svinepelz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hvilken av disse klokkene fra Wenger ville dere valgt? Nr 1, selv om jeg ikke likte den metallfargede "mini-skiva" så godt. Nr 3 er altfor mørk, og det rødoransje fargetemaet på nr 2 falt ikke i smak hos meg. Gul er heller ikke noen favoritt. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Får man kjøpt Wenger AeroGraph Vintage klokkene i Norge? Endret 27. juli 2009 av Johan. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som kan anbefale en klokkeboks til ca 5 klokker? Vil ikke ha noe fancy noe, men kvalitet og minimalistisk er en sikker vinner! Noe sånt du tenkte på? 5 WATCH BLACK COMPACT GLASS TOP WATCH DISPLAY Forresten farlig å sitte nattestid på Ebay, slo til på en slik lekkerbisken; Mens Auto Mechanical Leather Watch Tachymetre Går for under hundrelappen, i likhet med mange andre klokker fra selgeren. Noen som har vært borte i disse eller har synspunkter? Har i utgangspunktet ikke all verden forhåpninger til klokka for å si det sånn, men designet/urskive var da ganske knall. Noe for enhver smak både analog og digital for de som er på jakt etter super billig-klokke lucky.castle Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ingen som har klokker fra tokyoflash.com? Jeg kjøpte meg nettopp denne Det er nerdeklokka mi! Ganske fornøyd, den er litt smalere og tykkere enn jeg haddde håpet på + ikke altfor praktisk i sola! Kosta meg totalt 1200,- og tok 6 dager inkl helg (fre-tors) Fornøyd med både pris og levering! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 bIskOp, tar det lang tid å lære seg skjønne hva tiden egentlig viser på disse? Virker i allafall ikke så opplagt/åpenbart ved første øyekast i allefall. Men de er coole Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Joda, min er lett. Det er jo bare å lese bortover! Men denne og denne krever en del mer tilvending. Min har 4 kolonner med tallene 0-9, så er det bare å elge bortover, så har du klokka! En ting jeg synes var ganske morsom var ikonene, $ - viser tiden (fordi vi skal tjene mer neste år enn i år!) Martini glass - da er klokka passert midnatt (da skal vi drikke!) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som kan anbefale en klokkeboks til ca 5 klokker? Vil ikke ha noe fancy noe, men kvalitet og minimalistisk er en sikker vinner! Noe sånt du tenkte på? 5 WATCH BLACK COMPACT GLASS TOP WATCH DISPLAY Flott, takker! Eneste minuset er at portoen er dobbelt så dyr som selve boksen Forresten farlig å sitte nattestid på Ebay, slo til på en slik lekkerbisken; Mens Auto Mechanical Leather Watch Tachymetre Går for under hundrelappen, i likhet med mange andre klokker fra selgeren. Noen som har vært borte i disse eller har synspunkter? Har i utgangspunktet ikke all verden forhåpninger til klokka for å si det sånn, men designet/urskive var da ganske knall. Så jo pen ut, men funker den, isåfall hvor lenge? 100kr? heh Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 everlong, se om du ikke får kjøp 2-3-4 stk da.. Så blir iallefall produktet dyrer enn frakta! ;D Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei, Jeg har ikke noe sånn superpeiling på klokker, derfor lurer jeg på om dere kan hjelpe meg med en ting. Jeg skal inn i militæret i januar, i den forbindelse trenger jeg en skikkelig klokke som tåler en støyt og der metallet ikke har direkte kontakt med huden. Skal nemlig inn i GSV, så det kan fort bli veldig kaldt! Hvilken klokke vil dere anbefale, vil helst at den ser temmelig bra ut da jeg er ganske opptatt av stil og mote. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg ville kjøpt meg en god casio digtal klokke som du bruker mens du er i tjeneste og på øvelse, og heller bruke noe skikkelig når du er "off duty. Det å tenke på mote når du er i tjeneste er ikke så veldig smart, der burde funksjon gå forran utseende Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Gå for ein Casio G-Shock av eitt eller anna slag. Robuste digitalklokker som tåler ein støyt. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Gå for ein Casio G-Shock av eitt eller anna slag. Robuste digitalklokker som tåler ein støyt. Er det noen modeller som jeg burde sette over andre på grunn av funksjonene? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har selv lurt litt Casio G-shock GW-9200. Virker som ei klokke som tåler mye og har masse funksjoner:) Noen som vet hva som er forskjellen på GW9200, GW9200-1, GW9200-1ER osv? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Gode funksjoner i mil; Klokke Alarm, gjerne 2-3.. Lys, helst ikke for sterkt. (burde ikke være noe problem) Kompass nedteller (count down) støt og sprut godkjent (helst vanntett) gummireim med solid lås (gjerne metal) Kjekt å ha; Puls Meter over havet lengde og bredde grad. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ser at fleste klokkene har oppgitt at de tåler -10 grader celcius, men jeg trenger 40-50 :/ Noen norske nettbutikker med godt utvalg av Casio G-shock? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Du kan jo se på Suunto Core military, den er ganske nice! Kanskje litt stor.. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 En Tag Heuer som jeg kjøpte i Tyrkia for ca 100-200 kroner for noen år siden Kinetisk(eller hva de nå kaller det), pen, sitter godt på hånda, og tåler både vann og fall. Den har aldri stoppet, og jeg er godt fornøyd med prisen! Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Omtrent hvor mye vil denne klokken fra Ebay koste alt i alt, med frakt, moms og toll? Endret 27. juli 2009 av Johan. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Etter å ha brukt en god del tid på å finne riktig klokke, så fant jeg en Casio EF-527L under ferien min. Jeg er ganske fornøyd med kjøpet, selv om den kom på 1700,- med alt av garantier. Det eneste jeg ikke liker med den er at den er så stor, vi snakker om både en stor og tung klokke. Føler det er et godt kjøp, og urverket skal visstnok være noe som brukes i dyrere klokker. Var det et bra kjøp, i deres øyne? Uansett, neste klokken jeg skal kjøpe skal være noe sveitsisk. Finnes det noen andre modeller enn de Swatch tilbyr, som er verdt å ta en titt på? Planlegger å bruke et beløp under 2500,- men kan gå opp til 3000,- om jeg føler det er verdt det. Klokka skal helst være halvdigital, og ha radiosignal som justerer klokkeslettene automatisk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 En "Tag Heuer" som jeg kjøpte i Tyrkia for ca 100-200 kroner for noen år siden Kinetisk(eller hva de nå kaller det), pen, sitter godt på hånda, og tåler både vann og fall. Den har aldri stoppet, og jeg er godt fornøyd med prisen! Fikset litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå