Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Dassen skrev (2 timer siden):

Finnes jo fine billigere alternativer i Maurice Lacroix Aikon eller Tissot PRX f.eks. Om man ønsker et Gerald Genta design, kan jo IWC Ingenieur være et godt alternativ. 

Hublot er det også noen som synes er fint.

Absolutt. Holder disse seg i verdi når jeg skal selge de om 1-2 år senere mon tro? Likte Maurice Lacroix

Denne var jo også meget fin! https://www.ditur.no/tissot-prx-t1374101105100

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
1 hour ago, Dassen said:

Finnes jo fine billigere alternativer i Maurice Lacroix Aikon eller Tissot PRX f.eks. Om man ønsker et Gerald Genta design, kan jo IWC Ingenieur være et godt alternativ. 

Hublot er det også noen som synes er fint.

Nå er vel ikke IWC og Hublot billige merker heller. 

Lenke til kommentar

Hublot har noen jævlig kule, big bang black magic/unico serien, men da må man opp i 300k+
Slash i Guns n Roses brukte en sånn på Tons of Rock i fjor, vi så den på storskjermen hver gang de zooma inn på hendene hans.

Mua Big Bang Unico Black Magic Chronograph Automatic Silver Dial Men's ...

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvis du lar influensere diktere hva du synes er kult med klokker, så er du kanskje ikke så klokkeinteressert som du trodde?

Poenget mitt var at han er kunnskapsfull om klokker generelt, og jeg synes han presenterer klokker på en morsom måte. Man kan kanskje sammenligne han med Top Gear gjengen. Ikke noe for den blodseriøse klokkenerden, men underholdning for massene.

Endret av RookieNO
Lenke til kommentar

Liker mye bedre Andrew Morgan Watches/The Talking Hands enn Nico Leonard med hva anngår klokke youtubere. Sistnevnte er jo god underholdning for all del, men syns han har alt for mye fokus på verdier og hvor godt en klokke holder seg i verdig før mekaniske quirks og håndverk bak klokkene. Jeg er jo og en massiv Grand Seiko fan, så kanskje ikke så rart jeg ikke helt viber med Nico Leonard :p 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...