SvUpP Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Heisann Har lenge sett meldinger om at dere skal lage om hele Gamer.no. Men har dere satt noen dato på når dere håper å rulle ut den nye versjonen? Mvh. SvUpP * Som gleder seg, og er utålmodig * 8) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Svaret blit nok; "Når det er klart" Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vi er inne i en viktig avsluttende fase nå, og det er også grunnen til at vi ikke oppdaterer med noe som helst om dagen. Alle ressurser er satt til å fullføre arbeidet. Vi jobber for harde livet, og vil akkurat som dere lansere så raskt som mulig. Men vi har ikke anledning til å lansere noe som ikke er helt ferdig. Når vi er helt ferdig vil vi ta ned siten ett døgn for vips å komme tilbake i ny drakt. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Du har ikke en test-site (som test.gamer.no) eller.no, der vi kan ta en liten titt på hvordan det blir? En liten "preview"? 8) Mvh. SvUpP Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du har ikke en test-site (som test.gamer.no) eller.no, der vi kan ta en liten titt på hvordan det blir? En liten "preview"? 8) Nope. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Merkelig at ingen har hacket oss og stjelt "kildekoden" enda. Det har jo blitt så populært den siste tiden. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Og bank i bordet på det! :wink: *bank bank bank* Gleder meg til dere er tilbake for fult. Stå på :bgrin: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 *hacke seg inn på gamer.no serveren, laste ned det nye designet og registrere www.gaming.no ;p* Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Merkelig at ingen har hacket oss og stjelt "kildekoden" enda. Det har jo blitt så populært den siste tiden. Lite aner du:) *muhahaha* <html> <head> <title>Gamer.no :: Spillsiden for gamere - av gamere</title> <link rel="stylesheet" href="http://www.gamer.no/menyer/gamer.css" type="text/css"> <link rel="shortcut icon" href="/favicon.ico" title="fav icon"> <meta name="keywords" content="spill, dataspill, pcspill, sniktitt, smugtitt, forhåndsdstitt, preview, anmeldelser, omtaler, nedlasting, download, bruktmarked, intervju, guide, guider, intervjuer, nyheter, demoer, patcher, juks, artikler, hints, norsk, walkthroughs"> <meta name="description" content="Informativ norsk spillside med omtaler, nyheter, nedlasting, forum, bruktmarked og oversikt over webshoper som selger spill."> <meta HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache"> <script language="JavaScript"> <!-- function MM_swapImgRestore() { //v3.0 var i,x,a=document.MM_sr; for(i=0;a&&i<a.length&&(x=a[i])&&x.oSrc;i++) x.src=x.oSrc; } function MM_preloadImages() { //v3.0 var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array(); var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++) if (a[i].indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a[i];}} } function MM_findObj(n, d) { //v4.0 var p,i,x; if(!d) d=document; if((p=n.indexOf("?"))>0&&parent.frames.length) { d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);} if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[i][n]; for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=MM_findObj(n,d.layers[i].document); if(!x && document.getElementById) x=document.getElementById(n); return x; } function MM_swapImage() { //v3.0 var i,j=0,x,a=MM_swapImage.arguments; document.MM_sr=new Array; for(i=0;i<(a.length-2);i+=3) if ((x=MM_findObj(a[i]))!=null){document.MM_sr[j++]=x; if(!x.oSrc) x.oSrc=x.src; x.src=a[i+2];} } //--> </script> </head> <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" background="http://www.gamer.no/bilder/design/bakgrnn_texture.gif" leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0" onLoad="MM_preloadImages('http://www.gamer.no/bilder/design/menyknapp_nyhetsarkiv_f2.gif')"> Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kjempevanskelig å klikke "Vis"--> "Kilde" i browseren Snabben... :wink: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kjempevanskelig å klikke "Vis"--> "Kilde" i browseren Snabben... :wink: tsk tsk:p *Stjeler Gamer.no kildekode* ^^ Edit: Er foresten hos meg: "View" --> "Source" Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nå mente jeg for øvrig kildekoden til den nye siden, hehe. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nå mente jeg for øvrig kildekoden til den nye siden, hehe. Åh, jeg har den jeg, men jeg vil ikke dele med noen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nå mente jeg for øvrig kildekoden til den nye siden, hehe. bah, nå skal jeg liksom komme leke meg ond også må du komme og ødelegge Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 bah, nå skal jeg liksom komme leke meg ond også må du komme og ødelegge Naturligvis! Jeg er en ridder av Gamer.no! Død over all ondskap! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 bah, nå skal jeg liksom komme leke meg ond også må du komme og ødelegge Naturligvis! Jeg er en ridder av Gamer.no! Død over all ondskap! bah, får ta det over en duel i SWG^^ mm du er jedi ridder også Hvem shard spiller du foresteN? Lenke til kommentar
monoid Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Blir bra detta TST! Gleder meg :-) Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Vel, det nye forumet er ivertfall oppe, så får vi se om vi liker det bedre enn det gamle : Det virker ivertfall raskere, og det er jo en pluss Mvh. S. Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 nye forumet er konge ! bra pg raskt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå