flamethower1234 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) Var lite klar over at jeg skulle ryke på en til klokke.. Kombinere den med hvite chinos og hvit polo shorte når jeg reiser til varmere strøk snart. https://www.ditur.no/new-york-incredibels-rigde-ny-wg81 Endret 11. november av flamethower1234 2 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet fredag kl 15:49 Del Skrevet fredag kl 15:49 Er det noen her i tråden som har en av Seiko sine Speedtimer Prospex Solar-modeller? Hvordan er kvalitetsfølelsen på disse? Har kikket på den nye "Pogue", selvfølgelig, men så kom jeg over SSC953P1, som i mine øyne er lekker. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet lørdag kl 09:00 Del Skrevet lørdag kl 09:00 Du kan trygt kjøpe Seiko! Jeg har et par modeller selv i tillegg til en jeg kjøpte til kona for et par år siden. Ingenting å utsette på kvaliteten på noen av de. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet lørdag kl 12:06 Del Skrevet lørdag kl 12:06 (endret) På tirsdag fikk jeg en pakke levert på døren. Innholdet? Det var nye slippet av Traska Commuter revisjon 4. Dette blir GADA-klokke, eneste som mangler er noen smukke reimer i lær. Dette er Commuter 38 i Adriatic Blue, dvs 38,5 mm diameter og 46 mm lug to lug. Var på kusehåret at jeg ikke gikk for Commuter 36, men glad for at jeg valgte denne. Endret lørdag kl 12:09 av Styrmann Smisk 4 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet lørdag kl 15:50 Del Skrevet lørdag kl 15:50 utrolig pen klokke! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet lørdag kl 20:05 Del Skrevet lørdag kl 20:05 Veldig fornøyd med den. Liker den klassiske stilen som kan minnes om Rolex OP, men likevel så ulik at den ikke går som etterlikning eller homage. Samt er det digg med noe som tåler litt. Stålet er behandlet med coating for ekstra beskyttelse 😃 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet lørdag kl 20:06 Del Skrevet lørdag kl 20:06 oldboy skrev (11 timer siden): Du kan trygt kjøpe Seiko! Jeg har et par modeller selv i tillegg til en jeg kjøpte til kona for et par år siden. Ingenting å utsette på kvaliteten på noen av de. Jeg burde antakelig vært mer spesifikk, ettersom mitt spørsmål gjaldt de spesifikke modellene. Jeg har flere Seiko selv, og det er sjelden noe å utsette på hva man får for pengene. Når det er sagt, så kan det feks variere en del kvalitetsmessig på lenka mellom ulike modeller. Urverkene - det være seg kvarts så vel som mekaniske - er stort sett tipp ropp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå