kyre Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i 7" lcd disp med s-video eller lignende (noe lignende sån som brukes i bil) skal lage ett eller annet med mini-itx kortett mitt Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i 7" lcd disp med s-video eller lignende (noe lignende sån som brukes i bil) skal lage ett eller annet med mini-itx kortett mitt Prøvd bilstereobutikker? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i 7" lcd disp med s-video eller lignende (noe lignende sån som brukes i bil) skal lage ett eller annet med mini-itx kortett mitt De solgte et vga-display på www.eio.com før, har sett lignende andre steder også, f.eks. www.ebay.com, men prisene begynner gjerne på 1200 spenn. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 www.hammar.no + masse teite smileys Her selger de da bare alfanumeriske paralellportdisplay ? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det billigste stedet er http://www.kentmultimedia.com Titt der!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå