SaamB Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har forstått at Abit kortet er en stor favoritt på dette forumet når det gjerlder overklokking, men lurer på om det er noen som har noe kjennskap til Soltek sitt alternativ? Ligger på rundt samme prisen... Fant en review, men er ingen guru på overklokking, så jeg tenkte kanskje noen av dere kunne fortelle meg litt?? http://www.bleedinedge.com/reviews/soltek_...rn2-rl_pg1.html Har plexiglass i kabinettet, så det er derfor jeg ble litt nyskjerrig på Soltek, syns det tar seg litt bedre ut :smile: Takker for svar! Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kortet er greit nok, men som Asus A7N8X så sliter de litt med dårlige muligheter til å gi komponentene høy spenning. Vcore kan max stilles til 1.85 og vdimm max 2.8 .. dette blir litt lite. En fordel med Soltek i forhold til Asus er at man kan justere VDD (1.6 til 1.8) Alså er ikke kortet noe særlig til overklokking. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er vel som med 8RDA. Må moddes for å bli noe særlig. Har sett folk greie høye FSB'er med det. Se på Soltek-forumet på www.nforcershq.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå