Kaplan Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 Gammel klokke i dag:) Hadde glemt hvor fet denne er. 4 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 Snasen den der. Føler "alle" mener at co-axial gjør at Omega leverer tykke ur, men når jeg ser bilder "IRL" av disse urene på lanken, så ser det helt kurant ut. Aldri prøvd en selv, for det har aldri vært økonomisk aktuelt (men det er jo sånn sett gratis å prøve). Lenke til kommentar
Ishpenn Skrevet 19. desember 2024 Del Skrevet 19. desember 2024 Bygd i forrige uke fra noen restedeler jeg hadde liggende. 40mm diameter, 12.2mm tykk. NH35 urverk. 2 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 23. desember 2024 Del Skrevet 23. desember 2024 Noen som vet hvilken klokke han har på seg? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. desember 2024 Del Skrevet 24. desember 2024 7 hours ago, flamethower1234 said: Noen som vet hvilken klokke han har på seg? Ser ut som AP Royal Oak 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 24. desember 2024 Del Skrevet 24. desember 2024 oldboy skrev (1 time siden): Ser ut som AP Royal Oak Takk! Den var lekker og stilren! Hmm Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. desember 2024 Del Skrevet 24. desember 2024 Synd det er «umulig» å kjøpe den ny i butikk, og på bruktmarkedet koster de vel 200k + 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 24. desember 2024 Del Skrevet 24. desember 2024 dTd skrev (2 minutter siden): Synd det er «umulig» å kjøpe den ny i butikk, og på bruktmarkedet koster de vel 200k + Yes. Gjelder å ha de riktige kontaktene der.. https://www.chrono24.no/audemarspiguet/royal-oak-selfwinding-41mm--imod2782.htm Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. desember 2024 Del Skrevet 24. desember 2024 Finnes jo fine billigere alternativer i Maurice Lacroix Aikon eller Tissot PRX f.eks. Om man ønsker et Gerald Genta design, kan jo IWC Ingenieur være et godt alternativ. Hublot er det også noen som synes er fint. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 24. desember 2024 Del Skrevet 24. desember 2024 (endret) Dassen skrev (2 timer siden): Finnes jo fine billigere alternativer i Maurice Lacroix Aikon eller Tissot PRX f.eks. Om man ønsker et Gerald Genta design, kan jo IWC Ingenieur være et godt alternativ. Hublot er det også noen som synes er fint. Absolutt. Holder disse seg i verdi når jeg skal selge de om 1-2 år senere mon tro? Likte Maurice Lacroix Denne var jo også meget fin! https://www.ditur.no/tissot-prx-t1374101105100 Endret 24. desember 2024 av flamethower1234 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. desember 2024 Del Skrevet 24. desember 2024 1 hour ago, Dassen said: Finnes jo fine billigere alternativer i Maurice Lacroix Aikon eller Tissot PRX f.eks. Om man ønsker et Gerald Genta design, kan jo IWC Ingenieur være et godt alternativ. Hublot er det også noen som synes er fint. Nå er vel ikke IWC og Hublot billige merker heller. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 oldboy skrev (21 timer siden): Nå er vel ikke IWC og Hublot billige merker heller. Nei, men de er billigere enn AP Royal Oak og de er mulige å få tak i. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Hublot har noen jævlig kule, big bang black magic/unico serien, men da må man opp i 300k+ Slash i Guns n Roses brukte en sånn på Tons of Rock i fjor, vi så den på storskjermen hver gang de zooma inn på hendene hans. Endret 29. desember 2024 av Bytex Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Ingen som følger Nico Leonard her inne? Da hadde man ikke nevnt Hublot i noen særlig grad 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg velger å ha mine egne meninger om klokker jeg syns er fine. Vet han hater Hublot, ja 😛 Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Hvis du lar influensere diktere hva du synes er kult med klokker, så er du kanskje ikke så klokkeinteressert som du trodde? Poenget mitt var at han er kunnskapsfull om klokker generelt, og jeg synes han presenterer klokker på en morsom måte. Man kan kanskje sammenligne han med Top Gear gjengen. Ikke noe for den blodseriøse klokkenerden, men underholdning for massene. Endret 29. desember 2024 av RookieNO Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Hublot har noen fine klokker så absolutt! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Liker mye bedre Andrew Morgan Watches/The Talking Hands enn Nico Leonard med hva anngår klokke youtubere. Sistnevnte er jo god underholdning for all del, men syns han har alt for mye fokus på verdier og hvor godt en klokke holder seg i verdig før mekaniske quirks og håndverk bak klokkene. Jeg er jo og en massiv Grand Seiko fan, så kanskje ikke så rart jeg ikke helt viber med Nico Leonard 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Har hatt både IWC, AP og Hublot. AP er nok den siste jeg hadde kjøpt igjen. Helt sinnsykt flotte ur, men de er ripemaneter. Svir i sjelen å bruke de. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå