Gå til innhold

Fiksing av NES maskin

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en gammel NES maskin ståendes i kjellern fra barndommen og kunne tenke meg å vekke liv i denne igjen. Jeg kan huske at jeg på slutten hadde endel problemer med at spill var vansklig å få startet, og at de ofte startet "feil". Med "feil" mener jeg at grafikken var helt feil med tanke på plassering av ting osv. Noen ideer om hvordan jeg kan få liv i denne igjen uten å måtte sitte 15 minutter for å få inn et spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har en gammel NES maskin ståendes i kjellern fra barndommen og kunne tenke meg å vekke liv i denne igjen. Jeg kan huske at jeg på slutten hadde endel problemer med at spill var vansklig å få startet, og at de ofte startet "feil". Med "feil" mener jeg at grafikken var helt feil med tanke på plassering av ting osv. Noen ideer om hvordan jeg kan få liv i denne igjen uten å måtte sitte 15 minutter for å få inn et spill?

Somn regel er det den der "kontakt" greia som er problemet da. Det koster 150 kr å kjøpe en ny. (søk på NES på qxl.no) Klarer du ikke å bytte den selv, så ta den med til et verksted, det er gjort på en halvtime eller.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...