designet/urskive var da ganske knall.

 

Så jo pen ut, men funker den, isåfall hvor lenge? 100kr? heh

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har ikke noe sånn superpeiling på klokker, derfor lurer jeg på om dere kan hjelpe meg med en ting.

 

Jeg skal inn i militæret i januar, i den forbindelse trenger jeg en skikkelig klokke som tåler en støyt og der metallet ikke har direkte kontakt med huden. Skal nemlig inn i GSV, så det kan fort bli veldig kaldt!

 

Hvilken klokke vil dere anbefale, vil helst at den ser temmelig bra ut da jeg er ganske opptatt av stil og mote.

Lenke til kommentar

Gode funksjoner i mil;

 

Klokke

Alarm, gjerne 2-3..

Lys, helst ikke for sterkt. (burde ikke være noe problem)

Kompass

nedteller (count down)

støt og sprut godkjent (helst vanntett)

gummireim med solid lås (gjerne metal)

 

Kjekt å ha;

Puls

Meter over havet

lengde og bredde grad.

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt en god del tid på å finne riktig klokke, så fant jeg en Casio EF-527L under ferien min. Jeg er ganske fornøyd med kjøpet, selv om den kom på 1700,- med alt av garantier. Det eneste jeg ikke liker med den er at den er så stor, vi snakker om både en stor og tung klokke. Føler det er et godt kjøp, og urverket skal visstnok være noe som brukes i dyrere klokker. Var det et bra kjøp, i deres øyne?

 

 

EF-527L-1AVEF.jpg

EF-527L-1AVDF.jpg

 

 

 

Uansett, neste klokken jeg skal kjøpe skal være noe sveitsisk. Finnes det noen andre modeller enn de Swatch tilbyr, som er verdt å ta en titt på?

Planlegger å bruke et beløp under 2500,- men kan gå opp til 3000,- om jeg føler det er verdt det. Klokka skal helst være halvdigital, og ha radiosignal som justerer klokkeslettene automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...