Gå til innhold

Hvilken hovedkort?

Domar

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha nytt hovedkort fordi jeg er missfornøyd med det jeg har.

Jeg har sett for meg et kort som ikke skal være dyrere enn ca 1400, og det skal være et socket478 kort.

Jeg fant da disse to kortene:

MSI 875P NEO-LSR

EPoX EP-4PCA3+

Hvem av disse er å anbefale? Eller er det noen som har noen andre kort og anbefale? :?:

PS. det er ikke vits å anbefale kort som de f.eks. bare har på databutikken (der handler jeg aldri igjen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Asus P4B533-E

Er ikke for nøyd med det siden det ikke lar meg kjøre min P4 2GHz på 533 MHz fbs. Den skal absolutt ha 400. Og siden både CPU og hovedkort støtter 533 så syns jeg det er rart at jeg ikke kan velge 533

Lenke til kommentar
  Sitat
Hva med dette. ASUS P4P800 Deluxe til 1391kr:http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=36052&t=1403&l=2&AvdID=1&CatID=10&GrpID=10&s=pl

Virker jo greit det, men på de to andre så får du jo nyere chipset til samme prisen da.

Lenke til kommentar

Forskjellen på ASUS P4P800 Deluxe og ASUS P4P800 er vel bare at sistnevnte ikke har RAID og firewire....eller?

Har man ikke bruk for raid og firewire så er det vel bare tull å betale for noe man har byttet ut innen man får bruk for

Lenke til kommentar
  Sitat
Kjøp deg heller Abit IC7, Det er nesten akuratt det samme kortet som IC7-G og IC7-MAX3, bare at det ikke har GBlan, Ride, FIrewire, ting som du egentlig ikke trenger

Du mente vel Raid? (eller RAID, siden det er en forkortelse for et-eller annet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...