abcd423417984 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei Jeg har en gammel NES maskin ståendes i kjellern fra barndommen og kunne tenke meg å vekke liv i denne igjen. Jeg kan huske at jeg på slutten hadde endel problemer med at spill var vansklig å få startet, og at de ofte startet "feil". Med "feil" mener jeg at grafikken var helt feil med tanke på plassering av ting osv. Noen ideer om hvordan jeg kan få liv i denne igjen uten å måtte sitte 15 minutter for å få inn et spill? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du kan jo prøve den lille guiden her: http://members.shaw.ca/cyberstorm/gamecleaning.html aldri prøvd selv, men det virker jo litt fornuftig Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei Jeg har en gammel NES maskin ståendes i kjellern fra barndommen og kunne tenke meg å vekke liv i denne igjen. Jeg kan huske at jeg på slutten hadde endel problemer med at spill var vansklig å få startet, og at de ofte startet "feil". Med "feil" mener jeg at grafikken var helt feil med tanke på plassering av ting osv. Noen ideer om hvordan jeg kan få liv i denne igjen uten å måtte sitte 15 minutter for å få inn et spill? Somn regel er det den der "kontakt" greia som er problemet da. Det koster 150 kr å kjøpe en ny. (søk på NES på qxl.no) Klarer du ikke å bytte den selv, så ta den med til et verksted, det er gjort på en halvtime eller.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå