Firstmile Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Med ZyXEL DSLAM og modem har vi oppnådd en ADSL link på 1280/512 på 8960m med 0.6mm kobber så det kan gå, men jeg vet ikke hvilken loop reach Alcatel utstyret har. Mvh, G. Rimala Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Så her er det bare å gi opp hvis adsl blir tilgjengelig her? Ikke mulighet for å få noe ut av det? F.eks. 400/128 adsl eller noe.. Noen erfaringer med så lang linjeavstand og adsl? Jeg for min del har vert veldig heldig da. For jeg bestilte BlueCom ADSL via en forhandler, og BC visste ikke noe om hvor langt det var. Og jeg reknet litt på det, og fant ut at jeg hadde ca 6300 meter fra sentralen og til huset mitt. Jeg bestilte 720 linjen, men den gikk ned ca 1 gang pr. dag. Men så satte BC ned hastigheten min til 420, og jeg har pr. dags dato ikke hatt noe problem med den, så du har muligheten iallefall. Men om Telenor ,eller hvem det nå er som skal levere, er villige til å levere til deg er noe helt annet. PS!! Telenor leverer ikke linjer over 3500 meter. Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Med ZyXEL DSLAM og modem har vi oppnådd en ADSL link på 1280/512 på 8960m med 0.6mm kobber så det kan gå, men jeg vet ikke hvilken loop reach Alcatel utstyret har. Mvh, G. Rimala Uhm.. kanke Firstmile bygge ut sentralen i Åros , Røyken kommune ?? Det er på landet, hvor ingen bryr seg om oss brukera på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå