Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Har lett litt, og har blandt annet funnet ut at Longines og JLC lager/har lagd samme type klokke (i tillegg til Omega og Stowa).

 

Så jeg får skjekke om jeg finner noen til salgs.

JLC er vel i en prisklasse godt over alle de andre til sammen? Tipper at Stowa og Longines vil være de mest fornuftig prisede alternativene her, men om du finner en JLC som ikke er altfor dyr så går du jo selvsagt for den :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter en enkel og relativt billig klokke med brun lærreim. Det er viktig at platen er hvit og at klokken ikke er for tykk eller bred, da jeg har veldig spinkle håndledd. Det er også fint om klokken er å få kjøpt i Norge (over nettet eller hos en urmaker).

 

Any suggestions?

Endret av Yohan
Lenke til kommentar

Den var stygg, logoflash over hele tingen og sinnsykt harry. Likte ikke noe som helst med den.

 

Liten update på Omega'en, jeg har brukt den hver dag (Og relativt røft) i halvannen måned, og det er ikke en eneste ripe på noen deler av klokken, hverken lenke eller glass. Dette er sikkert helt vanlig for de som har hatt dyre klokker lenge, men jeg gikk fra en til ca 1000 kroner fra Fossil til denne, og forskjellen er meget merkbar :)

Lenke til kommentar
Liten update på Omega'en, jeg har brukt den hver dag (Og relativt røft) i halvannen måned, og det er ikke en eneste ripe på noen deler av klokken, hverken lenke eller glass. Dette er sikkert helt vanlig for de som har hatt dyre klokker lenge

Heldig du!

Jeg klarte å skrape klokken min intil en steinvegg jeg!

Jeg fikk helt panikk :p

Heldigvis fikk jeg kun en veldig liten ripe på bezelen som såvidt synes.. :)

Lenke til kommentar
Noen som kan si meg hvilken modell det er og hva pris er i Norge på denne sånn ca?

 

Jeg er ikke sikker på modellen, men jeg gjetter at prisen ligger på rundt 2000kr

 

Ok. Var til halv pris her og betalte 165€.

 

Angående "logo flash" så kommer det litt feil fram pga av blitzen. Man ser ikke D&G merket spesielt godt. Men uansett så er eg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Liten update på Omega'en, jeg har brukt den hver dag (Og relativt røft) i halvannen måned, og det er ikke en eneste ripe på noen deler av klokken, hverken lenke eller glass. Dette er sikkert helt vanlig for de som har hatt dyre klokker lenge

Heldig du!

Jeg klarte å skrape klokken min intil en steinvegg jeg!

Jeg fikk helt panikk :p

Heldigvis fikk jeg kun en veldig liten ripe på bezelen som såvidt synes.. :)

 

Godt at det bare ble en liten en da :) Hva slags klokke har du?

Lenke til kommentar

Oj, 100 sider!

Lommeur kan jo være tøft, men det blir altfor upraktisk i lengden!

 

Forresten, hva gjør folk med klokker i sommer? Jeg går nesten aldri med klokke lengre, eneste er når jeg skal seile, ellers lar jeg den vanlige klokken min ligge hjemme. Slipper ihvertfall skille, men det er upraktisk å sjekke klokka på mobilen hele tiden.

 

Noen tips for å slippe å få skille samtidig som man går med klokke hele sommeren? Eller ber jeg om for mye? :p

Lenke til kommentar
Forresten, hva gjør folk med klokker i sommer? Jeg går nesten aldri med klokke lengre, eneste er når jeg skal seile, ellers lar jeg den vanlige klokken min ligge hjemme. Slipper ihvertfall skille, men det er upraktisk å sjekke klokka på mobilen hele tiden.

 

Noen tips for å slippe å få skille samtidig som man går med klokke hele sommeren? Eller ber jeg om for mye? :p

 

Jeg bruker klokke når jeg har på vanlige klær (Altså når jeg er i byen, med venner etc.), men tar den av når jeg skal noe med vann, sport etc. Det funker for min del. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Noen tips for å slippe å få skille samtidig som man går med klokke hele sommeren? Eller ber jeg om for mye? :p

Bytt mellom å ha klokken på høyre og venste håndledd. Du unngår ikke skille, men det blir mye mindre. Litt uvant er det også, men mange i kongehuset vårt går med klokken på høyre håndledd :-O

Lenke til kommentar
Forresten, hva gjør folk med klokker i sommer?

 

Noen tips for å slippe å få skille samtidig som man går med klokke hele sommeren? Eller ber jeg om for mye? :p

Jeg går med klokke nesten hver dag selv om det er sommer.

Eneste gangene jeg tar den av er om antrekket ikke tillater det.

 

Som sagt, jeg går med klokke nesten hver dag og jeg har ikke fått skille.

Bare ta av klokken når du soler deg så går det bra :)

Lenke til kommentar
Jeg går med klokke nesten hver dag selv om det er sommer.

Eneste gangene jeg tar den av er om antrekket ikke tillater det.

 

Som sagt, jeg går med klokke nesten hver dag og jeg har ikke fått skille.

Bare ta av klokken når du soler deg så går det bra :)

Hva slags antrekk tillater ikke klokke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...